quote:Na Frank rijkaard, nog 2 anders franks, is het wel eens tijd voor een nieuwe Frank..
Op zaterdag 17 januari 2004 22:03 schreef Kang-He het volgende:
Wat zei die Frank nou precies?
zal morgen wel ff checke als dr een cap van is
kamer 2
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 17-01-2004 22:11]
quote:die linker
Op zaterdag 17 januari 2004 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[afbeelding]
quote:Hierna is er lijkt mij nog een theaterronde. Er gaan immers drie groepen door en 3x +/- 15 = 45 dus er zullen nog wat afvallen.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:10 schreef -tK- het volgende:
Je kan wel nagaan welke groep verder door is, want elke groep heeft een andere grootte volgens mij, ik telde in een groep 18, en n andere weer 15... dus het totaal dat doorgaat is 27 (toch?) - groepsgrootte 1 = grootte van de andere groep die door is..zal morgen wel ff checke als dr een cap van is
Ontopic: kunnen we mbv de groepslijstjes en alle spoilers niet uitvinden welke groepen nou door zijn? Niemand wil toch een week wachten!
quote:Als het slecht nieuws plaats het maar in spoiler topic
Op zaterdag 17 januari 2004 22:06 schreef Platina het volgende:
Zucht volgende week pas horen welke kamers door zijn. Gelukkig voor mij is de Merel in groep 4 een leerlinge van dezelfde school als mij. En geeft haar vader mij Wiskunde. Dat word maandag even informeren bij meneer Koman. Ik laat jullie het weten, tenzij jullie willen wachten tot vrijdag?
quote:Love Lifts Us Up Where We Belong
Op zaterdag 17 januari 2004 22:09 schreef jep het volgende:
Ik vond 't super!Wou alleen even weten hoe dat laatste duetje ookalweer heet. Ben 'm ff kwijt, maar is erg bekend.
quote:Inderdaad, inwisselbaar. Dat vond ik een goede uitspraak van Henkjan.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:18 schreef Massive het volgende:
Leuke aflevering. Ik was het eens met Henk-Jan over de hoge inwisselbaarheids-waarde. En ook de chorusline was niet echt verassend, maar toch heel goed..
Maar er zitten er ook een paar tussen die er echt uit springen .
quote:Gelukkig. Anders zou het een stuk saaier zijn. Ik ben erg benieuwd naar de volgende rondes.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:20 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Inderdaad, inwisselbaar. Dat vond ik een goede uitspraak van Henkjan.
Maar er zitten er ook een paar tussen die er echt uit springen
.
quote:Gedaan
Op zaterdag 17 januari 2004 22:13 schreef Wieteke het volgende:
Zeggeh... modjes, ik snap dat het spannend is, maar kan die topictitel ff gewijzigd worden in deel 22?Ontopic: kunnen we mbv de groepslijstjes en alle spoilers niet uitvinden welke groepen nou door zijn? Niemand wil toch een week wachten!
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 22:22 schreef schatje het volgende:[..]
Gedaan
.
quote:dat snap ik dus niet... in die kamer die door was zaten toch al rond de 27 mensen??
Op zaterdag 17 januari 2004 22:20 schreef Skwish het volgende:
Er mogen maar 2 groepen door toch.. ?Hmm Elisaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |