abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 januari 2004 @ 01:06:44 #1
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_16331650
Hedendage begeef ik mij op Mars. Ik verdoe mijn tijd hier met relaxen, peinzen en masturberen. Zoals sommige radicale #TRU-gangers wellicht wel weten, is de lucht hier, ja, inderdaad blauw. De zonsopgang is hier echter ietwat anders.

De bevolking hier is erg enthousiast over mij, vooral omdat ik niets van hen merk. Wel heb ik gemerkt de glazen buizen, de verlaten steden, overstroomde beddingen (?) en wat al niet. Alhier, een schitterende historische cultuur.

Maar goed, om terug te komen op waar het allemaal over gaat: Immense vlakken verzamelen zich voor Jupiter, en grote tijden doen zich aan. En nu? Ja, en nu! Nu is het tijd voor de eerste boodschap.

Bekijk de ander, zoals jij gezien wilt worden

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_16331684

Hm, Daaaaaaarbij de waterkant!

Back to oldskool!
pi_16331718
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:06 schreef tvlxd het volgende:

De bevolking hier is erg enthousiast over mij, vooral omdat ik niets van hen merk. Wel heb ik gemerkt de glazen buizen, de verlaten steden, overstroomde beddingen (?) en wat al niet. Alhier, een schitterende historische cultuur.

De buizen waren toch niet van glas? En die steden? hoe is dat nou? Zo'n grote koepel?
pi_16331720
in dat kleine cafe aan de haven
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_16331771
Ik vroeg of jij mij kussen wou!?
Back to oldskool!
pi_16331773
good morning, good morning
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16331792
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:11 schreef RichardQuest het volgende:
good morning, good morning
bracket nog ghosten ?
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_16331829
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:11 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

bracket nog ghosten ?

Lekker
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_16332274
tvlxd, ik wardeer je hulpverlenende bijdrage. Dank.
pi_16332748
GVD.

Neuken?

pi_16332777
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:50 schreef Monidique het volgende:
GVD.

Neuken?

nee
pi_16536496
of wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')