abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1131039
Feyenoord werkt aan transfer Van Hooijdonk
bron: Voetbal.nl

Feyenoord heeft de hoop op Pierre van Hooijdonk nog niet opgegeven. “Achter de schermen wordt daar druk aan gewerkt”, aldus Bert van Marwijk. De trainer wil de 31-jarige spits er graag bij hebben voor het komende seizoen, maar of de Rotterdammers daar ook de financiële middelen voor hebben is de vraag.

Een eventuele transfer van Jurek Dudek naar Arsenal moet de overgang van de supersub van Oranje mogelijk maken. Jan de Zeeuw, de zaakwaarnemer van de Poolse doelman, heeft de komende week nog een gesprek met trainer Arsène Wenger van de Gunners.

ik hoop als feyenoorder dat van hooijdonk komt, zou een aanwinst zijn voor feyenoord maar met name voor de nederlandse voetbalcompetitie.

-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  maandag 2 juli 2001 @ 23:14:31 #2
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1131054
Beter.. Met Van Hooijdonk erbij heeft Feyenoord denk ik wel kans op de titel, zou iig erg goed zijn voor de spanning.

Maar het zal allemaal wel niet doorgaan, er is al zo vaak geprobeerd om die gast te halen

maandag 2 juli 2001 @ 23:14:35 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_1131057
Alhoewel 31 al wel best oud is.
Ze moeten er iig niet te veel voor bieden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1131186
Ik hoop dat wanneer alles rond is, Vitesse een beslag op de tegoeden laat leggen. Even overleggen met feyenoord als alles getekend is zodat ze er niet meer onderuit kunnen. Zou wel een stunt zijn!
pi_1131360
De transfersom zal geen probleem zijn (8 miljoen, dat hebben ze toch wel in Zuid??), maar het salaris van Van Hooijdonk des te meer. Bij feijenoord zijn scheve salarissen al eens vaker (een) reden geweest voor dalende prestaties vanwege strijd, onenigheid en onderlinge spanningen in de groep, dus ik hoop dat dat zich niet zou gaan herhalen. Voor het Nederlandse voetbal is het zeker een goede zaak.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_1131543
Hij zal iig een aanwinst zijn op de Nederlandse velden. Dat is duidelijk!
.
  dinsdag 3 juli 2001 @ 00:31:08 #7
374 beelzebub
master of disaster
pi_1131570
Ik zei 't in dat andere topic al, 6 jaar geleden speelde meneer voor NAC en was 10 miljoen te duur, toen hadden ze iets aan 'm gehad, en kon je 'm ook nog doorverkopen. als je 'm nu haalt krijg je er over 3 jaar niks meer voor.
  dinsdag 3 juli 2001 @ 09:56:03 #8
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_1133306
Ik hoop dat Pierre terug naar Nederland komt, dan wordt het weer wekelijks genieten van meneer zijn onmogelijke gaols uit onmogelijke posities op onmogelijke momenten. Ik hoop alleen wel dattie zijn kop weer kaalscheert, want die ragebol ziet er niet uit, snapte?
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_1133318
Hup Ajax!
muziek, m'n lust en mijn leven
  dinsdag 3 juli 2001 @ 19:57:09 #10
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_1136900
Zoals het er nu naar uit ziet, zal Pierre toch niet komen.
Ik lees net op www.feyenoord.nl dat Pierre alleen komt als Benfica van hem af wil. Alleen dan kan Feyenoord met Pierre in zee gaan.
Aangezien hij nog een 2 jarig contract heeft zal Feyenoord dat niet af kunnen kopen.

Helaas

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_1136935
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 19:57 schreef Zuurtje het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet, zal Pierre toch niet komen.
Ik lees net op www.feyenoord.nl dat Pierre alleen komt als Benfica van hem af wil. Alleen dan kan Feyenoord met Pierre in zee gaan.
Aangezien hij nog een 2 jarig contract heeft zal Feyenoord dat niet af kunnen kopen.

Helaas

laten we hopen dat je ongelijk hebt.
  dinsdag 3 juli 2001 @ 20:08:47 #12
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1136960
ja idd, er zal toch echt een spits moeten komen nu connolly weg gaat.
  dinsdag 3 juli 2001 @ 20:10:32 #13
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1136964
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 20:08 schreef menjo het volgende:
ja idd, er zal toch echt een spits moeten komen nu connolly weg gaat.
Mark Farrington is nog vrij. En Dave Mitchell.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  dinsdag 3 juli 2001 @ 21:37:53 #14
6533 Dragonyth
Chillmode <on>
pi_1137427
quote:
[b]Op maandag 02 juli 2001 23:11 schreef the_undertaker het volgende:

Een eventuele transfer van Jurek Dudek naar Arsenal moet de overgang van de supersub van Oranje mogelijk maken. Jan de Zeeuw, de zaakwaarnemer van de Poolse doelman, heeft de komende week nog een gesprek met trainer Arsène Wenger van de Gunners.
Mja.. Tis alleen zo dat Arsenal Wright gekocht heeft..

En moet deze met Seaman "vechten" om een basisplaats..
Ik denk dat Arsenal dus NIET Dudek haalt..

Misschien dat Barca Dudek nog wil hebben!?

De mooiste plek in Arnhem is de bushalte naar Nijmegen...
&lt; Chillen is rif &gt;
pi_1137438
laat dudek in godsnaam bij feyenoord blijven.
  dinsdag 3 juli 2001 @ 21:47:29 #16
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1137471
Ik denk dat het nu voor zowel Dudek als Feyenoord het beste is als Dudek nog voor een aardig bedrag verkocht zou kunnen worden.

En de transfer van Wright is toch nog niet rond? En Wenger is nu toch zwaar pissig omdat Wright achter zijn rug om benaderd is?

woensdag 4 juli 2001 @ 12:20:27 #17
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_1140633
Ik ben benieuwd wat Dudek dit jaar gaat brengen als hij bij Feyenoord blijft, lijkt me moeilijk voor hem om te spelen bij Feyenoord als je transfer naar Arsenal afgeketst is ......

Ik hoop het beste voor Feyenoord, maar ik ben er bang voor dat hij een schim word van wat hij was ...

Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_1140858
quote:
Op woensdag 04 juli 2001 12:20 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik ben benieuwd wat Dudek dit jaar gaat brengen als hij bij Feyenoord blijft, lijkt me moeilijk voor hem om te spelen bij Feyenoord als je transfer naar Arsenal afgeketst is ......

Ik hoop het beste voor Feyenoord, maar ik ben er bang voor dat hij een schim word van wat hij was ...

Dat was hij afgelopen seizoen al...
Bij Fiorentina hebben ze nog een keeper nodig, die hebben alleen niet zo heel veel geld meer.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 4 juli 2001 @ 19:03:44 #19
3744 Kleintje
op en top!
pi_1143541
Dudek is goed, maar gewoon niet goed genoeg voor de top. Anders was hij allang verkocht.
Bij Feyenoord spelen kan hij alleen als Feyenoord en hij zich inzetten, wellicht dat hij zich goed in de kijker kan spelen voor volgend jaar. Hij kan er maar beter wat van maken want volgend jaar willen ze hem anders ook niet, dat is wat ik ervan denk.

Van Hooijdonk in de kuip. Wel grappig maar volgens mij niet noodzakelijk en meer een droom dan dat het een waarheid gaat worden.

Hoe kan de jonge generatie groot worden zonder een kans te krijgen. Iedereen heeft het er maar over dat er een spits moet komen.. hoe vaak heeft Connoly nou echt gespeeld.

woensdag 4 juli 2001 @ 19:11:10 #20
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1143573
...en het schijnt nu dat de transfer van Dudek nog niet van de baan is..

wordt vervolg, ongetwijfeld

woensdag 4 juli 2001 @ 21:44:57 #21
11721 scheur
maar toch.....................
pi_1144246
Misschien wel een idee om Dudek aan Nac te verkopen, als Feyenoord dan toch perse Babos wil.
  donderdag 5 juli 2001 @ 10:50:42 #22
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_1147548
Ik ben er sowieso voor om alle buitenlandse talenten een seizoen eruit te schoppen en dan een seizoen zonder proberen. Daarna zouden clubs maximaal 3 buitenlanders onder de gelederen mogen hebben, zo komt er eindelijk weer een kans voor de eigen jeugd ...
pi_1147582
Check Godver***** Conolly weg bij Feyenoord voor meer info over de mogelijk transfer van Van Hooijdonk naar Feyenoord.
pi_1148748
Benfica zet Van Hooijdonk uit selectie
'Als ze oorlog willen, dan kunnen ze die krijgen'
[Bron: VIPlanet ]

Pierre van Hooijdonk is donderdag uit de selectie van Benfica gezet. Een officiële verklaring heeft de aanvaller nog niet gehad. 'Ze zijn nu een oorlog gestart en als ze die willen hebben, dan kunnen ze die krijgen', voorspelde de boze international.

Van Hooijdonk meldde zich donderdagochtend op de eerste training van Benfica. Maar daar kreeg hij te horen dat hij zich niet hoefde om te kleden. Hij was uit de selectie gezet en moet zich volgende week bij het tweede melden. Een officiële verklaring zegt de geboren Brabander niet te hebben gehad.

Zelf vermoedt de speler dat hij is teruggezet vanwege de financiële problemen die hij heeft met de club. Van Hooijdonk leeft al enige tijd in onmin met de leiding van Benfica. De 31-jarige Nederlander zegt nog tekengeld en salaris tegoed te hebben. 'Ik ga niet weg voordat ik dat geld heb gehad', verklaarde hij strijdbaar. 'Ze zijn nu een oorlog gestart en als ze die willen hebben, dan kunnen ze die krijgen.'

Feyenoord heeft interesse in de aanvaller, die bij Oranje te boek staat als super sub. Maar Van Hooijdonk heeft al aangegeven dat hij pas aan opstappen denkt als zijn financiële conflict met Benfica is opgelost. 'Ik denk niet dat ik dit verdien na afgelopen seizoen', verwees de schutter naar zijn negentien competitiedoelpunten. 'Ik ben benieuwd hoe ze dit aan de supporters gaan uitleggen.'

Benfica verkeert al enige tijd in financiële problemen. Gevolg is dat de ploeg erg graag van de dure Van Hooijdonk af wil. Zo schijnt de gevraagde transfersom voor de Nederlandse aanvaller zelfs al te zijn gedaald tot zes miljoen gulden. En dat terwijl Pi-Air vorige zomer nog voor vijftien miljoen gulden overkwam van Vitesse.

NOU FEYENOORD PAK DIE KANS!!!!!!!!!!!!!!

pi_1148968
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 14:02 schreef the_undertaker het volgende:
Benfica zet Van Hooijdonk uit selectie
'Als ze oorlog willen, dan kunnen ze die krijgen'
[Bron: VIPlanet ]

Pierre van Hooijdonk is donderdag uit de selectie van Benfica gezet. Een officiële verklaring heeft de aanvaller nog niet gehad. 'Ze zijn nu een oorlog gestart en als ze die willen hebben, dan kunnen ze die krijgen', voorspelde de boze international.

Van Hooijdonk meldde zich donderdagochtend op de eerste training van Benfica. Maar daar kreeg hij te horen dat hij zich niet hoefde om te kleden. Hij was uit de selectie gezet en moet zich volgende week bij het tweede melden. Een officiële verklaring zegt de geboren Brabander niet te hebben gehad.

Zelf vermoedt de speler dat hij is teruggezet vanwege de financiële problemen die hij heeft met de club. Van Hooijdonk leeft al enige tijd in onmin met de leiding van Benfica. De 31-jarige Nederlander zegt nog tekengeld en salaris tegoed te hebben. 'Ik ga niet weg voordat ik dat geld heb gehad', verklaarde hij strijdbaar. 'Ze zijn nu een oorlog gestart en als ze die willen hebben, dan kunnen ze die krijgen.'

Feyenoord heeft interesse in de aanvaller, die bij Oranje te boek staat als super sub. Maar Van Hooijdonk heeft al aangegeven dat hij pas aan opstappen denkt als zijn financiële conflict met Benfica is opgelost. 'Ik denk niet dat ik dit verdien na afgelopen seizoen', verwees de schutter naar zijn negentien competitiedoelpunten. 'Ik ben benieuwd hoe ze dit aan de supporters gaan uitleggen.'

Benfica verkeert al enige tijd in financiële problemen. Gevolg is dat de ploeg erg graag van de dure Van Hooijdonk af wil. Zo schijnt de gevraagde transfersom voor de Nederlandse aanvaller zelfs al te zijn gedaald tot zes miljoen gulden. En dat terwijl Pi-Air vorige zomer nog voor vijftien miljoen gulden overkwam van Vitesse.

NOU FEYENOORD PAK DIE KANS!!!!!!!!!!!!!!

Nee hoor, het ligt niet aan Van Hooijdonk. Hij gaat weg bij Forest, Celtic en nu welicht Benfica met ruzie...
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')