aanvulling
het blijft primitief gedraag ja
en mooi woord "zonnebankkanon"
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 20:52 schreef Taproot het volgende:
waarom kan ik tegenwoordig de radio of tv niet meer aanzetten zonder geconfronteerd te worden met dat ge(c)rap van die over het kreupele paard getilde media-geile 50 cent, waarvan zijn gelul overigens geen 50 cent waard is??
aaaaaaaaaaaaaaarrghhh als ik die kerel zijn arrogante kop tot vervelens toe zelfs maar n paar seconden zie in van die domme overgehypede videoclipjes zoals PIMP (hij heeft inderdaad de uitstraling van n pooier) krijg ik zin om met dingen te gooien, dingen te vernielen, en raak ik er steeds meer van overtuigd: de muziekwereld gaat steeds meer naar de kloten en het niveau zakt steeds weer bedroevend dieper. hij is n motherfucking pooier en is er trots op....
en ongelooflijk aan wat n zelfverheerlijking dat zonnebankkanon probeert te doen, zilveren drinkbekers met zijn naam op enz...
ach ja als je maar genoeg dollars hebt, dan kan je zelfs n geit die aan het mekkeren is omdat het gras op is in die met rotzooi afgestompte ether brengen.
Klaagbaak of muziek, who cares
quote:uuuuuuuuuuuhm.... toch niet!:)
Op zaterdag 17 januari 2004 20:58 schreef Thijster het volgende:
50 cent is de man!!!je zou willen dat je half zo koel was als hij is
Ookal weet je rap/hiphop enigszins te waarderen, waarom heeft die gast zoveel fans? 2 enorme hazentanden en enorm spraakgebrek, een monotome stem en een waardeloze flow... waardeloze teksten, een stomme crew en z'n afgezaagde "zwarte-Amerikanen-gedrag". Ik vind 'm helemaal niks in ieder geval...
quote:Eminem is de enige hip-hop blanke zeker
Op zaterdag 17 januari 2004 21:05 schreef MIC1_ het volgende:
50 CENT IS DIE ENIGE ECHTE HIPHOPNEGER !
DIE ANDERE ZIJN ALLEMAAL NEP!
quote:o
quote:Toch leuk dat blanke platenbazen en marketingsmensjes het meest aan hem verdienen.
quote:YEAH!
50 tering centjes = bagger!!!!!!!!!!!11
Net zo'n loser als Ja Rule die met sgreeuwen denken dat ze rap nrs hebben, eminem zit nog nivo in... dit 50 cent slaat alles.....
Maja NEGERS!!!!
quote:And such is life... Ik denk niet dat als 50 pfenning dit leest hij denkt: he gossie, ze vinden me niet tof... dan hou ik er maar mee op
ach ja als je maar genoeg dollars hebt, dan kan je zelfs n geit die aan het mekkeren is omdat het gras op is in die met rotzooi afgestompte ether brengen.
Ik vind hem trouwens ook niet tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |