quote:ok volgende topic ahahahahaa
Op zaterdag 17 januari 2004 03:18 schreef koekfront_nl het volgende:
Ja, dat kan.
quote:ja dus
Op zaterdag 17 januari 2004 03:18 schreef paniekzaaier het volgende:
Niet zo zeuren, kaaskop.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 03:18 schreef paniekzaaier het volgende:
Niet zo zeuren, kaaskop.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 03:18 schreef koekfront_nl het volgende:
Ja, dat kan.
quote:kaas is o.k
Op zaterdag 17 januari 2004 03:19 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
discriminatie!
Je kunt op ALLE fronten gediscrimineerd worden... ( positieve discriminatie...)
Er is geen land ter wereld waar de eigen bevolking achtergesteld wordt t.o.v. nieuwkomers, met uitzondering van Nederland.
Als dit daadwerkelijk een serieuze vraag is, en dus geen lemming, wil ik graag weten op welke planeet jij de laatste jaren hebt vertoefd...
quote:Disciminatie! Kutwijf!
Op zaterdag 17 januari 2004 03:20 schreef giovan het volgende:
of op een datingsite!!
ze geeft aan dat ze mannen van 1.80 zoekt en wijst je af op de chat omdat je 1.78 bent.
quote:dit is een heel serieus onderwerp en ik weet het antwoord ook wel wil alleen weten hoe andere mensen daarover denken
Op zaterdag 17 januari 2004 03:22 schreef Mr-Mackey het volgende:
Is dit een serieuze vraag
Een oud Nederlandsch woord is Apartheid
Een nieuw Nederlands woord is Positieve discriminatieEr is geen land ter wereld waar de eigen bevolking achtergesteld wordt t.o.v. nieuwkomers, met uitzondering van Nederland.
Als dit daadwerkelijk een serieuze vraag is, en dus geen lemming, wil ik graag weten op welke planeet jij de laatste jaren hebt vertoefd...
quote:en tot welke behoor jij?
Op zaterdag 17 januari 2004 03:22 schreef Bartuc het volgende:
Nee!!, discrimatie is voorbehouden aan minderheden
quote:Waarom niet?
Op zaterdag 17 januari 2004 03:25 schreef Mod99 het volgende:
ken ni
quote:joh zeg maar wat
Op zaterdag 17 januari 2004 03:25 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Waarom niet?
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 03:26 schreef Mod99 het volgende:[..]
joh zeg meer wat
quote:Dan is de vraag c.q. de topic-titel verkeerd.
Op zaterdag 17 januari 2004 03:23 schreef autochtoontje het volgende:[..]
dit is een heel serieus onderwerp en ik weet het antwoord ook wel wil alleen weten hoe andere mensen daarover denken
Hoe dan ook is het, m.i. vragen naar de bekende weg.
Je Maintiendrai is verworden tot een gotspe....
Je me bouderai zou toepasselijker zijn....
[Dit bericht is gewijzigd door Mr-Mackey op 17-01-2004 03:29]
quote:nee ik ken toch niet weten wat andere mensen daarover denken
Op zaterdag 17 januari 2004 03:27 schreef Mr-Mackey het volgende:[..]
Dan is de vraag c.q. de topic-titel verkeerd.
Vindt jij, als autochtoon, dat je ook gediscrimineerd wordt? had de lading beter gedekt...Hoe dan ook is het, m.i. vragen naar de bekende weg.
Je Maintiendrai is verworden tot een gotspe....
quote:Vertaal dat even...ben benieuwd wat dat betekent
Op zaterdag 17 januari 2004 03:27 schreef Mr-Mackey het volgende:
Dan is de vraag c.q. de topic-titel verkeerd.
Vindt jij, als autochtoon, dat je ook gediscrimineerd wordt? had de lading beter gedekt...
Je me bouderai zou toepasselijker zijn....
quote:kom uit rotterdam ken het probleem
Op zaterdag 17 januari 2004 03:29 schreef Mod99 het volgende:
Ben je wel es in amsterdam geweest? kom es in west zouk zeggen...
merk je het zo
quote:Geboren in het midden des lands getogen in het zuiden...slechts 20% v/d Limburgers voelt zich Nederlander blijkt uit onderzoek.
Op zaterdag 17 januari 2004 03:30 schreef autochtoontje het volgende:[..]
kom uit rotterdam ken het probleem
[Dit bericht is gewijzigd door giovan op 17-01-2004 03:32]
quote:leef met je mee
quote:jahmaar die hebben dan eerder proffesionele hulp nodig lijkt mij
Op zaterdag 17 januari 2004 03:32 schreef giovan het volgende:[..]
Geboren in het midden des lands getogen in het zuiden...slechts 20% v/d Limburgers voelt zich Nederlander blijkt uit onderzoek.
Ze lijden aan zelf-allochtoniediscrimineren zichzelf komt ook voor
quote:Ik cijfer mijzelf weg
Op zaterdag 17 januari 2004 03:30 schreef giovan het volgende:[..]
Vertaal dat even...ben benieuwd wat dat betekent
quote:zie je had gelijk
Op zaterdag 17 januari 2004 03:34 schreef giovan het volgende:
Oeps..sla net met m'n kaken op elkaar en springt zo een stuk vulling uit...wordt morgen met schuim op de mond fok!ken door kwikvergiftiging
quote:Zat je jezelf kwaad te maken over dat meisje wat je afwees om die 2 centimeter?
Oeps..sla net met m'n kaken op elkaar en springt zo een stuk vulling uit...wordt morgen met schuim op de mond fok!ken door kwikvergiftiging
quote:Aaaaaaahw, wat zielig, white trash...
Maar om even ontopic te brallen: Ja, natuurlijk, Surinamers worden gediscrimineerd, autochtone negers, etc, etc. Discriminatie kan plaatsvinden op grond van ras, sexe, uiterlijk, geloof, etc, etc. Je kent dat wel, lees maar 1e wet van de grondwet.
quote:Waaruit maak jij op dat hij white trash is?
Op zaterdag 17 januari 2004 03:35 schreef Cajun het volgende:[..]
Aaaaaaahw, wat zielig, white trash...
Maar om even ontopic te brallen: Ja, natuurlijk, Surinamers worden gediscrimineerd, autochtone negers, etc, etc. Discriminatie kan plaatsvinden op grond van ras, sexe, uiterlijk, geloof, etc, etc. Je kent dat wel, lees maar 1e wet van de grondwet.
quote:Zal iemand het verschil merken
* Mr-Mackey wenst je sterkte
quote:ja maar wel white trash in me eigen fucking kutland
quote:Haha..heb haar net duidelijk gemaakt dat lichaamslengte + pikkie 1.80 maakt..ben nu door de voorselectie..ze zocht klein geschapen
Op zaterdag 17 januari 2004 03:35 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Zat je jezelf kwaad te maken over dat meisje wat je afwees om die 2 centimeter?
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 03:37 schreef giovan het volgende:[..]
Haha..heb haar net duidelijk gemaakt dat lichaamslengte + pikkie 1.80 maakt..ben nu door de voorselectie..ze zocht klein geschapen
stond niks bij over kwikvergiftiging
quote:Taalgebruik, zijn houding tegenover allochtonen, zijn opmerkingen over hoe 'geweldig' rotterdam is (door de allochtonen natuurlijk). Maarjah, oke, ik neem het terug. Imbeciel is eigenlijk beter op zijn plaats.
Op zaterdag 17 januari 2004 03:36 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Waaruit maak jij op dat hij white trash is?
quote:ja 1e wet van de grondwet is ook zeker de enigste wet die je ken gebruik je dagelijks zeker
quote:Taalgebruikt zegt niets. Ik kan hier heel netjes typen maar dat wil niet zeggen dat ik irl ook zo praat. En Rotterdam is idd aardig naar de klote en dat is grotendeels de schuld van allochtonen ja. Ben ik nu ook white trash?
Op zaterdag 17 januari 2004 03:38 schreef Cajun het volgende:[..]
Taalgebruik, zijn houding tegenover allochtonen, zijn opmerkingen over hoe 'geweldig' rotterdam is (door de allochtonen natuurlijk). Maarjah, oke, ik neem het terug. Imbeciel is eigenlijk beter op zijn plaats.
quote:hallo mijn houding is die van ongeveer 90 % van de bevolking allemaal white trash zeker
Op zaterdag 17 januari 2004 03:38 schreef Cajun het volgende:[..]
Taalgebruik, zijn houding tegenover allochtonen, zijn opmerkingen over hoe 'geweldig' rotterdam is (door de allochtonen natuurlijk). Maarjah, oke, ik neem het terug. Imbeciel is eigenlijk beter op zijn plaats.
quote:Ik denk dat het bedtijd is voor jou...
Een autochtone neger is net zo onmogelijk als warm ijs...
De grondwet kent artikelen; Murphy kent wetten....
'truste
quote:M'n hele mond zit vol amalgaam, is ook de laatste keer dat ik naar die tandarts ga. Heb ik duidelijk aantasting op mijn voortand zegt hij ow dat is verkleuring niks aan de hand. Die vent is echt zo'n pensionado zit al met z'n hoofd in Spanje aan de Costa van z'n centen te genieten.
Op zaterdag 17 januari 2004 03:36 schreef Mr-Mackey het volgende:[..]
Zal iemand het verschil merken
(moet wel een heel oude vulling zijn geweest, als er nog amalgaam in zit...)* Mr-Mackey wenst je sterkte
quote:GVD, moet ik bovenstaande weer rectificeren.
Op zaterdag 17 januari 2004 03:36 schreef autochtoontje het volgende:[..]
ja maar wel white trash in me eigen fucking kutland
quote:dan was ik ook allochtoon geweest
Op zaterdag 17 januari 2004 03:41 schreef Cajun het volgende:[..]
GVD, moet ik bovenstaande weer rectificeren.
White trash in me eigen fucking kutland, hmmm, ben blij voor je dat je nog iig aan dat ideaal kan vasthouden. Het zou wat zijn geweest als je white trash was in Afrika.
quote:Hmmm, je hebt wel gelijk, ik ben nou niet helemaal fit te noemen. Wat ik bedoelde eigenlijk gekleurde autochtonen, en dan bedoel ik niet de blondjes die heel de dag in de zonnebank zitten omdat ze nou eenmaal bruin willen zijn.
Op zaterdag 17 januari 2004 03:40 schreef Mr-Mackey het volgende:[..]
Ik denk dat het bedtijd is voor jou...
autochtone negers
[i]1e wet van de grondwet[/i[Een autochtone neger is net zo onmogelijk als warm ijs...
De grondwet kent artikelen; Murphy kent wetten....'truste
quote:en wat heb god ermee te maken
Op zaterdag 17 januari 2004 03:41 schreef Cajun het volgende:[..]
GVD, moet ik bovenstaande weer rectificeren.
White trash in me eigen fucking kutland, hmmm, ben blij voor je dat je nog iig aan dat ideaal kan vasthouden. Het zou wat zijn geweest als je white trash was in Afrika.
quote:Nee..maar het is juist de white trash die daar weggegaan is waardoor het ineens lijkt alsof er veel allochtonen wonen.
Op zaterdag 17 januari 2004 03:39 schreef koekfront_nl het volgende:
En Rotterdam is idd aardig naar de klote en dat is grotendeels de schuld van allochtonen ja. Ben ik nu ook white trash?
quote:Heb je wat tegen blondjes he?
Op zaterdag 17 januari 2004 03:42 schreef Cajun het volgende:[..]
Hmmm, je hebt wel gelijk, ik ben nou niet helemaal fit te noemen. Wat ik bedoelde eigenlijk gekleurde autochtonen, en dan bedoel ik niet de blondjes die heel de dag in de zonnebank zitten omdat ze nou eenmaal bruin willen zijn.
quote:zijn de zelfde blondjes waar jullie mee aan je arm lopen
Op zaterdag 17 januari 2004 03:42 schreef Cajun het volgende:[..]
Hmmm, je hebt wel gelijk, ik ben nou niet helemaal fit te noemen. Wat ik bedoelde eigenlijk gekleurde autochtonen, en dan bedoel ik niet de blondjes die heel de dag in de zonnebank zitten omdat ze nou eenmaal bruin willen zijn.
quote:Pics, nu!!!
Op zaterdag 17 januari 2004 03:43 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Heb je wat tegen blondjes he?
quote:oja nou hebben de autochtonen het gedaan die daar niet meer wonen
Op zaterdag 17 januari 2004 03:43 schreef giovan het volgende:[..]
Nee..maar het is juist de white trash die daar weggegaan is waardoor het ineens lijkt alsof er veel allochtonen wonen.
Kortom diegenen die er nu een leefbare stad van proberen te maken zijn de helden en als dat lukt zien ze het in de huizenprijs terug, toch nog een beloning!
quote:Met Gamecube en Xbox en internet wordt werkloosheid weer dragelijk. En zolang je op alles mag solliciteren (incluis Imam) kan je die regels ook wel omzeilen.
Op zaterdag 17 januari 2004 03:44 schreef denise-d het volgende:
misschien die positieve discriminatie voor allochtonen dat een bedrijf zoveel % bezet moet zijn voor allochtoon (wet neit zeker hoor, dus niet gelijk hard aanvallen), kan ik me voorstellen dat een autochtoon zich gediscrimineerd voelt
quote:Ja, je hebt gelijk.... De WBEAA (Wet Bevordering Evenredige Arbeidsparticipatie Allochtonen).
Op zaterdag 17 januari 2004 03:44 schreef denise-d het volgende:
misschien die positieve discriminatie voor allochtonen dat een bedrijf zoveel % bezet moet zijn voor allochtoon (wet neit zeker hoor, dus niet gelijk hard aanvallen), kan ik me voorstellen dat een autochtoon zich gediscrimineerd voelt
quote:gelukkig
Op zaterdag 17 januari 2004 03:46 schreef Mr-Mackey het volgende:[..]
Ja, je hebt gelijk.... De WBEAA (Wet Bevordering Evenredige Arbeidsparticipatie Allochtonen).
linkse waanzin, natuurlijk
quote:Speur ik hier enige vorm van jaloezie?
Op zaterdag 17 januari 2004 03:44 schreef autochtoontje het volgende:[..]
zijn de zelfde blondjes waar jullie mee aan je arm lopen
quote:Soms wel, soms niet.
Op zaterdag 17 januari 2004 03:43 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Heb je wat tegen blondjes he?
quote:Helemaal niks, godverdomme is een uitdrukking dat veelal wordt gebruikt bij frustratie, voorbeelden van andere woorden zijn shit, tering, jezus, deze woorden hoeven geen betrekking te hebben op hetgeen wat wordt besproken.
Op zaterdag 17 januari 2004 03:43 schreef autochtoontje het volgende:[..]
en wat heb god ermee te maken
quote:Daar noem je ook wat....Groenlinks...
Op zaterdag 17 januari 2004 03:49 schreef giovan het volgende:
Mannen worden vaak gediscrimineerd tov vrouwen.
Zoals bij groenlinks www.groenlinks.nl , veel te veel vrouwen op die lijst.
Als ze op kwaliteit selecteren zitten er maar 2 vrouwen in die fractie
quote:Ik kan deze bevolkingsgroepen niet discrimineren, omdat ze eerst duidelijk omschreven dienen te worden. Alhoewel blondjes en white trash termen zijn die gebruikt worden, zijn ze desalniettemin vaag. Want wat is nu white trash, en wat is een blondje?
Op zaterdag 17 januari 2004 03:46 schreef autochtoontje het volgende:
cajun discrimineerd gewoon blondjes en white trash
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 03:48 schreef autochtoontje het volgende:
cajun waarom mag een blondje geen zonnebank van jou?
quote:waarom nou niet multicultureel doen en allahverdomme of zo
Op zaterdag 17 januari 2004 03:48 schreef Cajun het volgende:[..]
Speur ik hier enige vorm van jaloezie?
[..]Soms wel, soms niet.
[..]Helemaal niks, godverdomme is een uitdrukking dat veelal wordt gebruikt bij frustratie, voorbeelden van andere woorden zijn shit, tering, jezus, deze woorden hoeven geen betrekking te hebben op hetgeen wat wordt besproken.
quote:blondje is iemand met uhhhhhhhhhh blond haar mischien
Op zaterdag 17 januari 2004 03:50 schreef Cajun het volgende:[..]
Ik kan deze bevolkingsgroepen niet discrimineren, omdat ze eerst duidelijk omschreven dienen te worden. Alhoewel blondjes en white trash termen zijn die gebruikt worden, zijn ze desalniettemin vaag. Want wat is nu white trash, en wat is een blondje?
[..]
quote:Ja, en wat is daar avd mis mee
Op zaterdag 17 januari 2004 03:51 schreef autochtoontje het volgende:[..]
blondje is iemand met uhhhhhhhhhh blond haar mischien
[Dit bericht is gewijzigd door koekfront_nl op 17-01-2004 03:53]
quote:avd
Op zaterdag 17 januari 2004 03:52 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Ja, en wat is daar gvd mis mee
quote:10 zelfhulpgroepen? Waar haal je die vandaan?
Op zaterdag 17 januari 2004 03:53 schreef giovan het volgende:
Je telt in deze maatschappij niet meer mee als je je niet ergens slachtoffer van voelt, problemen hebt, en in 10 zelfhulpgroepen meedraait.
Want vooral die zelfhulpgroepen tonen aan dat je het toch nog allemaal zelf aankan!
quote:een schizo hulpverlener?
Op zaterdag 17 januari 2004 03:54 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
10 zelfhulpgroepen? Waar haal je die vandaan?
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 03:55 schreef autochtoontje het volgende:[..]
een schizo hulpverlener?
quote:Poeh..kijk de film fight-club..daar zit een boodschap van gelijke aard in.
Op zaterdag 17 januari 2004 03:54 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
10 zelfhulpgroepen? Waar haal je die vandaan?
quote:Heb je wat tegen vrouwen he?
Op zaterdag 17 januari 2004 03:59 schreef giovan het volgende:[..]
Poeh..kijk de film fight-club..daar zit een boodschap van gelijke aard in.
Er is gewoon geen ruimte meer in deze maatschappij voor een penis (ook al is die maar 2 cm).
We zijn gedepeniseerd omdat beheersing en informatieverwerking alles is.
In de tijd dat mannen leeuwen waren werd er nog verslonden, al deze verborgen woede van mannen waar nu geen ruimte meer voor is wordt nu gekanaliseerd middels sexsites, anuspluggen en mannen die penissen eten.
De enige onderdrukte in deze maatschappij is de man, de feminisering van de maatschappij is z'n slachtoffers aan het eisen.
Dit is de verklaring van alles (in het kort dan hè?)
quote:Nee, ik ontken de vrouw in mij niet!
Op zaterdag 17 januari 2004 04:00 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Heb je wat tegen vrouwen he?
quote:Whahaha bel Van Dale, snel!
Op zaterdag 17 januari 2004 03:59 schreef giovan het volgende:
Poeh..kijk de film fight-club..daar zit een boodschap van gelijke aard in.
Er is gewoon geen ruimte meer in deze maatschappij voor een penis (ook al is die maar 2 cm).
We zijn gedepeniseerd omdat beheersing en informatieverwerking alles is.
In de tijd dat mannen leeuwen waren werd er nog verslonden, al deze verborgen woede van mannen waar nu geen ruimte meer voor is wordt nu gekanaliseerd middels sexsites, anuspluggen en mannen die penissen eten.
De enige onderdrukte in deze maatschappij is de man, de feminisering van de maatschappij is z'n slachtoffers aan het eisen.
Dit is de verklaring van alles (in het kort dan hè?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |