quote:
Op zondag 18 januari 2004 10:42 schreef marky het volgende:[..]
Om in de R Kelly stijl te blijven dan mag je niet ouder zijn dan een jaar of 14
maaaaaaaaaar hij heeft een superstem. echt mooiiiii
zoiets als az-yet.
bij die duetten was ie echt SUPERDEPUPER
Ziet er leuk uit, en kan goed zingen!
Maar moet hij nou echt het hele nummer op een andere manier zingen, dat staat zo, zo raar.
quote:Waarom zou hij het precies hetzelfde als Robbie moeten zingen
Op zaterdag 24 januari 2004 22:21 schreef P-Style het volgende:
Erg jammer dat hij van dat Robbie-Williams-nummer nou per se een of andere rare R&B versie moest maken... dat klonk werkelijk nergens naarAls je een nummer van Robbie Williams (of wie dan ook, wat dat betreft...) kiest, zing het dan op zijn minst een béétje op dezelfde manier. Hij heeft geluk gehad dat de jury dit tolereerde.
Ik vond die JK eerst maar niks, maar ik ben een beetje op mijn mening terug gekomen. Je kunt wel horen dat ie op het conservatorium zit.
quote:hmm kvont juist wel mooi...
Op zaterdag 24 januari 2004 22:21 schreef P-Style het volgende:
Erg jammer dat hij van dat Robbie-Williams-nummer nou per se een of andere rare R&B versie moest maken... dat klonk werkelijk nergens naarAls je een nummer van Robbie Williams (of wie dan ook, wat dat betreft...) kiest, zing het dan op zijn minst een béétje op dezelfde manier. Hij heeft geluk gehad dat de jury dit tolereerde.
quote:Ik zeg ook niet dat hij het precies hetzelfde moet zingen... ik vind het wel goed als mensen origineel blijven. Hij maakte het nummer echter totaal onherkenbaar! Dat plùs het feit dat je wéét dat hij Robbie's liedje zong maakte het nogal vreemd om aan te horen. Niet slècht, maar wel errug vreemd en ietwat overdreven.
Op zaterdag 24 januari 2004 22:55 schreef schwa78 het volgende:
Waarom zou hij het precies hetzelfde als Robbie moeten zingen
Het is toch geen soundmix show.
quote:Ik ook. Mooier dan het origineel
Op zaterdag 24 januari 2004 22:55 schreef Trax het volgende:[..]
hmm kvont juist wel mooi...
quote:Hij heeft wel het potentieel veel (vrouwelijke) fans te krijgen ja... ik vind het maar een player.
Op zaterdag 24 januari 2004 23:48 schreef Vamos het volgende:
...maar ik denk dat JK meer uitstraling heeft...
Nu zei hij over het nummer van Robbie Williams:
Ik had me een beetje ingelezen en wist wat Robbie wilde overbrengen en ik heb het een beetje in mijn eigen woorden gedaan.
Haha, je zou kunnen zeggen dat het een beetje té is maar volgens mij is hij wel oprecht en dat is best koel. Haalt de finale wel denk ik!
Ik vond het juist geweldig hoe hij dat liedje van Robie Williams zong, dat bewijst dat ie echt muzikaal is!!
quote:ja mee eens!!!
Op maandag 26 januari 2004 18:46 schreef Marando het volgende:
Absoluut een grote kanshebber dit jaar!!!Ik vond het juist geweldig hoe hij dat liedje van Robie Williams zong, dat bewijst dat ie echt muzikaal is!!
quote:bron
Naam:Jay Kay(JK)
Geboorte datum: 29 Januari 1981
woonplaats:GoudaJk is geboren op 29 Januari 1981 in Colombia. Daarnaast heeft hij ook nog in Venezuela en Curacao gewoont. Vanaf zijn derde speelt hij piano en zingt hij. Hij is ongeveer 3 en een half jaar geleden naar Nederland gekomen, zijn moeder en zijn broertje zitten nog steeds op Curacao. Jk kwam naar Nederland om door te breken met zijn groep 4.U, deze groep bestaat uit 4 jongens. Zij werden gevraagd voor een project aan het conservatorium in Rotterdam.
JK kwam door de selectie en mocht studeren aan het conservatorium. Helaas moest hij daar mee stoppen om geld te verdienen voor zichzelf en zijn moeder.
JK's lievelingskleur is rood en hij eet het liefst Grieks en Chinees, Tjap Tjoi met cashewnootjes schijnt favoriet te zijn. Momenteel woont hij in Gouda. JK lijkt blauwe ogen te hebben, schijn kan bedriegen het zijn blauwe lenzen
Voor de verliefde dames...het schijnt dat JK geen vriendin heeft op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |