abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:54:01 #201
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_16854941
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:29 schreef P-Style het volgende:

[..]

Uh... Welcome to the real world?

Dat is FOK! he.... de helft van de mensen is achterlijk of kan alleen maar achterlijk reageren. Helaas maar waar...
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_16855809
Aaaaargh ik ben verliefd .........
pi_16863933
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:28 schreef DJ_UP het volgende:
Aaaaargh ik ben verliefd .........
welcome to the maud world.. Maud
pi_16864706
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:38 schreef Timmai het volgende:

[..]

welcome to the maud world.. Maud

Verzorgd "The Maud World" ook nog uitstapjes naar deze schooheid??
pi_16864880
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:01 schreef DJ_UP het volgende:

[..]

Verzorgd "The Maud World" ook nog uitstapjes naar deze schooheid??

naja als jij kaarten regelt voor de liveshows wil ik best mee
  woensdag 4 februari 2004 @ 11:21:40 #206
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_16874413
Artikel uit De Gelderlander van 02-02-2004
Ron heeft de 'x'-factor, Maud is 'in control'

Door FRANK HERMANS

NIJMEGEN - Ron heeft hét, Henkjan heeft het zelf gezegd. Maud heeft het ook, maar moet wel een beetje extravaganter. Het is feest in Nijmegen. Maar liefst twee kandidaten die de eer van de stad mogen verdedigen in de Idols - finale.

"Jij hebt de 'x'-factor", richt het bekende jurylid Henkjan Smits van de talentenjacht Idols zich tot hem. Live op tv nog wel. De Nijmeegse kandidaat moet er van slikken. En lachen. Yes!

Als Idols-kandidaat móet je dan wel stralen. Een groter compliment valt er als jager op de Hall of Fame nauwelijks te verdienen. De x-factor, het is synoniem voor dat je het helemaal kunt maken in de showbizz.

Ron Link is de naam. Sinds enkele jaren wereldberoemd op plaatselijke zangwedstrijden. Na zaterdagavond één van de tien kandidaten die vanaf 6 maart meestrijden in de race om opvolger te worden van Jamai.

Ron is 24 jaar, 1.89 meter lang, vrijgezel. "Maar dat mag snel veranderen", vertelt zijn moeder een dag later lachend.

En dan dat andere zangtalent uit Nijmegen: Maud Mulder, 22 jaar, psychologie-studente, vriendin van Emiel, hockeyster en hockeystér. Haar coach Chantal van Nistelrooy van de dames I, Nijmeegsche Mixed Hockeyclub: "Een begaafde technicus met veel spelinzicht. Supersnel. Een complete speelster die niet voor niets meedoet op het hoogste niveau."

Het is er zo eentje die dus eigenlijk overal goed in is. Want behalve sporten en leren kan ze ook nog uitstekend zingen. "Wow, wat een sound", trompettert Henkjan zaterdagavond zijn lof over haar in de rondte. "Zó'n mooi geluid. Héluhmáál goed!"

Van de sms'ers die hun keuze doorsturen voor een van de negen kandidaten, toetst 22 procent voor Mauds vertolking van Dido's White Flag. Ron valt met zijn René Frogers The Greatest Love We'll Never Know zo mogelijk een nog grotere eer te beurt. De zo gevreesde juryleden verkiezen hem hoogst persoonlijk tot finalist. "Omdat jij muziek kan doorleven en overdragen", wordt hij door oud-Earth and Fire-zangeres Jerney Kaagman bewierookt.

Maud, die twee jaar de Academie voor Lichte Muziek heeft gevolgd, zal zich voor de volgende aflevering (zaterdag 6 maart) wat meer moeten durven laten zien. Marco Borsato had het haar tijdens de workshop in de aanloop naar de zaterdagavond al gezegd: "Jij bent helemaal in control."

Dat was nog bedoeld als compliment. Maar Henkjan vindt haar toch nog wat te bedeesd voor een echte ster. Zo liet hij zich in de theaterronde tegen collega-jurylid Eric van Tijn ontvallen: "Hebben we dat meisje eerder gezien?" Qua zang vindt hij het zaterdagavond perfect: "Maar je kleding kan bijvoorbeeld iets extravaganter." En dat terwijl Maud al een blote schouder met zich meedraagt.

"Morgen gaat ze weer gewoon vier keer in de week hockeyen", meldt coach Van Nistelrooy de dag erna. "Spontaan, intelligent", omschrijft ze het talent dat op jacht is naar de idolenstatus. "En nuchter."

Hoewel? Niet altijd dus. Van Nistelrooy zag vanaf de publiekstribune haar hockeypupil verstijven: "Toen de stemming bekend werd gemaakt, had ze het niet meer van de spanning. Je weet ook niet wat je overkomt. Er gebeurt zoveel met je."

Ron is al wat meer gelauwerd, bijvoorbeeld door de dinnershows die hij eerder verzorgde. Hij heeft al een eigen fanclub. Toch kan de roem zaterdagavond niet verhinderen dat hij door zenuwen even niet de juiste toon te pakken krijgt. "Hij was daar niet helemaal tevreden over", vertelt zijn moeder. "Hij is iemand die vindt dat het altijd beter kan."

Dat Ron, wederhelft van tweelingbroer Peter, desondanks vertrouwen heeft in zijn toekomst als zanger, bewijst het feit dat hij zijn werk in een kledingwinkel heeft opgegeven. "Lukt het niet, dan gaat hij entertainen op een cruiseschip", aldus zijn moeder. "Zo is-ie ook wel weer. Pluk de dag."

Als ze even niet uitkijken, wacht de Nijmeegse zangtalenten trouwens nog een verrassing: een concert in een bomvolle Kuip. Een gezamenlijk optreden, dat beloofde Marco Borsato aan een van de negen kandidaten van zaterdagavond. Mits ze eindwinnaar zijn, dat wel.

Ik crosspost dit ook nog in het rontopic

woensdag 4 februari 2004 @ 11:24:44 #207
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_16874505
quote:
vriendin van Emiel
Emiel moet dood! !
The Most Incredible, Baby
  woensdag 4 februari 2004 @ 11:27:20 #208
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_16874570
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 11:24 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Emiel moet dood! !

He ja leuk, bezorg Maud even een depressie!
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_16883552
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 11:27 schreef Borin het volgende:
He ja leuk, bezorg Maud even een depressie!
Gegriefd door verdriet kan ze vast heel erg veel mooie liedjes zingen .
  woensdag 4 februari 2004 @ 16:12:45 #210
46511 Linz
held der helden
pi_16883812
maud is een van de beste zangers, alleen haar uitstraling is te gewoontjes...weg met haar
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_16887044
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 16:12 schreef Linz het volgende:
maud is een van de beste zangers, alleen haar uitstraling is te gewoontjes...weg met haar
Verder alles goed??
pi_16895292
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 18:08 schreef DJ_UP het volgende:

[..]

Verder alles goed??

blijkbaar niet.. zo praat je toch niet over MAUD :`(
pi_16925039
maud

pi_16935536
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:55 schreef -moi- het volgende:

[..]

ik krijg altijd een brrrr-gevoel bij meisjes die onder hockey zitten

ik krijg altijd een enorm brrrr gevoel bij meisjes die bedrijfswetenschappen studeren ...

Ontopic:

bijgaande info:
naam: Maud Mulder
leeftijd: 22
beroep: Student Psychologie + academie voor licht muziek
positie: Spits
doelpunten: 2
profiel: Via Union jeugd, nu 8e seizoen Nijmegen
email: ...

Jammer bij elke speeltster staat haar e-mail erbij, behalve bij haar .... Ik vond haar erg goed zingen, een heerlijke uitstraling hebben. Duidelijk een dame met stijl en daar hou ik van. Tenminste niet zo'n sletterig, plat pratend mokkel die je standaard in elke discotheek tegenkomt ...

je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_16935675
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 09:02 schreef RATMEN het volgende:

[..]

ik krijg altijd een enorm brrrr gevoel bij meisjes die bedrijfswetenschappen studeren ...

Kneus, daar gaat dit topic niet over.

En ik had daarvoor ook nog iets anders gepost.

Strawberry Flavour..
pi_16936068
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 09:14 schreef -moi- het volgende:

[..]

Kneus, daar gaat dit topic niet over.

En ik had daarvoor ook nog iets anders gepost.

ojee op je teentjes getrapt !? En waarom ben ik een kneus als ik algemene nietzeggende opmerking over jou plaats en ben jij het niet als jij dat over Maud doet ...
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_16936121
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 09:48 schreef RATMEN het volgende:

[..]

ojee op je teentjes getrapt !? En waarom ben ik een kneus als ik algemene nietzeggende opmerking over jou plaats en ben jij het niet als jij dat over Maud doet ...

whaha je hoeft Maud niet te verdedigen hoor. Ik geef een oordeel over iemand die ik op tv gezien heb, waar jij helemaal maar dan ook helemaal niks mee te maken heb. Dus ik reageer op een persoonlijke opmerking die jij jegens mij maakt, en daar reageer ik op dat je een kneus bent ja.
Strawberry Flavour..
pi_16936316
* Peregrijn is nog steeds verliefd
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_16939393
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 10:03 schreef Peregrijn het volgende:
* Peregrijn is nog steeds verliefd
* Timmai is nóg meer verliefd dan eerst
pi_16939425
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 09:51 schreef -moi- het volgende:

[..]

whaha je hoeft Maud niet te verdedigen hoor. Ik geef een oordeel over iemand die ik op tv gezien heb, waar jij helemaal maar dan ook helemaal niks mee te maken heb. Dus ik reageer op een persoonlijke opmerking die jij jegens mij maakt, en daar reageer ik op dat je een kneus bent ja.

dus jouw opmerking richting haar is niet persoonlijk ... jij bent er zeker ook zo een die van alles over iedereen te vertellen hebt, behalve als die persoon erbij is ... LAAT MAAR ...

enne bedrijfswetenschappen ... dan ben ik niet de kneus hoor ... MAZZEL

pi_16947798
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:08 schreef RATMEN het volgende:

[..]

dus jouw opmerking richting haar is niet persoonlijk ... jij bent er zeker ook zo een die van alles over iedereen te vertellen hebt, behalve als die persoon erbij is ... LAAT MAAR ...

enne bedrijfswetenschappen ... dan ben ik niet de kneus hoor ... MAZZEL

get a life RATMEN
Strawberry Flavour..
pi_16948488
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:45 schreef -moi- het volgende:

[..]

get a life RATMEN

ik heb er 1 hoor ... maar goed laat ik de verstandigste zijn en stoppen met slowchatten ... DOEI
pi_16948520
Ja, inderdaad. Ga maar weer leuk en gezellig en vooral ontopic over Maudje posten. En niet flauw doen naar elkaar, kinders .
pi_16950390
weet iemand hoe dat nummer heet wat Maud zingt als ze met die workshop van Marco bezig zijn?
forum.fok.nl
pi_16954255
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 18:08 schreef 4nima het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet wat Maud zingt als ze met die workshop van Marco bezig zijn?
zou ik ook graag willen weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')