abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 5 juli 2001 @ 17:44:46 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_1150397
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 14:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee hoor, het ligt niet aan Van Hooijdonk. Hij gaat weg bij Forest, Celtic en nu welicht Benfica met ruzie...

Mijn idee.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 6 juli 2001 @ 18:53:14 #27
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1157236
op www.feyenoord.nl staat een stuk over een mogelijke transfer van emerton met een paar interessante opmerkingen..
quote:
VAN DEN HERIK: ;VERKOOP VAN EMERTON IS ONZIN&;

Jorien van den Herik vindt de journalistieke conclusie dat Feyenoord bereid zou zijn om Brett Emerton te verkopen 'te gek voor woorden'. Volgens de voorzitter van Feyenoord is de zekerheid dat Emerton volgend seizoen bij Feyenoord blijft 100%: ;Ik heb duidelijk tegen de pers gezegd dat een mogelijke komst van Pierre van Hooijdonk niets te maken heeft met de zaak Dudek en dus ook niet met een transfer van Brett Emerton.'

'Wie de conclusie trekt dat Feyenoord geld nodig heeft om de mogelijke komst van Van Hooijdonk te realiseren wanneer de transfer van Dudek naar Arsenal geen doorgang zal vinden zaait willens en weten paniek die er niet is. Ik heb duidelijk gezegd dat deze twee zaken los van elkaar staan;;, aldus Van den Herik, die niet begrijpt waar de naam Emerton in relatie tot een verkoop vandaan komt. ;Ik ken wel de belangstelling van Engelse- en Italiaanse zijde voor Emerton. Maar als clubs zich melden, dan nog zijn we niet van plan om hem te verkopen. Emerton speelt volgend seizoen gewoon bij Feyenoord. Alle andere conclusies zijn stemmingmakerij.

er schijnt dus zowiezo genoeg geld te zijn voor Van Hooijdonk, al kan het natuurlijk ook gewoon bluf van VdH zijn...
  woensdag 11 juli 2001 @ 10:50:00 #28
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1187073
van www.feyenoordnet.nl
quote:
Transfer Van Hooijdonk: Aftellen lijkt begonnen...
Slechts akkoord tussen Van Hooijdonk en Benfica mist nog

Na en maraton-onderhoud van meer dan 6 uur tussen aan de ene kant Pierre van Hooijdonk/ Rob Jansen en aan de andere kant Benfica (in de personen van Antonio Simoes, Luís Filipe Vieira en Tinoco Faria) is er nog geen witte rook te zien vanuit Lissabon. Nog niet.

Vandaag wordt er doorvergaderd en een akkoord lijkt nog slechts een kwestie van tijd. Rob Jansen (Sport Promotion) was uiterst positief gesteld na de 1e fase van de onderhandelingen, ook al hield hij een slag om de arm. "Het is voor iedereen duidelijk dat Pierre Benfica zal verlaten, maar we moeten nog een oplossing vinden waar beide partijen zich in kunnen vinden. Vandaag is ons dat niet gelukt, waardoor we morgen(vroeg) weer door zullen onderhandelen. Het zou van beide kanten wel erg ondoordacht zijn als er niet tot een akkoord kan worden gekomen. Pierre rest dan niets anders dan rondjes om het stadion te rennen, daar hij niet welkom is op de trainingen en Benfica zou salaris moeten blijven betalen aan een speler die niet eens tot de selectie behoort."

"Wanneer het akkoord is bereikt zullen wij de onderhandelingen starten met Feyenoord dat nog altijd, en als enige club, zeer geinteresseerd is in Pierre. Nee, er zijn geen andere clubs geinteresseerd, PSV en Ajax zijn inmiddels al voorzien op de spitspositie. En Pierre wil uitsluitend nog in Nederland voetballen," aldus Jansen. "Wat mij als laatste van het hart moet is de vreemde wijze waarop Pierre hier wordt behandeld als een stuk verrot vlees. Je kunt toch moeilijk zeggen dat-ie vorig seizoen heeft gefaald als clubtopscorer."

In Rotterdam kijkt houdt iedere Feyenoord-fan inmiddels zenuwachtig internet en teletekst in de gaten. Op 25 juli landt de helikopter, brengt hij de Rotterdammers dan eindelijk de spits waar men al decennia op wacht?

pi_1188893
Jawel, het is rond!
Van Hooijdonk in de Kuip Olé Olé!!!!!!!!!
pi_1188947
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 15:12 schreef Kleintje het volgende:
Jawel, het is rond!
Van Hooijdonk in de Kuip Olé Olé!!!!!!!!!
Klopt! HET IS HELEMAAL ROND! dus FEYENOORD KAMPIOEN!!

http://www.feyenoordnet.nl/fn_nieuws.fsv?action=showNews&ID=2032&catID=1

ja, dat doen we dus niet!
pi_1188961
Ik wil het kampioenschap niet aan 1 persoon ophangen. Maar... allemaal goed nieuws want waarschijnlijk speelt Bosvelt ook weer eerder mee dan ze aanvankelijk dachten!
  woensdag 11 juli 2001 @ 15:28:49 #32
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1189014
beter..

toch wel een hele puike aanval, van hooijdonk die de voorzetten van kalou en leonardo erin trapt, en tomasson of elmander die gebruik maakt van de verwarring...

woensdag 11 juli 2001 @ 15:35:22 #33
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1189086
Poehpoeh van hooijdonk is goed maar t is geen van Basten hoor!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_1189099
Gelukkig is het geen van Basten want die schopt niet meer zo best!

Machiel, verpest onze stemming nou niet!
Wees blij voor ons net zoals wij blij zijn dat Ajakkus de VOORRONDE van de CL mogen spelen

woensdag 11 juli 2001 @ 15:48:07 #35
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1189214
Van Hooijdonk is toch wel 1 van de 5 beste nederlandse spitsen, laatste keer dat ik keek had ajax niet 1 van de andere 4 in de selectie
pi_1189667
De komst van Van Hooijdonk naar Feyenorod is een absolute versterking van Rotterdam-Zuid en de Nederlandse competitie. Feyenoord proficiat!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 11 juli 2001 @ 16:35:40 #37
374 beelzebub
master of disaster
pi_1189682
Mooi voor F. en de spanning in de competitie. Jammer dat ze 'm te duur vonden/niet wilden toen hij wat jaartjes jonger was en balde bij RBC en NAC.
pi_1189719
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:
De komst van Van Hooijdonk naar Feyenorod is een absolute versterking van Rotterdam-Zuid en de Nederlandse competitie. Feyenoord proficiat!
Heerlijk zo sportief als jij altijd bent!
pi_1190530
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:

WHOEEEEAAAAAAAAAAAAAA , beetje sarcastische bui Dylan ?
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_1190945
Huppie huppie huppie...
Feyenoord gaat nu echt meedingen voor het kampioenschap
  woensdag 11 juli 2001 @ 20:30:51 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_1190959
Zekers, met Yoko en Pi-Air is dat kampioenschap best te doen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 11 juli 2001 @ 20:54:44 #42
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1191119
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 15:36 schreef Kleintje het volgende:
Gelukkig is het geen van Basten want die schopt niet meer zo best!

Machiel, verpest onze stemming nou niet!
Wees blij voor ons net zoals wij blij zijn dat Ajakkus de VOORRONDE van de CL mogen spelen

Hou je niet van de domme je weet best wat ik bedoel Dat de kans groter is dat Feyenoord kampioen wordt met als zonder v. Hooijdonk ben ik t mee eens hoor maar wordt een beetje moe van dat 'wij worden kampioen' geblečr nog voor er maar een wedstrijd gespeelt is Een seizoen is lang en ook supersup pierre kan gebleseerd raken.
pi_1191188
quote:
Op woensdag 11 juli 2001 20:54 schreef Machiel het volgende:

[..]

Hou je niet van de domme je weet best wat ik bedoel Dat de kans groter is dat Feyenoord kampioen wordt met als zonder v. Hooijdonk ben ik t mee eens hoor maar wordt een beetje moe van dat 'wij worden kampioen' geblečr nog voor er maar een wedstrijd gespeelt is Een seizoen is lang en ook supersup pierre kan gebleseerd raken.

Hoho.. ik heb niet geroepen dat we kampioen worden. De kans is groter, maar kijk naar vorig jaar. Hadden we toen zoveel talenten? En toch ging de eerste helft van het seizoen bijzonder lekker. Tot de blessures kwamen, de rode kaart van Kalou, paspoort affaire van Leonardo, gedonder rondom Thomasson en Dudek. Nee, ik weet best dat eerst het seizoen helemaal gespeeld moet zijn voordat het gedaan is. Of je moet net zoals PSV dit jaar al heel vroeg kampioen worden. Maar goed, nu hadden we de 3e tot de weet ik veel hoeveelste plaats waar nog flink om gestreden moest worden.

Ik hoop dat het net zo'n leuk seizoen als vorig jaar wordt en ik hoop voor Feyenoord zelfs een beetje beter.

donderdag 12 juli 2001 @ 00:20:34 #44
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1192964
Hoho ik zie niet dat jij dat riep
pi_3694877
k*tgrap!
  dinsdag 2 april 2002 @ 13:03:20 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_3694897
Oud topic omhoogkicken.

*slotje*

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')