Hallo, daar ben ik weer.
Ik ben Flip de Beer.
Bij wie mag ik logeren?
Wie is het deze keer?
![]()
.
Koekeloere is een heel leuk programma (Moffel en Piertje
![]()
. ) en Flip is echt heel leuk. Op tv zie je steeds weer verschillende kindjes bij wie Flip gaat logeren en zo leren de kleintjes bv weer over andere culturen.
Afgelopen weekend heeft Flip de Beer ook bij ons gelogeerd. Hij is mee gegaan met boodschappen doen, hij heeft ook vis gegeten op Scheveningen, hij heeft ook het strand, de zee, de boten en de meeuwen gezien. Flip heeft een appeltaart gebakken met Isabel, hij is mee gegaan met winkelen, hij heeft bij Isabel in bed geslapen, ze hebben samen gespeeld, geknutseld, getekend en televisie gekeken. Kortom : wat Isabel deed, deed Flip ook. Ik had er gewoon een soort kind bij.
![]()
.
Ik moest alle avonturen van Flip opschrijven en dat werd 's maandags voorgelezen op school. Ook zat er een fototoestel in zijn rugzak zodat we wat foto's van hun avonturen konden maken.
(HIj heeft ook een eigen tandenborstel en Isabel heeft wel 30 keer zijn tanden gepoetst. Per dag.
![]()
. )
Erg leuk!
![]()
.
Oi!Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet