abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16340786
Roel is wel bang dat flip verkouden word (Er zit alleen een tandenborstel schortje en tasje bij ).
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2004 @ 14:33:01 #27
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16340801
Er is vast wel een sjaal in huis waar Flip mee ingepakt kan worden! Gebruik je fantasie
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_16340885
Zeg gewoon dat flip ziek is en niet mee kan. Laat je broertje elke 10 minuten naar 'm kijken en klaar is Kees

Maar het Mr. Bean idee is natuurlijk ook een goed idee

pi_16340997
http://www.obvenray.nl/onderwijs/basisscholen.asp#103.

ach kan mij het ook schelen als iemand wat zegt dan zeg ik Flip bijt!.

pi_16341033
Ben ik trouwens de enige die Flip ooit thuis heeft gehad ?.
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2004 @ 15:35:00 #31
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16342135
Ik ken Flip niet; ik zal het eens bij ons op school navragen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_16342189
geweldig
hup gewoon die beer mee, tafel voor 3, 2 patatjes, je broertje en flip mogen delen

leert dat kind ook wat, en het is leuk

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:50:38 #33
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16342494
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:45 schreef _bigmac_ het volgende:
nee hoor
De kinderen van een nichtje van mij hebben ook wel eens een Flip over de vloer gehad
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_16342538
Hier hebben we Boris.

Boris komt regelmatig mee met mijn dochters (groep1) en die doet dus ook mee met van alles. Ook een schriftje en af en toe zijn er ouders die m wat meegeven, tandenborsteltje, slabje ofzo en hij heeft de sokken aan van mijn andere dochter
Op zich is het een leuk idee maar nu ze hem zo regelmatig krijgen vinden ze het maar zo-zo. Ligt meer in de hoek dan dat ze hem ècht heel erg leuk vinden. Maar ja, even een verhaaltje erbij en dan is het weer gedaan voor een paar weken.
Neem dat beest gewoon mee, jij hoeft er toch niet mee te lopen? Je broertje heeft m toch mee

Screw them.
We're going home.
pi_16342616
Nog een fotootje gevonden van Boris toen hij hier sliep

Screw them.
We're going home.
pi_16342968
quote:
Flip de beer ken ik nog niet. Ik ken wel Flat Stanley uit de VS. Mijn neefje had dat project, je tekent je eigen platte stanley en die moet een zo groot mogelijke reis maken. Dus is Flat Stanley bij mij in Nederland op bezoek geweest. Dit was voor kinderen van de 2nd grade een jaar of 8 zijn ze dan.

Bigmac, ik hoop dat je broertje het een leuk uitje zal vinden. Ik weet zeker dat je je er doorheen kan slaan en goeie oplossingen vind.

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_16343680
Wat een grappig iets. Nog nooit van gehoord. Maar dat lijkt me heel erg leuk voor die kinderen!!!!
Neem hem lekker mee. Jij hoeft je toch niet te schamen voor de lol met je broertje. Geef de beer een lekker patatje met mayo dan kun je hem bij thuiskomst lekker samen wassen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16345043
We zijn gezelig met zen 3e naar de Mcdonalds geweest.

En toen Roel en Flip hun frietjes moesten delen had Flip opeens geen honger meer . haha ja mijn broertje is me der 1.

pi_16348911
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:32 schreef _bigmac_ het volgende:
We zijn gezelig met zen 3e naar de Mcdonalds geweest.

En toen Roel en Flip hun frietjes moesten delen had Flip opeens geen honger meer . haha ja mijn broertje is me der 1.

Hahahahaa, slim broertje inderdaad !! Zo zie je maar, de oplossing komt vanzelf wel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 17 januari 2004 @ 20:10:32 #40
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_16348979
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:45 schreef _bigmac_ het volgende:
Op Wouters school hebben ze ook Flip de Beer ('Ik ben Flip de beer, bij wie mag ik logeren' gaat dat bijbehorende liedje). Flip is al een keer of 4 mee naar huis geweest . De eerste keer was nog wel leuk, maar daarna werd die beer een hoek ingeslingerd en werd er niet meer naar omgekeken. En dan moest ik nog een verhaaltje oopschrijven over Flips belevenissen , ik was wél snel klaar .Maar het is hier (bij ons thuis) dus geen succes .
  FOK!fossiel zaterdag 17 januari 2004 @ 20:23:24 #41
2628 Karin
pi_16349275
Wat een leuk project! Had ik nog nooit van gehoord. Lijkt mij wel heel leuk om de belevenissen te lezen.

Klinkt beter dan de hamster, wandelende takken of een ander beest wat elke vakantie bij iemand anders moet logeren.

zondag 18 januari 2004 @ 02:18:09 #42
73888 DIA
die ja .....
pi_16357892
WTF..... is Flip de beer niet echt???
pi_16360614
Nou Flip heeft lekker geslapen vandaag.

nog even een verhaaltje voorgelezen.
Toen was Flip bang in het donker ( Ja hoor Roel).
Moest het licht aan .
En toen ging Flipje slapen.
Nu is Flip tv aan het kijken.

† In Memoriam † zondag 18 januari 2004 @ 09:44:50 #44
43556 miss_dynastie
pi_16360717
Geweldig
Maar na een keer is de lol er volgens mij inderdaad wel af
pi_16360839
Hier was het een meisjespop in groep 3 d8 (geen idee meer wat de naam is) maar aangezien poppen voor meisjes zijn en mijn kind van het stoere manlijk geslacht is lag "truusje" al heel gauw in de hoek
pi_16364351
Wij hebben zelf ook dit project op mijn werk (werk op een zmlk school), en dit is echt een super project. Flip gaat overal mee heen en beleefd veel avonturen bij de kinderen thuis. Het ontwikkelen van fantasie en spel is erg belangrijk voor onze kinderen (bij vele leerlingen van ons ontbreekt het daaraan), het gaat dus niet alleen om het plezier er van , maar de kinderen leren ook nog wat. Spelen, fantasie en zorg voor iets.

Wat betreft het patatje, ach er zijn zoveel dingen die je kunt zeggen... flip mag gewoon heerlijk uit het bakje van je broertje mee eten, of hij lust geen patat.. enz enz.. gewoon lekker meespelen.. das het aller makkelijkste...

[url]http://www.groev.tk[/url]
pi_16368142
Ik ken Flip van de te TV, heb hem daar wel eens gezien, toen ie ging logeren bij een meisje. Ik vond het wel leuk. Maar ik kan me zo voorstellen dat het niet leuk blijft als dat beest al meerdere keren met iemand mee is geweest.
BigMac, leuk van je dat Flip mee mogt naar de Mac. Heb jij ook nog wat opgeschreven in het schriftje?? ?
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:52:55 #48
62646 Gweaneth
Merry meet and merry part...
pi_16517877
Bij ons is Flip ook al eens meegeweest (ik heb 2 dochters, 1 van 4 jaar en 1 van bijna 6 jaar).
Probleem snackbar hadden we ook, we hebben gewoon een grote familiezak patat meegenomen en (aangezien bij ons toch wel wat patat overblijft) Flip een bordje gegeven en daar wat patatjes opgelegd. Elke keer als onze dochtertjes niet keken hebben we van Flip's bord gauw een patatje weggepakt, zo leek het voor de meiden alsof hij echt "at".
Daar waar men met elkaar en voor elkaar leeft, daar wordt zelfs het armzaligste huis een Thuis...
pi_17802551
Wij hebben vandaag Flip de Beer te logeren. Hij wilde graag mee met mijn dochtertje (6 jaar)....:)
  donderdag 18 maart 2004 @ 16:38:23 #50
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_17803549
Grappig! Mijn schoonzus doet zoiets ook met Kikker (van de Albert Heijn). Dan gaat Kikker elke week bij iemand logeren. Maar daar blijft het gewoon een DOODgewone knuffel en geen zogenaamd levend wezen
patat ftw :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')