Maar het Mr. Bean idee is natuurlijk ook een goed idee
ach kan mij het ook schelen als iemand wat zegt dan zeg ik Flip bijt!.
leert dat kind ook wat, en het is leuk
quote:nee hoor
Op zaterdag 17 januari 2004 14:45 schreef _bigmac_ het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Flip ooit thuis heeft gehad ?.
Boris komt regelmatig mee met mijn dochters (groep1) en die doet dus ook mee met van alles. Ook een schriftje en af en toe zijn er ouders die m wat meegeven, tandenborsteltje, slabje ofzo en hij heeft de sokken aan van mijn andere dochter
Op zich is het een leuk idee maar nu ze hem zo regelmatig krijgen vinden ze het maar zo-zo. Ligt meer in de hoek dan dat ze hem ècht heel erg leuk vinden. Maar ja, even een verhaaltje erbij en dan is het weer gedaan voor een paar weken.
Neem dat beest gewoon mee, jij hoeft er toch niet mee te lopen? Je broertje heeft m toch mee
quote:Flip de beer ken ik nog niet. Ik ken wel Flat Stanley uit de VS. Mijn neefje had dat project, je tekent je eigen platte stanley en die moet een zo groot mogelijke reis maken. Dus is Flat Stanley bij mij in Nederland op bezoek geweest. Dit was voor kinderen van de 2nd grade een jaar of 8 zijn ze dan.
Bigmac, ik hoop dat je broertje het een leuk uitje zal vinden. Ik weet zeker dat je je er doorheen kan slaan en goeie oplossingen vind.
En toen Roel en Flip hun frietjes moesten delen had Flip opeens geen honger meer . haha ja mijn broertje is me der 1.
quote:Hahahahaa, slim broertje inderdaad !! Zo zie je maar, de oplossing komt vanzelf wel.
Op zaterdag 17 januari 2004 17:32 schreef _bigmac_ het volgende:
We zijn gezelig met zen 3e naar de Mcdonalds geweest.En toen Roel en Flip hun frietjes moesten delen had Flip opeens geen honger meer . haha ja mijn broertje is me der 1.
quote:Op Wouters school hebben ze ook Flip de Beer ('Ik ben Flip de beer, bij wie mag ik logeren' gaat dat bijbehorende liedje). Flip is al een keer of 4 mee naar huis geweest
Op zaterdag 17 januari 2004 14:45 schreef _bigmac_ het volgende:
Klinkt beter dan de hamster, wandelende takken of een ander beest wat elke vakantie bij iemand anders moet logeren.
nog even een verhaaltje voorgelezen.
Toen was Flip bang in het donker ( Ja hoor Roel).
Moest het licht aan .
En toen ging Flipje slapen.
Nu is Flip tv aan het kijken.
Wat betreft het patatje, ach er zijn zoveel dingen die je kunt zeggen... flip mag gewoon heerlijk uit het bakje van je broertje mee eten, of hij lust geen patat.. enz enz.. gewoon lekker meespelen.. das het aller makkelijkste...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |