Een eventuele transfer van Jurek Dudek naar Arsenal moet de overgang van de supersub van Oranje mogelijk maken. Jan de Zeeuw, de zaakwaarnemer van de Poolse doelman, heeft de komende week nog een gesprek met trainer Arsène Wenger van de Gunners.
ik hoop als feyenoorder dat van hooijdonk komt, zou een aanwinst zijn voor feyenoord maar met name voor de nederlandse voetbalcompetitie.
Maar het zal allemaal wel niet doorgaan, er is al zo vaak geprobeerd om die gast te halen
Helaas
quote:laten we hopen dat je ongelijk hebt.
Op dinsdag 03 juli 2001 19:57 schreef Zuurtje het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet, zal Pierre toch niet komen.
Ik lees net op www.feyenoord.nl dat Pierre alleen komt als Benfica van hem af wil. Alleen dan kan Feyenoord met Pierre in zee gaan.
Aangezien hij nog een 2 jarig contract heeft zal Feyenoord dat niet af kunnen kopen.Helaas
quote:Mark Farrington is nog vrij. En Dave Mitchell.
Op dinsdag 03 juli 2001 20:08 schreef menjo het volgende:
ja idd, er zal toch echt een spits moeten komen nu connolly weg gaat.
quote:Mja.. Tis alleen zo dat Arsenal Wright gekocht heeft..
[b]Op maandag 02 juli 2001 23:11 schreef the_undertaker het volgende:
Een eventuele transfer van Jurek Dudek naar Arsenal moet de overgang van de supersub van Oranje mogelijk maken. Jan de Zeeuw, de zaakwaarnemer van de Poolse doelman, heeft de komende week nog een gesprek met trainer Arsène Wenger van de Gunners.
En moet deze met Seaman "vechten" om een basisplaats..
Ik denk dat Arsenal dus NIET Dudek haalt..
Misschien dat Barca Dudek nog wil hebben!?
En de transfer van Wright is toch nog niet rond? En Wenger is nu toch zwaar pissig omdat Wright achter zijn rug om benaderd is?
Ik hoop het beste voor Feyenoord, maar ik ben er bang voor dat hij een schim word van wat hij was ...
quote:Dat was hij afgelopen seizoen al...
Op woensdag 04 juli 2001 12:20 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik ben benieuwd wat Dudek dit jaar gaat brengen als hij bij Feyenoord blijft, lijkt me moeilijk voor hem om te spelen bij Feyenoord als je transfer naar Arsenal afgeketst is ......Ik hoop het beste voor Feyenoord, maar ik ben er bang voor dat hij een schim word van wat hij was ...
Van Hooijdonk in de kuip. Wel grappig maar volgens mij niet noodzakelijk en meer een droom dan dat het een waarheid gaat worden.
Hoe kan de jonge generatie groot worden zonder een kans te krijgen. Iedereen heeft het er maar over dat er een spits moet komen.. hoe vaak heeft Connoly nou echt gespeeld.
wordt vervolg, ongetwijfeld
Van Hooijdonk meldde zich donderdagochtend op de eerste training van Benfica. Maar daar kreeg hij te horen dat hij zich niet hoefde om te kleden. Hij was uit de selectie gezet en moet zich volgende week bij het tweede melden. Een officiële verklaring zegt de geboren Brabander niet te hebben gehad.
Zelf vermoedt de speler dat hij is teruggezet vanwege de financiële problemen die hij heeft met de club. Van Hooijdonk leeft al enige tijd in onmin met de leiding van Benfica. De 31-jarige Nederlander zegt nog tekengeld en salaris tegoed te hebben. 'Ik ga niet weg voordat ik dat geld heb gehad', verklaarde hij strijdbaar. 'Ze zijn nu een oorlog gestart en als ze die willen hebben, dan kunnen ze die krijgen.'
Feyenoord heeft interesse in de aanvaller, die bij Oranje te boek staat als super sub. Maar Van Hooijdonk heeft al aangegeven dat hij pas aan opstappen denkt als zijn financiële conflict met Benfica is opgelost. 'Ik denk niet dat ik dit verdien na afgelopen seizoen', verwees de schutter naar zijn negentien competitiedoelpunten. 'Ik ben benieuwd hoe ze dit aan de supporters gaan uitleggen.'
Benfica verkeert al enige tijd in financiële problemen. Gevolg is dat de ploeg erg graag van de dure Van Hooijdonk af wil. Zo schijnt de gevraagde transfersom voor de Nederlandse aanvaller zelfs al te zijn gedaald tot zes miljoen gulden. En dat terwijl Pi-Air vorige zomer nog voor vijftien miljoen gulden overkwam van Vitesse.
NOU FEYENOORD PAK DIE KANS!!!!!!!!!!!!!!
quote:Nee hoor, het ligt niet aan Van Hooijdonk. Hij gaat weg bij Forest, Celtic en nu welicht Benfica met ruzie...
Op donderdag 05 juli 2001 14:02 schreef the_undertaker het volgende:
Benfica zet Van Hooijdonk uit selectie
'Als ze oorlog willen, dan kunnen ze die krijgen'
[Bron: VIPlanet ]
Pierre van Hooijdonk is donderdag uit de selectie van Benfica gezet. Een officiële verklaring heeft de aanvaller nog niet gehad. 'Ze zijn nu een oorlog gestart en als ze die willen hebben, dan kunnen ze die krijgen', voorspelde de boze international.Van Hooijdonk meldde zich donderdagochtend op de eerste training van Benfica. Maar daar kreeg hij te horen dat hij zich niet hoefde om te kleden. Hij was uit de selectie gezet en moet zich volgende week bij het tweede melden. Een officiële verklaring zegt de geboren Brabander niet te hebben gehad.
Zelf vermoedt de speler dat hij is teruggezet vanwege de financiële problemen die hij heeft met de club. Van Hooijdonk leeft al enige tijd in onmin met de leiding van Benfica. De 31-jarige Nederlander zegt nog tekengeld en salaris tegoed te hebben. 'Ik ga niet weg voordat ik dat geld heb gehad', verklaarde hij strijdbaar. 'Ze zijn nu een oorlog gestart en als ze die willen hebben, dan kunnen ze die krijgen.'
Feyenoord heeft interesse in de aanvaller, die bij Oranje te boek staat als super sub. Maar Van Hooijdonk heeft al aangegeven dat hij pas aan opstappen denkt als zijn financiële conflict met Benfica is opgelost. 'Ik denk niet dat ik dit verdien na afgelopen seizoen', verwees de schutter naar zijn negentien competitiedoelpunten. 'Ik ben benieuwd hoe ze dit aan de supporters gaan uitleggen.'
Benfica verkeert al enige tijd in financiële problemen. Gevolg is dat de ploeg erg graag van de dure Van Hooijdonk af wil. Zo schijnt de gevraagde transfersom voor de Nederlandse aanvaller zelfs al te zijn gedaald tot zes miljoen gulden. En dat terwijl Pi-Air vorige zomer nog voor vijftien miljoen gulden overkwam van Vitesse.
NOU FEYENOORD PAK DIE KANS!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |