Eigenlijk gaat het allemaal gewoon even niet goed, maar dan is er zo'n moment. Dat heb ik nu! Je hebt een kaarsje aan, Portishead opgezet, je bent aan het msn-en met een hele goede vriend van je, je hebt een biertje. Kortom: alles voelt gewoon heerlijk en je vergeet even al je zorgen! Ben ik nou de enige die dat wel eens heeft?
(Dank Blink! )
quote:He ga ff niet mijn topic onderkotsen!
Op zaterdag 17 januari 2004 00:53 schreef PsychoDude_666 het volgende:sgoed hoor
quote:Ja he!
Op zaterdag 17 januari 2004 00:55 schreef Klonk het volgende:
Nee, ik toevallig net ook, mijn vriendin aan de andere computer, biertje, sigaartje dan is het leven mooi
Edit - 's nachts dus he, in een sneeuwstorm (was 2 januari ja)
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 17-01-2004 00:57]
quote:En opeens gaat het luchtalarm. De Taliban bestookt Nederland met nucleaire raketten. Opeens valt je computer uit, de grond begint te schudden. Je kruipt onder de tafel. Je bier valt om, het dak van je huis stort nu ook in.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:49 schreef Foxxy het volgende:
Heb je dat ook wel eens?Eigenlijk gaat het allemaal gewoon even niet goed, maar dan is er zo'n moment. Dat heb ik nu! Je hebt een kaarsje aan, Portishead opgezet, je bent aan het msn-en met een hele goede vriend van je, je hebt een biertje. Kortom: alles voelt gewoon heerlijk en je vergeet even al je zorgen! Ben ik nou de enige die dat wel eens heeft?
(Dank Blink!
)
quote:Ach ja, zo maak je ook weer eens wat mee...
Op zaterdag 17 januari 2004 00:56 schreef Salv het volgende:[..]
En opeens gaat het luchtalarm. De Taliban bestookt Nederland met nucleaire raketten. Opeens valt je computer uit, de grond begint te schudden. Je kruipt onder de tafel. Je bier valt om, het dak van je huis stort nu ook in.
Biertje, sigaretje, vriendinnetje, filmpje! Dat is pas gezellig!!
Tis idd onbevattelijk mooi. Alleen zijn er dan soms van die mensen die je mobiel gaan bellen om het even te verpesten .
* Foxxy zet mobiel uit
quote:Ja heej!! En dan samen in een kring rond een kampvuurtje onze chakra's uitlijnen!
Op zaterdag 17 januari 2004 01:05 schreef Klonk het volgende:
hihi, ik zou bijna denken dat we allemaal net iets te veel hebben gehad, een fokgezelligheidsknuffeltrip
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:10 schreef Klonk het volgende:
Het heeft ook nadelen, kan nooit ergens naar binnen gaan zonder dat het brandalarm afgaat
Zitten er op dit moment alleen maar zwaar depressieve mensen op fok ofzo? Zijn maar weinig mensen die reageren in mn blije topique!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |