abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 januari 2004 @ 13:34:26 #51
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16339629
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 13:30 schreef Bar_the_Grey het volgende:
we nemen kadootjes mee en ontvoeren assie naar een niet genoemd hoofdkwartier?
Euh....nee, ik stuur gewoon wat per post
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16339715
Bar, prachtige signature
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 17 januari 2004 @ 13:46:23 #53
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_16339851
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 13:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
Bar, prachtige signature
ik had nog enkele anderen wat krachtigere uitspraken gevonden, maar deze zijn iets subtieler
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_16339975
Hoe zal ik eens beginnen.....

Het eiland gaat dus weg.. en dan... we kunnen als eilanders bij de pakken neer gaan zitten, wat ik eigenlijk deed. of wat anders.

Een aantal eilanders hebben hun heil al ergens anders gevonden op fora die direct zijn aangeboden met goede en minder goede bedoelingen.

Ik had ook helemaal geen zin om me ergens anders weer opnieuw te creeëren en alles opnieuw te maken in een omgeving die vreemd en onzeker is , dat geldt denk ik voor meer mensen. Alleen gisteravond krijg ik een IRC berichtje ..
Hier heb je een forum, het is leeg , veel plezier er mee.

De gene die dat deed was Harrie, voor veel mensen bekend als een reluser , excrew, en nu eindredacteur van de frontpage. Hij heeft zoals veel mensen een grote bek en een klein hart, en heeft zich het lot aangetrokken van de eilanders, zonder enige bijbedoeling.

Tja het klinkt wrang natuurlijk, omdat ik mede verantwoordelijk ben en me zeker verantwoordelijk voel voor de ondergang van het eiland. Al heb ik zelf de eindstemming niet gedaan, ik ben natuurlijk geen eiland mod ( ja nu wel de laatste dagen )

Het forum is dus gewoon zonder iets aangeboden, zonder dat er om gevraagd is, zonder dat ik het wil, maar toch heb ik het aanbod aangenomen. Ik ga niet vragen of mensen er naar toe willen komen verder. Een paar mensen heb ik het gevraagt, maar ik hoop eigenlijk dat we op die plek een nieuwe eiland op kunnen bouwen in de stijl van het oude. Zonder verdere regels. maar lekker de oudewetse verhalen , de zwamtopics het prettig gesprek en alles waar het eiland zo uniek om is en wat niet in andere fora, en helaas ook niet op het FOK! forum past.

het forum staat hier

Wie er zin in heeft is welkom, het is niet aan mij om mensen over te halen. Het is ook niet de bedoeling. Ik wil alleen Harrie bedanken voor zijn aanbod, dat de eilanders een onbezorgde nieuwe plek hebben gekregen, en dat het toch typisch is dat een user die je nooit ziet en ook nooit zal zien ( al heeft hij er in een ver verleden toch deel van uit gemaakt) dat gewoon aanbiedt.

Sorrie dat het van mij afkomt, en hoe wrang het op deze manier klinkt. mijn excuses daarvoor.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 14:07:01 #55
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_16340282
een geweldig iets
alleen beraadt ik me zelf over mijn toekomst. Dat ik van fok ga verdwijnen is best aanwezig zo niet hoogst waarschijnlijk. Het eiland terugkrijgen in dezelfde staat, dat acht ik voor onmogelijk, maar ik juich dit iniatief van harte toe. Want ieder van ons is toch op zoek naar een nieuw plekje? Maar zoals gezegd ik weet zelf nog niet wat ik ga doen.

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  zaterdag 17 januari 2004 @ 14:09:27 #56
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_16340336
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:07 schreef Bar_the_Grey het volgende:
een geweldig iets
alleen beraadt ik me zelf over mijn toekomst. Dat ik van fok ga verdwijnen is best aanwezig zo niet hoogst waarschijnlijk. Het eiland terugkrijgen in dezelfde staat, dat acht ik voor onmogelijk, maar ik juich dit iniatief van harte toe. Want ieder van ons is toch op zoek naar een nieuw plekje? Maar zoals gezegd ik weet zelf nog niet wat ik ga doen.


En volgens mij krijgen jullie van een heleboel mensen een plekje aangeboden.

inclusief van ons

life is all about priorities
pi_16342196
Hoi mensen ; de surrogaat oplossingen worden nu wel erg hard aangedragen! ik heb me op eentje maar alvast geregged.. misschien word het nog wel wat
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_16342403
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:38 schreef ninja-mod het volgende:
Hoi mensen ; de surrogaat oplossingen worden nu wel erg hard aangedragen!
veel plezier zou ik zeggen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 18:56:54 #59
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16347122
Ik ben nog in beraad over wat ik ga doen....ik blijf iig nog wel op fok, aangezien er nog voldoende andere subfora zijn waar ik me kan vermaken...

wat betreft een nieuw forum ben ik er nog niet uit...LD's volledig lege forum spreekt me dan nog het meeste aan, maar ik heb zo mijn bedenkingen...

naja, jullie merken het wel

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 19:42:34 #60
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_16348282
-edit-

Dat weten we nu. pure spam. Aasgierderij noemen ze dat ook wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 17-01-2004 19:43]

life is all about priorities
  zaterdag 17 januari 2004 @ 19:45:14 #61
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16348358
Goh, wat zou er in de bovenstaande post toch gestaan hebben?

Goedenavond allen

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 17 januari 2004 @ 19:45:43 #62
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16348374
heej Faat!

hoe'st nu met je?

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_16348471
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 19:45 schreef Faat het volgende:
Goh, wat zou er in de bovenstaande post toch gestaan hebben?

Goedenavond allen


Daar stond de link naar de users z'n sig, dat de havenmeester al klaar stond. het is prima, maar ik zie dan liever de eilanders naar manowar gaan die tenminste ook een eilander was dan naar so'n aasgier.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 19:50:16 #64
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16348487
Abby

Het gaat erg klef met me

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 17 januari 2004 @ 19:52:17 #65
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16348537
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 19:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
Daar stond de link naar de users z'n sig.......
Het was een vraag waarop geen antwoorde hoefde worden te geven.....retorisch enzo

Voor Lord Dreamer:

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  zaterdag 17 januari 2004 @ 19:52:50 #66
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_16348547
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 19:49 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Daar stond de link naar de users z'n sig, dat de havenmeester al klaar stond. het is prima, maar ik zie dan liever de eilanders naar manowar gaan die tenminste ook een eilander was dan naar so'n aasgier.


MMM, tja het is maar hoe je het uitlegt, maar goed, het spijt me dat ik ook maar enige medelijden toon voor de mensen die, ook door jou, in de steek gelaten worden..
Als je dat als aasgieren wilt uitleggen, prima hoor...

Het is jouw belevingswereld, niet de mijne..

life is all about priorities
  zaterdag 17 januari 2004 @ 19:53:13 #67
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16348556
* Gerritje is na een dag veel rondracen met zijn crossfiets weer in het PG te vinden en ziet dat meer Eilanders rond dit tijdstip online zijn gekomen!

Hoi allemaal!!

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  zaterdag 17 januari 2004 @ 19:53:37 #68
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16348569
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 19:50 schreef Faat het volgende:
Abby [afbeelding]

Het gaat erg klef met me


da's positief

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 19:54:43 #69
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16348599
Heej gerrit!

ijsje?

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_16348601
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 19:52 schreef Kbot2000 het volgende:

[..]

MMM, tja het is maar hoe je het uitlegt, maar goed, het spijt me dat ik ook maar enige medelijden toon voor de mensen die, ook door jou, in de steek gelaten worden..
Als je dat als aasgieren wilt uitleggen, prima hoor...

Het is jouw belevingswereld, niet de mijne..


Medelijden ! had dat een half jaar geleden gehad aasgier , en had toen hier goed gepost. dan had het nooit zover gekomen met ik van die smerige medelijden van je ..aasgier ..

en nu wegwezen voordat ik helemaal ontplof en gewoon de hele zooi van je wis !

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 19:56:38 #71
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16348656
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 19:53 schreef Gerritje het volgende:

Hoi allemaal!!


Eeej boeffie
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16348723
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 19:53 schreef Gerritje het volgende:
* Gerritje is na een dag veel rondracen met zijn crossfiets [afbeelding] weer in het PG te vinden en ziet dat meer Eilanders rond dit tijdstip online zijn gekomen!

Hoi allemaal!!


Damn ook jij moet je speeltuin missen. mischien kan je van de achtertuin van Faat een speeltuin maken.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 20:07:32 #73
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16348902
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 19:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
.....voordat ik helemaal ontplof .......
Neeeeeee, LD niet mijn magnetron, wat doe je?!

Redt LD van explosie

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16348929
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 20:07 schreef Faat het volgende:

[..]

Neeeeeee, LD niet mijn magnetron, wat doe je?! [afbeelding]

Redt LD van explosie


als ik jou niet had Faat dan had ik het een jaar geleden al opgegeven
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 20:11:06 #75
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16348992
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 19:59 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Damn ook jij moet je speeltuin missen. mischien kan je van de achtertuin van Faat een speeltuin maken.


Maar ook Mama Faat's achtertuin gaat toch de zee in, of niet soms?
"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')