quote:Hij was gewoon blij
Op zaterdag 7 februari 2004 23:36 schreef Toad het volgende:
mag ik zeggen dat JK best wel lomp deed toen hij hoorde dat ' ie door was...
quote:Nick was bagger man
Op zondag 8 februari 2004 01:02 schreef --Globe-- het volgende:
JK hoort niet in de finale thuis, en dan die reactie, dat had ook wel iets minder gekunt.. Ik weet in ieder geval op wie ik ga stemmen bij de wildcardshow---> NICK
quote:Ik ga Sharon stemmen zoals het er nu naar uit ziet.
Op zondag 8 februari 2004 01:02 schreef --Globe-- het volgende:
JK hoort niet in de finale thuis, en dan die reactie, dat had ook wel iets minder gekunt.. Ik weet in ieder geval op wie ik ga stemmen bij de wildcardshow---> NICK
Ik vond hem best goed, ondanks dat het af en toe moeilijk te verstaan was, doordat de muziek erg hard was. ( Bij iedereen overigens )
Ik vind hem wel iets hebben
quote:Van deze 4 zou ik op haar gaan stemmen ja, maar ik denk dat mijn favoriet in de wildcardshow uit de workshop van komende week gaat komen
Op zondag 8 februari 2004 01:39 schreef CJ het volgende:[..]
Ik ga Sharon stemmen zoals het er nu naar uit ziet.
quote:Ongeveer hetzelfde als Nordin Boukari doet als ie een doelpunt maakt
Op zondag 8 februari 2004 11:35 schreef De_Warme_bakker het volgende:
wat deedie dan, toen die hoorde dat hij door was?
kheb het einde niet meer gezien, zat inmiddels in de kroeg
quote:nou nee hij scoorde ooit als speler van Ajax de (onbelangrijke) 6-2 tegen AZ in de laatste minuut van de wedstrijd en vierde dat alsof hij net de champions league had gewonnen door uitgebreid te juichen, z'n shirt uit te trekken (ok dat deed JK nog net niet) etc. Afgelopen woensdag scoorde hij namens NAC tegen PSV, en stond er de dag erop in de spits een foto waarbij de PSV-ers al weer klaar stonden voor de aftrap maar hij nog steeds in zich zelf zat te lachen en een soort dansje stond te doen. Dus daar deed het me een beetje aan denken
Op zondag 8 februari 2004 11:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:
hmm... cryptisch...
die gast, was dat diegene die aan z'n kloten ging zitten?!
of was dat weer een andere voetballer...
quote:Ik had ook het idee dat hij de vingerverf weer op zolder had gevonden, en er eventjes mee móést spelen.
Op zondag 8 februari 2004 13:08 schreef rooierooie het volgende:
Die afbeelding van zijn moeder op z'n jas vond ik wel zo mis.
Maar waarom zijn moeder? Is die overleden ofzo?
quote:Nick was een van de allerbeste
Op zondag 8 februari 2004 01:20 schreef GnAgn het volgende:[..]
Nick was bagger man
je vond hem in het begin van het topic nog wel kunnen ??.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:14 schreef Tom_Tom- het volgende:. JK.
.
Ik kijk er tegenop om de komende weken iedere avond liedjes van 'm te moeten luisteren.
Ja, maar ik heb gewoon een ontzettende hekel aan rappers, homies, nigga's en whigga's. En ik vind dat JK prima in dat rijtje past. Zijn kleding is om te huilen, hij ziet er belachelijk uit, z'n stem vind ik ook niet mooi, ik vind hem gewoon helemaal niks.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:30 schreef _bigmac_ het volgende:
je vond hem in het begin van het topic nog wel kunnen ??.
Ja hopen dat het zo gedaan is met Jan Konijnquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb gewoon een ontzettende hekel aan rappers, homies, nigga's en whigga's. En ik vind dat JK prima in dat rijtje past. Zijn kleding is om te huilen, hij ziet er belachelijk uit, z'n stem vind ik ook niet mooi, ik vind hem gewoon helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |