quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 15:01 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik kan me een leukere van jou herinneren.
Signature; spreekt voor zich..
Ik zat eens in een formeel gesprek, met nederelanders overigens, en die begonnen door een politie sirene, die ze buiten hoorden, zwaar te ouwe hoeren. Ik uit mijn verhaal, zij niet meer stil te krijgen.
Toen knalde ik deze zin er maar tegen aan, die ik ooit eens ergens had gehoord...
Het was overigens wel meteen stil.
Achteraf vroeg er eentje, bedoelde je met 'sounds' die sirene of ons?
Dat heb ik in het midden gelaten. De boodschap was duidelijk geloof ik
Mijn vriend en ik gebruiken allebei hetzelfde account omdat we gek worden van al die verschillende inlognamen overal. En daarbij geeft het wel leuke situaties als men niet weet wie er nu weer aan het typen is.
quote:en
Op vrijdag 03 augustus 2001 12:01 schreef Sony het volgende:
Ach lijkt me toch duidelijk?Mijn vriend en ik gebruiken allebei hetzelfde account omdat we gek worden van al die verschillende inlognamen overal. En daarbij geeft het wel leuke situaties als men niet weet wie er nu weer aan het typen is.
uit: Naakt zwemmen/zonnen enz...
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:39 schreef Orthello het volgende:[..]
Gaan we samen? Dan val ik niet zo op als gluurdeer
Shit
* Orthello loopt met staart tussen de benen naar het raam
en neemt de zielig-uit-het-raam-kijkend-naar-de-lucht modus aan.
Maar als het je gerust steld kan ik je wel vertellen dat ik achter de opmerkingen van hem sta en als je niet alleen was geweest dan hadden we misschien wel samen kunnen gaan. Volgende keer beter
Sig: Uitspraak van opper-cynicus Avon uit Blakes7.
Signature: Door ons worden van u video-opnames gemaakt die alleen ter herkenning intern door ons gebruikt worden.
Laatste zin van het huisregelement van de disco waar ik werk.
IK WIL MIJN NICKNAME !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |