quote:Of een groothandel aan een particulier verkoopt, daar maalt niemand om.
Op zaterdag 17 januari 2004 13:46 schreef JeroenBe het volgende:
Ik heb ergens gehoord dat het voor groothandels toegestaan is om een aantal uren per week te verkopen aan particulieren. Ik ben op zoek naar die wet, omdat detailhandel op industrie tereinen in onze gemeente niet wordt toegestaan. Kan iemand mij hierbij helpen.
Het gaat erom of jij je aan het bestemmingsplan c.q. vergunning voor je pand houdt.
quote:Detailhandel vergunning wordt door gemeente niet afgegeven, bestemmingsplan heeft geen detailhandel regeling, maar andere bedrijven hebben door een foutje wel deze vergunningen gekregen.
Op zaterdag 17 januari 2004 13:49 schreef _-rally-_ het volgende:[..]
Of een groothandel aan een particulier verkoopt, daar maalt niemand om.
Het gaat erom of jij je aan het bestemmingsplan c.q. vergunning voor je pand houdt.
quote:Juist bij bestemmingsplannen enzo is het onmogelijk dat zoiets 'door een oude wet' toch mogelijk is.
Op zaterdag 17 januari 2004 13:52 schreef JeroenBe het volgende:[..]
Detailhandel vergunning wordt door gemeente niet afgegeven, bestemmingsplan heeft geen detailhandel regeling, maar andere bedrijven hebben door een foutje wel deze vergunningen gekregen.
Ik heb ergens gehoord dat er een oude wet waardoor er een aantal uren per week dan toch verkocht mag worden.
Of een groothandel wel of niet aan particulieren mag verkopen is ook een heel andere vraag dan of er vanuit een bepaald pand aan particulieren verkocht mag worden.
Als dit laatste niet toegestaan is, zoals in de door jou geschetste situatie, kan een eigenschap of hoedanigheid van het daar gevestigde bedrijf daar nooit een verandering in aanbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |