abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16341228
Er wordt soms gezegd dat zowel islamitische meisjes als jongens als maagd moeten trouwen, maar ik heb in de Koran niks kunnen vinden over maagdelijkheid van jongens...klopt dit of moet ik de hele Koran gaan lezen
pi_16341242
[paranoia-mode]
Wacht maar een aantal jaren, dan moet je verplicht de Koran lezen!
[/paranoia-mode]
pi_16341253
Als je een marocaanse loverboy bent hoeft het in ieder geval niet
Ja Ja
pi_16341264
ontopic:
quote:
In de islam geldt het verbod op voorhuwelijkse seks zowel voor jongens als meisjes, maar in de praktijk zijn het vooral de meisjes die de regel moeten naleven
http://www.flwi.ugent.be/cie/ingpersaey/inpersaey2.htm
pi_16341337
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:57 schreef Daphne85 het volgende:
Er wordt soms gezegd dat zowel islamitische meisjes als jongens als maagd moeten trouwen, maar ik heb in de Koran niks kunnen vinden over maagdelijkheid van jongens...klopt dit of moet ik de hele Koran gaan lezen
Waarom denk je dat je waar islamitische jongens met een Nederlandse meid ziet lopen, die zijn daar makkelijker in. Rond de 20 maken ze het uit, halen er 1 uit het moederland. Dus bij jongens zijn ze gewoon niet zo streng daarmee. Tis ook moeilijk te controleren he bij een jongen.
pi_16341354
In de praktijk is het echter zo dat de dames hun kuisheid moeten bewaren ( anders hebben ze een heel heel groot probleem ).

De jongens wippen er wel op los voordat ze trouwen, maar doen dat alleen met meisjes waar z eniet mee willen trouwen.
Het zijn hoertjes voor ze.
De dame waar ze mee trouwen vrijen ze pas mee als ze getrouwd zijn.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_16341392
Als je versiert wordt door een moslimse jongen zegt hij dus eigenlijk
" hallo hoer " .
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_16341423
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:05 schreef Mirage het volgende:
" hallo hoer " .
Uiteraard, want jij weet immers wat alle islamitische jongens denken.
pi_16341438
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:03 schreef Mirage het volgende:
In de praktijk is het echter zo dat de dames hun kuisheid moeten bewaren ( anders hebben ze een heel heel groot probleem ).

De jongens wippen er wel op los voordat ze trouwen, maar doen dat alleen met meisjes waar z eniet mee willen trouwen.
Het zijn hoertjes voor ze.
De dame waar ze mee trouwen vrijen ze pas mee als ze getrouwd zijn.

Daarom moet ik ook altijd inwendig lachen om blanke meiden met islamitische gozers.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:08:26 #10
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_16341468
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Daarom moet ik ook altijd inwendig lachen om blanke meiden met islamitische gozers.

Same
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
pi_16341580
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Uiteraard, want jij weet immers wat alle islamitische jongens denken.

Nou, in principe heeft hij wel gelijk. Meer dan 90% haalt zijn partner uit het land van herkomst. Beetje naief dus om - als je een islamitische vriend hebt - te denken dattie met je gaat trouwen.

Ik vindt het altijd wel lache om te zien inderdaad, ze trappen er altijd weer in.......

ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_16341599
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:59 schreef Monidique het volgende:
ontopic:
[..]

http://www.flwi.ugent.be/cie/ingpersaey/inpersaey2.htm

Ja, maar volgens mij staat het niet in de Koran, dus dan zou hier met twee maten worden gemeten.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:14:27 #13
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_16341602
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:58 schreef Monidique het volgende:
[paranoia-mode]
Wacht maar een aantal jaren, dan moet je verplicht de Koran lezen!
[/paranoia-mode]
idd.. dan is jan maorijnissen aan de macht en moeten we laten zien dat integratie van twee kanten moet komen
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_16341624
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:13 schreef Mr.Spock het volgende:

[..]

Nou, in principe heeft hij wel gelijk. Meer dan 90% haalt zijn partner uit het land van herkomst. Beetje naief dus om - als je een islamitische vriend hebt - te denken dattie met je gaat trouwen.

Ik vindt het altijd wel lache om te zien inderdaad, ze trappen er altijd weer in.......

In principe heeft hij gelijk dat islamitische jongens alle meisjes als hoeren zien omdat ze niet trouwen? Onzin. Nou, ik beschouw meiden ook niet als hoeren, terwijl ik toch niet met ze ga trouwen. Overigens vind ik 90% wel een erg hoog cijfer en betwijfel dat dan ook.
pi_16341634
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:14 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Ja, maar volgens mij staat het niet in de Koran, dus dan zou hier met twee maten worden gemeten.

Waarom? Een geloof is meer dan het boek.
pi_16341668
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:05 schreef Mirage het volgende:
" hallo hoer " .
niet alle islamitische jongen natuurlijk...
pi_16341692
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:17 schreef denise-d het volgende:

[..]

niet alle islamitische jongen natuurlijk...

Sir Winston Churchill
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:19:21 #18
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16341729
Tja, dat is een cultuurverschil wat nog lang niet zal veranderen denk ik. Ook dit heeft met intergreren in het gastland te maken. Respect voor iedereen ook voor de meisjes en vrouwen zonder hoofddoek!
Proud Powerpauper
pi_16341730
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:13 schreef Mr.Spock het volgende:

[..]

nouja als ik een vriend heb, moslim en geen moslim, denk ik toch niet gelijk aa trouwen met hem in de toekomst, je ziet toch wel wat gaa komen...
Alsof alle islamitische jongens zo denken, kom op zeg
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:21:18 #20
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16341782
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:19 schreef denise-d het volgende:

[..]

nouja als ik een vriend heb, moslim en geen moslim, denk ik toch niet gelijk aa trouwen met hem in de toekomst, je ziet toch wel wat gaa komen...

Ze denken vast niet allemaal zo maar worden deels ook nog gedwongen een bruid uit het thuisland te kiezen.
Proud Powerpauper
pi_16341829
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:21 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ze denken vast niet allemaal zo maar worden deels ook nog gedwongen een bruid uit het thuisland te kiezen.

dus dan klopt dat naive van die nederlandse meisjes om met een moslim te krijgen ook niet , als niet alle moslim mannen zo denken... dat wilde ik alleen maar zeggen
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:24:02 #22
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_16341858
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:14 schreef sanniejj het volgende:
idd.. dan is jan maorijnissen aan de macht en moeten we laten zien dat integratie van twee kanten moet komen
Als je weet hoe de SP over de scheiding tussen kerk of moskee en staat denkt, lijkt me dat not bloody likely.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:24:47 #23
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_16341881
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:22 schreef denise-d het volgende:

[..]

dus dan klopt dat naive van die nederlandse meisjes om met een moslim te krijgen ook niet , als niet alle moslim mannen zo denken... dat wilde ik alleen maar zeggen

Wat ze zeggen, wat ze doen en wat ze willen zijn 3 heel verschillende verhaaltjes. Wat ze mogen en wat van ze verlangd wordt is weer anders...
Proud Powerpauper
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:26:10 #24
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16341925
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:19 schreef denise-d het volgende:

75% trouwt met een geregelde, laagopgeleide geen NLs sprekende bruid uit het land van hun ouders/grootouders.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:26:47 #25
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16341938
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:24 schreef nietzman het volgende:

[..]

Als je weet hoe de SP over de scheiding tussen kerk of moskee en staat denkt, lijkt me dat not bloody likely.

Zie Stalin/Mao en religie.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')