abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16346744
Ik vind ze helemaal geweldig, ik vraag me alleen af wanneer ze in vredesnaam weer in Nederland komen!

Toen ik ze in 2002 live zag in de melkweg (erg goed) zeiden ze dat ze 'volgend jaar terug zouden komen'. Dat volgende jaar is nu alweer voorbij, maar goed...

Ze zijn niet zo bekend, maar ik vraag me af wie ze wel kent. Post hier alles over OLP, mocht je dat willen, that is

" And if I don't make it, know that I loved you all along "
pi_16346793
Ik had het net op staan

Fijne muziek

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16347099

pi_16347283
Ik heb hier hun live cdtje liggen! en die is erg goed
maar... als ik dan naar de normale studio singletjes luister vind ik het toch weer stukken minder
pi_16347393
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 19:03 schreef Elusive het volgende:
Ik heb hier hun live cdtje liggen! en die is erg goed
maar... als ik dan naar de normale studio singletjes luister vind ik het toch weer stukken minder
Ja ik heb die live cd ook, ik vind hem heel erg gaaf.. inderdaad is 'ie iets minder dan die studio-cd's, vooral zang. Maar op een of andere manier raakt 'ie me wel (Naveed/Life en Bring back the sun doen me echt veel ) meer dan de studioversies.
pi_16347444
oh yeah, college rock.............
pi_16347541
Ik bedoel dus dat ik ze live beter vind, beetje een rare zin
pi_16347613
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 19:14 schreef Elusive het volgende:
ow ok kijk dan gaat mijn bericht ook min of meer niet meer op beschouw het dan maar als een aanvulling op jouw stelling.
pi_16347674
OLP. Zeker een leuk bandje. Vooral Spiritual Machines vind ik een zeer goede plaat. Ik weet dat veel fans die wat te experimenteel vonden worden, maar ik vind het een prachtig album met vrijwel alleen goede nummers.
Hmmzz....
pi_16352800
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 19:14 schreef Elusive het volgende:
Heb jij ze live ook gezien?
Dat is geweldig, ze hadden een spectaculaire luchtshow niet normaal erg goed!
  zondag 18 januari 2004 @ 10:52:28 #11
51317 OLP_Moose
de eclectische eland
pi_16361218
Gisteren de dvd ontvangen. Duurde nogal lang, omdat er een of ander defect was waardoor ze eerst allemaal waren teruggehaald, maar het wachten was de moeite waard. Erg cool. Maar ja, dat kan ook niet anders. OLP live is nu eenmaal fantastisch. Heb ze nu vijf keer gezien in vier verschillende landen. Hopelijk komen ze dit jaar weer een keertje langs. Ze zijn nu in de studio van Bob Rock in Maui bezig met een nieuw album, maar misschien in de zomer ofzo, een paar festivals zou hun bekendheid in Europa wel goed doen.
Happiness... is not a fish that you can catch
pi_16361281
quote:
Op zondag 18 januari 2004 10:52 schreef OLP_Moose het volgende:
Gisteren de dvd ontvangen. Duurde nogal lang, omdat er een of ander defect was waardoor ze eerst allemaal waren teruggehaald, maar het wachten was de moeite waard. Erg cool. Maar ja, dat kan ook niet anders. OLP live is nu eenmaal fantastisch. Heb ze nu vijf keer gezien in vier verschillende landen. Hopelijk komen ze dit jaar weer een keertje langs. Ze zijn nu in de studio van Bob Rock in Maui bezig met een nieuw album, maar misschien in de zomer ofzo, een paar festivals zou hun bekendheid in Europa wel goed doen.
Cool die dvd zou ik ook wel willen, maar ik zit nog al in geldnood Ik heb ze een keer live gezien in Amsterdam, dat was zeker geniaal. Ik denk dat het goed zou zijn voor de bekendheid van Our Lady Peace als ze hier wat festivals gingen spelen. Pinkpop, Lowlands, Rock Werchter... zou mooi zijn als ze daar ergens geprogrammeerd zouden worden!
pi_16366973
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 18:40 schreef Maarten_GuiRo het volgende:
Ik vind ze helemaal geweldig, ik vraag me alleen af wanneer ze in vredesnaam weer in Nederland komen!

Toen ik ze in 2002 live zag in de melkweg (erg goed) zeiden ze dat ze 'volgend jaar terug zouden komen'. Dat volgende jaar is nu alweer voorbij, maar goed...

Ze zijn niet zo bekend, maar ik vraag me af wie ze wel kent. Post hier alles over OLP, mocht je dat willen, that is

Oh Ik vind ze geweldig!!

Ze waren trouwens nog wel terug in Nederland. Ze stonden in het voorprogramma van Avril Lavigne geloof ik.

Sit back, relax.
pi_16378427
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:07 schreef Burger_Queen het volgende:

[..]

Oh Ik vind ze geweldig!!

Ze waren trouwens nog wel terug in Nederland. Ze stonden in het voorprogramma van Avril Lavigne geloof ik.

oh ja natuurlijk, das waar. Niet geweest overigens... tijd voor eigen show, als je het mij vraagt
pi_16498545
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:36 schreef Maarten_GuiRo het volgende:

[..]

oh ja natuurlijk, das waar. Niet geweest overigens... tijd voor eigen show, als je het mij vraagt

Inderdaad! Ik ben trouwens ook niet geweest.. Ik had dus echt geen zin om tussen gillende Avril fans te staan..
Sit back, relax.
  donderdag 22 januari 2004 @ 21:35:33 #16
51317 OLP_Moose
de eclectische eland
pi_16499557
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:04 schreef Burger_Queen het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik ben trouwens ook niet geweest.. Ik had dus echt geen zin om tussen gillende Avril fans te staan..

Haha, dat was juist lachen. Sommigen stonden echt met hun handen over de oren vanwege de 'herrie'. Was best een goed concert trouwens, ze speelden twee nieuwe nummers Talk Is Cheap en Not Afraid en natuurlijk een paar klassiekers, zoals The Birdman, met die onwijs gave gitaarsolo. Staat ook op de dvd, kan er geen genoeg van krijgen.

Maar ik kan goed begrijpen dat je er niet naartoe bent gegaan, Avril was niet bepaald fantastisch (al viel het mee) en het was nogal prijzig. Gelukkig had ik kaartjes gewonnen via Kink FM, en een meet en greet, waar ik deze foto heb gemaakt:

pi_16499971
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:35 schreef OLP_Moose het volgende:

[..]

Haha, dat was juist lachen. Sommigen stonden echt met hun handen over de oren vanwege de 'herrie'. Was best een goed concert trouwens, ze speelden twee nieuwe nummers Talk Is Cheap en Not Afraid en natuurlijk een paar klassiekers, zoals The Birdman, met die onwijs gave gitaarsolo. Staat ook op de dvd, kan er geen genoeg van krijgen.

Maar ik kan goed begrijpen dat je er niet naartoe bent gegaan, Avril was niet bepaald fantastisch (al viel het mee) en het was nogal prijzig. Gelukkig had ik kaartjes gewonnen via Kink FM, en een meet en greet, waar ik deze foto heb gemaakt:

[afbeelding]

Ik ben jaloers dude
pi_16500168
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:48 schreef Maarten_GuiRo het volgende:

[..]

Ik ben jaloers dude

NAH!
Sit back, relax.
pi_16571764
quote:
Op zondag 18 januari 2004 10:52 schreef OLP_Moose het volgende:
waar heb jij die dvd vandaan? ik zoek 'm nu al een paar maand, en ik wil 'm echt graag hebben. Heb je 'm ergens besteld ofzo?
OLP bij Avril was echt gaaf, er waren meer mensen die ik kenden, die dan voor Avril kwamen, maar die vonden het voorprogramma toch echt beter , zo hoort het!!
  zondag 25 januari 2004 @ 19:07:39 #20
51317 OLP_Moose
de eclectische eland
pi_16574243
quote:
Op zondag 25 januari 2004 17:32 schreef Zebedeus het volgende:

[..]

waar heb jij die dvd vandaan?

Ik heb hem hier besteld. Was destijds de enige plek die hem had, inmiddels heeft NL Store hem ook.
Hij wordt hier overigens niet officieel uitgebracht, en echt rekening houden met Europese fans doen ze bij Sony ook niet, want de dvd is regio 1. Hou er dus rekening mee dat je een regiovrije dvd-speler nodig hebt (heb je die niet, zijn er meestal wel hacks voor om hem toch te kunnen kijken).
pi_16593779
dank je, ik had die site al eerder gezien, maar niet besteld omdat er twee versies op staan van de dvd, een van 26 euro en een van 39 euro. ze konden of wilden mij niet vertellen wat het verschil was, ik kreeg in ieder geval geen reactie. Mijn dvd-speler is geloof ik wel multiregionaal. Ik heb 'm dus besteld. Bedankt!
  maandag 29 maart 2004 @ 23:21:48 #22
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_18053425
vraagje
ik ken de band nog maar net (door de WWE met het nummer Whatever), maar op wat voorn soort bands kun je ze vergelijken???
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_18053532
quote:
Op maandag 29 maart 2004 23:21 schreef The_Crippler het volgende:
vraagje
ik ken de band nog maar net (door de WWE met het nummer Whatever), maar op wat voorn soort bands kun je ze vergelijken???
Volgens AllMusic.com:

Similar Artists: Collective Soul Dust for Life The Flys Lit Eve 6 Creed Black Lab Third Eye Blind Matchbox Twenty Creed Seven Mary Three Moist Temple of the Dog Mad Season Days of the New Sponge Everclear Live Bush The Alarm Stone Temple Pilots

Roots and Influences: The Smashing Pumpkins R.E.M. Alice in Chains Soundgarden Pearl Jam Nirvana
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 29 maart 2004 @ 23:32:30 #24
51317 OLP_Moose
de eclectische eland
pi_18053672
Het nieuwste album Gravity is te vergelijken met bands als Creed, Nickelback en 3 Doors Down
Daarvoor waren ze nog een stuk beter, vooral 'Happiness is not a fish that you can catch'. In die tijd speelden ze samen met de Stereophonics, dus dat zal wel vergelijkbaar zijn. En daarvoor hadden ze 'Clumsy' wat wel wat wegheeft van de Smashing Pumpkins. Debuut heette Naveed, dat was weer meer post-grunge. En tussen Gravity en Happiness zat nog Spiritual Machines, een soort conceptalbum ala OK Computer van Radiohead.
Vorig jaar hebben ze nog een Live album (en dvd) uitgebracht, met zo'n beetje alle grote hits (hits in Canada dan), maar die heb ik alleen nog bij Fame in Amsterdam zien liggen. Wel te bestellen via internet.
pi_18073710
Beter... beter....

Dat is uiteindelijk een kwestie van smaak.

Maar Gravity is ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')