quote:das bale
Op zondag 18 januari 2004 13:43 schreef Volano het volgende:
tvp pff ik heb datalimietweer 100 mb..
quote:Mja ok, foutje van mij
Op zondag 18 januari 2004 11:53 schreef Metal_drums het volgende:
hij bedoelt denk ik zo'n tank waar je op zit
Maar met J.D speel ik ook best vaak... wel leuk om meerdere mensen in een gat te 'zuige'
BMH1
Mocht je iemand tegen komen die closeminded heet dat was ik, meestal lig ik er daarna al snel weer uit.
Ben double golden axe
quote:Je wordt geraped op je defence dude, ten minste een pet01 krijgen en daarna sparen voor golden armor...
Op zondag 18 januari 2004 12:59 schreef Axel16 het volgende:
[afbeelding]
Had het spel net ontdekt, helemaal verslaafd, komen ze met een "update". Voor items moet je nu gewoon betalen..
Of ik heb het verkeerd begrepen en heb het voor niets verwijderd van mijn pc?
Vond trouwens wel dat het belachelijk langzaam gaat qua geld..
Voordat je eindelijk de simpelste pet kon halen, pffff....
quote:Verkeerd begrepen, je kan dingen met goud kopen maar ok met geld.
Op donderdag 22 januari 2004 13:39 schreef PhaE het volgende:
Maar ZWAAR irritant dat je nu met ECHT geld moet betalen voor die items..Had het spel net ontdekt, helemaal verslaafd, komen ze met een "update". Voor items moet je nu gewoon betalen..
Of ik heb het verkeerd begrepen en heb het voor niets verwijderd van mijn pc?
Vond trouwens wel dat het belachelijk langzaam gaat qua geld..
Voordat je eindelijk de simpelste pet kon halen, pffff....
quote:thanxs voor de hint
Op donderdag 22 januari 2004 15:36 schreef BMH het volgende:
Hint!: koop geen marine helm(blauw) op marine armor bij het begin! Deze 2 krijg je namelijk gratis als je 2 ijzeren hamer rank bent.
Maar ja wat verwacht je van een gratis game, zag dat er sinds kort ook een optie is om echt geld erin te pompen, voor de echte verslaafde spelers, kunnen gewoon voor 50 euro de beste spullen kopen, kan niet zeggen dat de game er daardoor beter op word.
Gisteren dus weer een nieuwe user aangemaakt en overnieuw begonnen..
Zie je andere n00bs die, net als jij een kuikentje als Logo hebben (totally newbie dus), en al meteen de vetste armors enzo hebben.
Beetje jammer, want een game winnen zodat je minstens 200 gold krijgt, is er gewoon niet meer bij!
Maar het blijft leuk
ik krijg steeds in half engels de melding "jammer joh, het werkt niet"
quote:leuke error
Op zondag 25 januari 2004 13:06 schreef ErikN het volgende:
ik heb het net gedownload het lijkt me allemaal heel erg leuk maar ik kan niet inloggen op zon server.ik krijg steeds in half engels de melding "jammer joh, het werkt niet"
quote:ja ik ben de echte vergeten, maar ik vermoed gewoon dat die servers overbelast zijn
Op zondag 25 januari 2004 13:12 schreef Nkjez het volgende:[..]
leuke error
Heb je de patch ook geinstalleerd?
Al die files die die patch uitpakt, moeten in de "fetch" sub-dir van je gunbound-installatie-dir.
Daarna opstarten, en op update ofzo klikken, of hij doet het automagisch, kan ff duren..
Bij mij wastie zo klaar.
Heb gisteren uren zitten spelen, dus die servers waren wel in orde hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |