Toen ik ze in 2002 live zag in de melkweg (erg goed) zeiden ze dat ze 'volgend jaar terug zouden komen'. Dat volgende jaar is nu alweer voorbij, maar goed...
Ze zijn niet zo bekend, maar ik vraag me af wie ze wel kent. Post hier alles over OLP, mocht je dat willen, that is
quote:Ja ik heb die live cd ook, ik vind hem heel erg gaaf.. inderdaad is 'ie iets minder dan die studio-cd's, vooral zang. Maar op een of andere manier raakt 'ie me wel (Naveed/Life en Bring back the sun doen me echt veel
Op zaterdag 17 januari 2004 19:03 schreef Elusive het volgende:
Ik heb hier hun live cdtje liggen! en die is erg goed
maar... als ik dan naar de normale studio singletjes luister vind ik het toch weer stukken minder
quote:ow ok
Op zaterdag 17 januari 2004 19:14 schreef Elusive het volgende:
Ik bedoel dus dat ik ze live beter vind, beetje een rare zin
quote:Heb jij ze live ook gezien?
Op zaterdag 17 januari 2004 19:14 schreef Elusive het volgende:
Ik bedoel dus dat ik ze live beter vind, beetje een rare zin
quote:Cool die dvd zou ik ook wel willen, maar ik zit nog al in geldnood
Op zondag 18 januari 2004 10:52 schreef OLP_Moose het volgende:
Gisteren de dvd ontvangen. Duurde nogal lang, omdat er een of ander defect was waardoor ze eerst allemaal waren teruggehaald, maar het wachten was de moeite waard. Erg cool. Maar ja, dat kan ook niet anders. OLP live is nu eenmaal fantastisch. Heb ze nu vijf keer gezien in vier verschillende landen. Hopelijk komen ze dit jaar weer een keertje langs. Ze zijn nu in de studio van Bob Rock in Maui bezig met een nieuw album, maar misschien in de zomer ofzo, een paar festivals zou hun bekendheid in Europa wel goed doen.
quote:Oh Ik vind ze geweldig!!
Op zaterdag 17 januari 2004 18:40 schreef Maarten_GuiRo het volgende:
Ik vind ze helemaal geweldig, ik vraag me alleen af wanneer ze in vredesnaam weer in Nederland komen!Toen ik ze in 2002 live zag in de melkweg (erg goed) zeiden ze dat ze 'volgend jaar terug zouden komen'. Dat volgende jaar is nu alweer voorbij, maar goed...
Ze zijn niet zo bekend, maar ik vraag me af wie ze wel kent. Post hier alles over OLP, mocht je dat willen, that is
Ze waren trouwens nog wel terug in Nederland. Ze stonden in het voorprogramma van Avril Lavigne geloof ik.
quote:oh ja natuurlijk, das waar. Niet geweest overigens... tijd voor eigen show, als je het mij vraagt
Op zondag 18 januari 2004 15:07 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
Oh Ik vind ze geweldig!!
Ze waren trouwens nog wel terug in Nederland. Ze stonden in het voorprogramma van Avril Lavigne geloof ik.
quote:Inderdaad! Ik ben trouwens ook niet geweest.. Ik had dus echt geen zin om tussen gillende Avril fans te staan..
Op zondag 18 januari 2004 21:36 schreef Maarten_GuiRo het volgende:[..]
oh ja natuurlijk, das waar. Niet geweest overigens... tijd voor eigen show, als je het mij vraagt
quote:Haha, dat was juist lachen. Sommigen stonden echt met hun handen over de oren vanwege de 'herrie'. Was best een goed concert trouwens, ze speelden twee nieuwe nummers Talk Is Cheap en Not Afraid en natuurlijk een paar klassiekers, zoals The Birdman, met die onwijs gave gitaarsolo. Staat ook op de dvd, kan er geen genoeg van krijgen.
Op donderdag 22 januari 2004 21:04 schreef Burger_Queen het volgende:[..]
Inderdaad! Ik ben trouwens ook niet geweest.. Ik had dus echt geen zin om tussen gillende Avril fans te staan..
Maar ik kan goed begrijpen dat je er niet naartoe bent gegaan, Avril was niet bepaald fantastisch (al viel het mee) en het was nogal prijzig. Gelukkig had ik kaartjes gewonnen via Kink FM, en een meet en greet, waar ik deze foto heb gemaakt:
quote:Ik ben jaloers dude
Op donderdag 22 januari 2004 21:35 schreef OLP_Moose het volgende:[..]
Haha, dat was juist lachen. Sommigen stonden echt met hun handen over de oren vanwege de 'herrie'. Was best een goed concert trouwens, ze speelden twee nieuwe nummers Talk Is Cheap en Not Afraid en natuurlijk een paar klassiekers, zoals The Birdman, met die onwijs gave gitaarsolo. Staat ook op de dvd, kan er geen genoeg van krijgen.
Maar ik kan goed begrijpen dat je er niet naartoe bent gegaan, Avril was niet bepaald fantastisch (al viel het mee) en het was nogal prijzig. Gelukkig had ik kaartjes gewonnen via Kink FM, en een meet en greet, waar ik deze foto heb gemaakt:
quote:NAH!
Op donderdag 22 januari 2004 21:48 schreef Maarten_GuiRo het volgende:[..]
Ik ben jaloers dude
quote:waar heb jij die dvd vandaan? ik zoek 'm nu al een paar maand, en ik wil 'm echt graag hebben. Heb je 'm ergens besteld ofzo?
Op zondag 18 januari 2004 10:52 schreef OLP_Moose het volgende:
Gisteren de dvd ontvangen. Duurde nogal lang, omdat er een of ander defect was waardoor ze eerst allemaal waren teruggehaald, maar het wachten was de moeite waard. Erg cool. Maar ja, dat kan ook niet anders. OLP live is nu eenmaal fantastisch. Heb ze nu vijf keer gezien in vier verschillende landen. Hopelijk komen ze dit jaar weer een keertje langs. Ze zijn nu in de studio van Bob Rock in Maui bezig met een nieuw album, maar misschien in de zomer ofzo, een paar festivals zou hun bekendheid in Europa wel goed doen.
quote:Ik heb hem hier besteld. Was destijds de enige plek die hem had, inmiddels heeft NL Store hem ook.
Op zondag 25 januari 2004 17:32 schreef Zebedeus het volgende:[..]
waar heb jij die dvd vandaan?
Volgens AllMusic.com:quote:Op maandag 29 maart 2004 23:21 schreef The_Crippler het volgende:
vraagje
ik ken de band nog maar net (door de WWE met het nummer Whatever), maar op wat voorn soort bands kun je ze vergelijken???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |