quote:Hoezo is dit dan beter als Schwarzkopf ??
Op zaterdag 17 januari 2004 17:22 schreef Virus.NL het volgende:
Head&Shoulders?en anders langs de apotheek?
[Dit bericht is gewijzigd door TheFonz op 17-01-2004 17:25]
Volgens mij kan je je kop ook kaalscheren en dan zalf erop doen, je kop een tijdje kaal houden zodat die huid herstelt.
Maar met mijn nek en kaakhuid is het vaak zo dat oik ff baardje moet laten staan om die nekhuid weer goed te krijgen van de ontstoken haarzakjes van het scheren.
quote:Hoezo werd m'n roos daar alleen maar erger door
Op zaterdag 17 januari 2004 17:22 schreef Virus.NL het volgende:
Head&Shoulders?en anders langs de apotheek?
belangrijkste is eigenlijk gewoon elke dag je haar te wassen
Ga maar es naar een willekeurige kapper en die zegt het zelfde.
Gewoon zn neutrale shampo gebruiken zonder rare toevoegingen, is het zo weg.
En ja, mn ex is kapper en meer mensen die ik ken zijn kapper en die weten dat echt wel en ik heb nu een kruidvat ofzo middel voor een paar euro dus is niet om je dure sjit aan te smeren.
En het werkt.
quote:jah ik ga me nie kaal scheren....
Op zaterdag 17 januari 2004 17:26 schreef giovan het volgende:
Een teershampoo proberen.................of rooscure kan je bij de DA krijgen helpt ook bij velen.Volgens mij kan je je kop ook kaalscheren en dan zalf erop doen, je kop een tijdje kaal houden zodat die huid herstelt.
Maar met mijn nek en kaakhuid is het vaak zo dat oik ff baardje moet laten staan om die nekhuid weer goed te krijgen van de ontstoken haarzakjes van het scheren.
Maar ik moet maar geen, cocus vet in mijn haar smeren en een leuke pet kopen, of gewoon helemaal met rust laten
quote:Lijkt me alleen maar slecht, vlak na het wassen als het aan het drogen is krijg ik er last van. De dagen daarna is het weg, bij mij is het meer uitdroging of zo.
Op zaterdag 17 januari 2004 17:26 schreef enlightenedwizza het volgende:belangrijkste is eigenlijk gewoon elke dag je haar te wassen
quote:Veel vrouwen vinden het charmant, kunnen ze nl lekker door je haar wroeten!
Op zaterdag 17 januari 2004 17:28 schreef TheFonz het volgende:
Maar ik moet maar geen, cocus vet in mijn haar smeren en een leuke pet kopen, of gewoon helemaal met rust laten
quote:ik heb precies hetzelfde...zelfs m'n voorhoofd en wenkbrouwen heb ik er last van (gelukkig zijn daar vochtinbrengende zalfjes voor...ziet 't er wat beter uit)
Op zaterdag 17 januari 2004 17:29 schreef giovan het volgende:[..]
Lijkt me alleen maar slecht, vlak na het wassen als het aan het drogen is krijg ik er last van. De dagen daarna is het weg, bij mij is het meer uitdroging of zo.
quote:als er roos in zit is het een ander verhaal
Op zaterdag 17 januari 2004 17:30 schreef giovan het volgende:[..]
Veel vrouwen vinden het charmant, kunnen ze nl lekker door je haar wroeten!
quote:Nee hoor, vooral emmyjuh houdt ervan. Meestal doet ze een beetje gel in de hand zodat ze alles kan verzamelen, dan maakt ze er klontjes voor de vogeltjes van. Hoofdhuid is extreem voedzaam
Op zaterdag 17 januari 2004 17:32 schreef TheFonz het volgende:[..]
als er roos in zit is het een ander verhaal
quote:neeh ik heb een hele goeie huid moet ik zeggen altijd gezond... nah niet altijd dus..
Op zaterdag 17 januari 2004 17:35 schreef giovan het volgende:
Als je ook rode plekjes op je lichaam hebt of hele droge plekken dan kan je psiorasis hebben.
quote:Zo functioneel ook, ik kan ze ook verzamelen en dan verkopen in zakjes op de dam......
Op zaterdag 17 januari 2004 17:34 schreef giovan het volgende:[..]
Nee hoor, vooral emmyjuh houdt ervan. Meestal doet ze een beetje gel in de hand zodat ze alles kan verzamelen, dan maakt ze er klontjes voor de vogeltjes van. Hoofdhuid is extreem voedzaam
[Dit bericht is gewijzigd door TheFonz op 17-01-2004 17:45]
quote:het kan ook psychisch zijn, dat je een gespleten persoonlijkheid hebt en die persoon probeert zich fysiek in stukjes te splijten
Op zaterdag 17 januari 2004 17:39 schreef TheFonz het volgende:[..]
Zo functioneel ook, ik kan ze ook verzamelen en dan verkopen in zakjes op de dam......
quote:Haha die is goed
Op zaterdag 17 januari 2004 17:50 schreef giovan het volgende:[..]
het kan ook psychisch zijn, dat je een gespleten persoonlijkheid hebt en die persoon probeert zich fysiek in stukjes te splijten
quote:Wat is dat nou voor onzin... daar los je echt een roosplobleem niet mee op. Roos heeft namelijk te maken met de productie van talg.. dat kan je wegwassen zoveel je wil, maar als je niks aan de talgproductie verwanderd zit het er halverwege de dag weer
Op zaterdag 17 januari 2004 17:26 schreef enlightenedwizza het volgende:[..]
belangrijkste is eigenlijk gewoon elke dag je haar te wassen
Wat mij toendertijd heeft geholpen is Resdan. Oké het spul ruikt behoorlijk....uhh.. apart, maar het werkt wel. Zorg er wel voor dat je iets van een cremespoeling erna gebruikt, anders heb je behoorlijk stug haar. Bij de cremespoeling is dan de kunst om dit NIET op je hoofdhuid te smeren, dus ergens halverwege je haar.
En Head&Shoulders... mja bij sommigen helpt het, maar mij dus niet, sterker nog, mijn haar viel er compleet van uit (was niet van plan kaal te worden)
-kan ook best zijn dat Resdan niet goed werkt bij andere mensen, maar dat is ook maar net hoe je haar op troepjes reageert.
Goodluck !
quote:vreemd dat 't onzin is...aangezien het bij mij perfect werkt
Op zondag 18 januari 2004 10:48 schreef KwikFlup het volgende:[..]
Wat is dat nou voor onzin... daar los je echt een roosplobleem niet mee op. Roos heeft namelijk te maken met de productie van talg.. dat kan je wegwassen zoveel je wil, maar als je niks aan de talgproductie verwanderd zit het er halverwege de dag weer
quote:Dat is nog vlak bij Emmy's werk ook.
Op zaterdag 17 januari 2004 17:39 schreef TheFonz het volgende:[..]
Zo functioneel ook, ik kan ze ook verzamelen en dan verkopen in zakjes op de dam......
quote:Die emmy
Op zondag 18 januari 2004 11:21 schreef TrenTs het volgende:[..]
Dat is nog vlak bij Emmy's werk ook.
Fijne shampoo......... babyshampoo (prikt idd niet in de ogen en ruikt erg lekker)quote:Op zaterdag 17 januari 2004 17:30 schreef enlightenedwizza het volgende:
wat meebie wel een ID is...babyshampoo
is beter voor de huid en prikt ook niet in de ogen
Nee egotrippin .... Roos is niet een normaal iets!quote:Op dinsdag 20 april 2004 00:39 schreef EgoTrippin het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag.. is roos niet een heel normaal iets? Ik dacht dat je huid voortdurend afschilferde, het verschil is dat het alleen op je hoofd in je haren blijft hangen... What's the deal?
En als je groter dan normale schilfers afscheidt, en ook een schilferende gezichtshuid hebt, hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:40 schreef Pearly het volgende:
[..]
Nee egotrippin .... Roos is niet een normaal iets!
Roos betekent vaak dat je stress in je leventje hebt of een flinke hormoonhuishouding in je lichaam. .... of beide!
Ik heb roos gekregen door het wisselen van een anticonceptie samen met werk-stress .......
snappie?
spreken we dan niet van een soort psoriasis ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En als je groter dan normale schilfers afscheidt, en ook een schilferende gezichtshuid hebt, hoe werkt dat?
* eens is !!!quote:Op woensdag 21 april 2004 01:27 schreef travelwoman het volgende:
Iemand vertelde me het volgende:
wassen niet helpt, gewoon minder stressen, meer buiten zijn in de zon, niet krabben op je hoofd en je vooral niet druk maken over welke shampoo je moet gebruiken dat veroorzaakt stress
Daag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |