quote:
Op maandag 02 juli 2001 23:36 schreef Koekepan het volgende:[..]
VREEMD GENOEG snap ik ze iedere keer
quote:De lijstjes zijn kaput
Op maandag 02 juli 2001 23:49 schreef Arcee het volgende:
Ondertitel: vanwege dit soort topics.Signature: Prachtige quote uit American Beauty.
De uitspraak "ik ben veel, maar ik ben geen statistiek" is een kreet van Logan, aka Wolverine, een comic figuur, bekend van de X-men. Deze uitspraak vind ik stijlvol en wel passend bij mij. Uitleg laat ik in het midden....
quote:Ja, dankzij de crash
Op maandag 02 juli 2001 23:51 schreef Zworld het volgende:
De lijstjes zijn kaput
quote:
Op zondag 01 juli 2001 15:35 schreef Arcee het volgende:
Ik ben eind mei ongeveer een week bezig geweest om alles te downloaden en alle conversiescripts aan te passen vanwege de forum-update. Tijdens de downtime (de grote crash dus) heb ik de data geïmporteerd in Access en was ik hélemaal klaar voor een nieuw lijstjes-topic. De data veroudert altijd weer langzaam maar zeker, maar toen FOK! eenmaal weer in de lucht was bleek mijn data plotseling 6 weken te niéuw te zijn. Met andere woorden: ik weet eik niet of ik nog wel weer volop in het lijstjes-gebeuren duik. De lol gaat er wel af als je er een week voor nix aan hebt zitten werken.Maar goed, kep nu toch weer wat lijstjes gemaakt en da's eik wel weer leuk, dus ik kom er vast en zeker toch wel weer op terug.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door MiSS_TiquE op 03-07-2001 00:09]
De favoriete uitspraak van "De Gluurbuur" uit Rembo & Rembo.
Echt de muziek in mijn ogen...
quote:Hey Vrok-man!
Op dinsdag 03 juli 2001 00:09 schreef Vork het volgende:
eeuh wat heb ik ookalweer als ondertitel..oja Vork-man!
moge duidelijk zijn wie Vorkman is...
Moet ik DAT nog uitleggen
Zo ja: Kijk naar user icon!
Oftewel: Formule 1 FREAQ
dubbel?
Nanci - Toad The Wet Sprocket (Dulcinea)
J.
verkeerde topic
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 03-07-2001 00:51]
tja valt niet verder wat aan uit te leggen
Oja, die andere is van Star Trek. De Klingons zeggen dat altijd wanneer ze een gevecht gaan beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |