quote:Dit is haar topic Rubiën fantopic.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:48 schreef BVO het volgende:
Weet iemand waar het topic over Rubiën uit aflevering 1 is gebleven? Meen me te herinneren dat ze een topic had en dat ze door was naar het theater. Heb dr vandaag alleen niet gezien
Ze was er zeker wel bij vandaag. Ze droeg een zwarte hoed die haar gezicht deels bedekte. Er is helaas niets uitgezonden van haar zang. Heb ook speciaal voor haar gekeken! Heb ook geen idee in welke groep ze zat...
Conclusie : Iemand zonder Idol-look komt er dit jaar NIET doorheen. Waarschijnlijk dachten ze alvast aan de world-idol van komend jaar, dat we daar dan niet met een tweede Jamai aan komen zetten.
quote:Doe eens hier klikken
Op zondag 18 januari 2004 02:43 schreef Stranger het volgende:
Ah, blijkt dat ik het zelf heb opgenomen, zou morgen wel even de video terugspelen en intikken wie in welke groep zat, volgens mij zijn alle namen namelijk genoemd.
Die Schno en Brian mogen er van mij allebei uit...
quote:Schno zit in kamer 3, en Brian in kamer 2.
Op zondag 18 januari 2004 13:05 schreef Angeles het volgende:
Ik hoop in elk geval dan dat kamer 4 door is.Die Schno en Brian mogen er van mij allebei uit...
Ik dnek dat kamer 2 niet doorgaat......jammer dat Schno niet in kamer 2 zit!
quote:yep benhet helemaal met je eens 1 en 4 door
Op zaterdag 17 januari 2004 21:57 schreef Melusine het volgende:
Gokje - 1 en 4 wel, 2 en 3 niet...??
quote:En 3 ook uiteraard
Op zondag 18 januari 2004 16:30 schreef tigerlady het volgende:[..]
yep benhet helemaal met je eens 1 en 4 door
quote:Ongetwijfeld Boris
Op zondag 18 januari 2004 16:38 schreef tigerlady het volgende:
ik vind die jongen met dat staartje(donker blond haar) erg goed hij zat ook in kamer 1 maar weet zn naam niet hij heeft echt een super stem hij zong met die kleine buitenlandse meid met lang krullend haar, iemand enig idee wie ik bedoel?
quote:ja die jongen zat echt in kamer 1 haha heb ik extra op gelet hhhmm ok maar hij heet dus boris weet ik meteen op welke naam ik moet letten
Op zondag 18 januari 2004 16:42 schreef BVO het volgende:[..]
Ongetwijfeld Boris
. Zat deze Boris in kamer 1 dan? Ik dacht in kamer 3 maar dat zal dan wel niet
.
quote:Hij heeft ook een eigen topic
Op zondag 18 januari 2004 16:43 schreef tigerlady het volgende:[..]
ja die jongen zat echt in kamer 1 haha heb ik extra op gelet hhhmm ok maar hij heet dus boris weet ik meteen op welke naam ik moet letten
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:51 schreef amsterdam19 het volgende:
hoe heten die duetten die ze zongen? welke nummers waren dat/
quote:Het ene nummer heette iig 'Ain't no mountain high enough'
Op zondag 18 januari 2004 17:13 schreef charmed_angel het volgende:[..]
quote:ik zoek de juiste titel van die andere
Op zondag 18 januari 2004 17:17 schreef BVO het volgende:[..]
Het ene nummer heette iig 'Ain't no mountain high enough'
quote:Up where we belong
Op zondag 18 januari 2004 17:18 schreef charmed_angel het volgende:[..]
ik zoek de juiste titel van die andere
Maar de jury wil duidelijk niet nog een Yuli in de finale. Dus zorgen ze ervoor dat ze aan het einde alleen maar mooie jongens en meisjes over houden.
Wat me wel opviel was dat de zangkwaliteiten van de heren een nivootje hoger ligt dan vorig jaar. Als ik mensen als Boris hoor zingen denk ik toch dat de finalisten van vorig jaar daar dus echt niet aan tippen. Bij de dames vind ik het allemaal vrij inwisselbaar. Hoop dat dit nog gaat veranderen.
quote:Het probleem met haar was dat ze vooral zichzelf erg goed vond
Op zondag 18 januari 2004 22:12 schreef Vamos het volgende:
Zo, ook weer gekeken. Dit keer hebben ze al bij de chorusline alle opvallende kandidaten naar buiten gewerkt. Die meid met die piercing en die wat gezette Yuli type dat zich zelf -terecht- vrij hoog inschatte qua zang. Vooral die laatste was echt goed.Maar de jury wil duidelijk niet nog een Yuli in de finale.
In de voorrondes al, ze bleef maar vertellen dat ze eigenlijk al een gevestigd zangeres was, maar dat ze ook wel even tijd hiervoor had. Ook in deze uitzending vond ik haar nou niet bepaald sympathiek overkomen, en als idool moet je denk ik wel een heel klein beetje aardig en leuk gevonden worden.
quote:Inderdaad. En met zulke uitspraken ga je nóg harder op je bek als je er(als eerste) uitvliegt.
Op zondag 18 januari 2004 22:36 schreef pluisje het volgende:[..]
Het probleem met haar was dat ze vooral zichzelf erg goed vond
In de voorrondes al, ze bleef maar vertellen dat ze eigenlijk al een gevestigd zangeres was, maar dat ze ook wel even tijd hiervoor had. Ook in deze uitzending vond ik haar nou niet bepaald sympathiek overkomen, en als idool moet je denk ik wel een heel klein beetje aardig en leuk gevonden worden.
quote:Tja, dat was dom van haar. Ze had heel bescheiden moeten overkomen in de trant van 'wow! dat ik de theater ronde heb gehaald! maar de rest is wel goed hoor!' en beetje verlegen lachen enzo.
Op zondag 18 januari 2004 22:36 schreef pluisje het volgende:[..]
Het probleem met haar was dat ze vooral zichzelf erg goed vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |