[Dit bericht is gewijzigd door VilleRoy op 02-07-2001 21:40]
Nou gewoon... als het regent krijgen de bloemen een buitje over zich heen en groeien ze extra hard.
Het meeste heb ik toch op school geleerd en natuurlijk van mijn oudere zussen. Erg handig, zulke zussen
Mijn ouders hebben niets verteld, de jeugd weet alles tegenwoordig toch al heel erg vroeg.
Ze hebben gewoon gezegd dat als ik dingen wilde weten of vragen had dat ik bij hun terecht kon. En dat heb ik ook gedaan toen ik al die "roddels" hoorde over hoe het moest. Leek mij maar niets.
quote:JUIST joostje en de fancy en de break out en al die blaadjes ook
Op maandag 02 juli 2001 21:44 schreef Realzm het volgende:
de tv doet wonderen he
quote:bah vette jeugdtrouma's !!
Op maandag 02 juli 2001 21:38 schreef Modderman het volgende:
Ze deden het voor aan mij en mijn broer... we zijn er dan ook nooit echt meer over heen gekomen...
Onder het eten vroeg ik daar dus naar. Allebei mijn ouders verslikten zich in hun eten, maar een echt antwoord kregen we niet. Waren we nog te jong voor schijnbaar.
Maar ons pap had wel van die boekjes. Dus we kwamen er toch wel achter.
quote:idem!
Op maandag 02 juli 2001 21:21 schreef RaisinGirl het volgende:
Mijn ouders hebben me helemaal niets verteld. Ik kreeg op een gegeven moment een debielerig voorlichtingsboekje (nog een ernstig christelijke ook)in mijn handen gedrukt met de opmerking dat ik dat maar eens moest lezen.
Nu was het 1967, het jaar van de summer of love, de hippies en de vrije liefde waar ik mijn portie ook van had meegekregen. Ik zei: mam, ik denk dat ik weet wat je wil zeggen. Ze werd rood en riep mijn vader erbij. Fluisterend zei ze: "Helga heeft vies gedaan." Mijn vader gaf me te kennen dat ik het niet waard was te trouwen met een man die me mijn maagdelijkheid had afgenomen.
Het is met een sisser afgelopen maar bijna weigerden mijn ouders op mijn huwelijk te komen. Pas toen er na een jaar een kindje kwam (mijn dochter Moira) trokken ze bij omdat mijn man zich ontpopte als een zorgzame vader. Later zei mijn eigen vader gekscherend dat we zelf het wiel hadden uitgevonden.
Liefs,
Helga
briljant dit verhaal helga..!
Maar idd.. fancy en al dat soort bladen schelen ouders een hoop ongemakkelijke situaties..
Mwah, heb er geen moeite mee hoor. Denk dat ze al meer weten (van school, tv en internet) dan wij verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |