[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 17-01-2004 01:43]
quote:Als we dat soort dingen "gewoon" laten staan, krijgt betreffende poster misschien nog het idee dat zulke uitspraken worden geaccepteerd. En dát lijkt me juist niet de bedoeling.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:36 schreef SKMbeat het volgende:
Sinds de laffe moord op het Terra College regent het discriminerende,xenofobe,(licht-)racistische, fascistische uitspraken. Sommige kunnen de censuur doorstaan,anderen worden verwijderd. Ik heb al eerder geschreven dat ook de censuurrijpe uitspraken van mij mogen blijven staan, ik wil immers weten wie mijn FOK!buurman-vrouw is.
Als ik dan naar nova kijk, waarom hoor ik dan geen Haags accent, maar een allochtoons accent. Dat geeft precies aan wat hier misgaat, groepjes vorming.
quote:tijd om te vertrekken
Op vrijdag 16 januari 2004 23:39 schreef grimson het volgende:
Welkom in Nederland ...
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:40 schreef dabadbass het volgende:[..]
tijd om te vertrekken
[Dit bericht is gewijzigd door derek0905 op 16-01-2004 23:54]
quote:Het is jammer dat je zelf ook generaliseert.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:41 schreef _The_General_ het volgende:
gelukkig denkt niet iedereen zo, en zijn er ook mensen die er objectief over denken, maar die zitten meestal op het forum van de sp of een ander communistisch kliekje
quote:Ik denk dat je het gewoon bij lezen moet houden,..
Op vrijdag 16 januari 2004 23:36 schreef SKMbeat het volgende:
Ik ben mijn woede inmiddels kwijt over de vele groffe uitspreken jegens allochtonen, ik lees, ik lees, ik lees.....
Ik neem aan dat het voor jou vrij duidelijk is dat de meerderheid van de Nederlandse bevolking een oordeel velt over een groepje bewoners in dit land na alleen een klein deel te hebben gezien. M.a.w. een kleine groep verpest het voor de rest,.. sad but true.
quote:Ik ben zelf een allochtone Nederlander. Ik begrijp de woede en sommige uitspraken, ook al zijn ze nog zo misselijk. Sommigen krijgen later spijt van wat ze hebben geschreven als ze weer in staat zijn de boel weer te kunnen relativeren.Anderzijds is het voor sommige allochtone Fokkers soms best "prettig" om te weten wie ze voor zich hebben.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Als we dat soort dingen "gewoon" laten staan, krijgt betreffende poster misschien nog het idee dat zulke uitspraken worden geaccepteerd. En dát lijkt me juist niet de bedoeling.
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 16-01-2004 23:49]
quote:Ging het verstand van mensen in Nederland maar eens werken, dan zou Nederland heel anders worden.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:47 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Ik ben zelf een allochtone Nederlander. Ik begrijp de woede en sommige uitspraken, ook al zijn ze nog zo misselijk. Sommigen krijgen later spijt van wat ze hebben geschreven als ze weer in staat zijn de boel weer te kunnen relativeren.Het is voor allochtone Fokkers soms best "prettig" om te weten wie ze voor zich hebben.
Deze verderfelijke uitspraken zijn pas geaccepteerd als een zeer hoog percentage dezelfde kwade uitspraken doet.En dat is zeker niet het geval. Ik lees gelukkig ook veel postings van autochtonen die geen oogkleppen op hebben, hun verstand behouden en dat biedt weer een redelijk perspectief.
Laat sommige Fokkers hun verdriet,woede uiten totdat het verstand weer begint te werken.
quote:Feest voor je kippen
Op vrijdag 16 januari 2004 23:43 schreef FOS2004 het volgende:[..]
Het is jammer dat je zelf ook generaliseert.
quote:terwijl ze hier te gast zijn
Op vrijdag 16 januari 2004 23:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Je kan toch niet verwachten dat er geen enkel kritisch woord gezegd wordt, als er wederom een allochtoon met een pistool loopt te zwaaien op school?
quote:Daar in Marokko schijnen ze best leuke stranden te hebben...
Op vrijdag 16 januari 2004 23:40 schreef dabadbass het volgende:
[..]
tijd om te vertrekken
quote:Ik begrijp dat niet zo goed. Je kunt op internet je ongezoute mening verkondigen omdat je nu eenmaal anoniem bent. Niet dat ik het goedkeur maar ik begrijp wel dat het een excellente uitlaatklep is.
Ik ben zelf een allochtone Nederlander. Ik begrijp de woede en sommige uitspraken, ook al zijn ze nog zo misselijk. Sommigen krijgen later spijt van wat ze hebben geschreven als ze weer in staat zijn de boel weer te kunnen relativeren.Anderzijds is het voor sommige allochtone Fokkers soms best "prettig" om te weten wie ze voor zich hebben.
Deze verderfelijke uitspraken zijn pas geaccepteerd als een zeer hoog percentage dezelfde kwade uitspraken doet.En dat is zeker niet het geval. Ik lees gelukkig ook veel postings van autochtonen die geen oogkleppen op hebben, hun verstand behouden en dat biedt weer een redelijk perspectief.
Laat sommige Fokkers hun verdriet,woede uiten totdat het verstand weer begint te werken.
quote:Waar lees jij dat ik het niet eens ben met jouw posting ?
Op vrijdag 16 januari 2004 23:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Je kan toch niet verwachten dat er geen enkel kritisch woord gezegd wordt, als er wederom een allochtoon met een pistool loopt te zwaaien op school? Hele grove postings worden gewoon geweigerd en het houdt ons allemaal bezig op Fok denk ik zo.
quote:yeah right.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:51 schreef dabadbass het volgende:[..]
terwijl ze hier te gast zijn
Ik ben hier niet te gast. Ik ben hier geboren. Of je nou wilt of niet, ik blijf mooi in Nederland.
quote:Laat dit soort onzin alsjeblieft in dit topic...
Op vrijdag 16 januari 2004 23:42 schreef derek0905 het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Nee hoor, ze zijn geboren in Nederland dus het zijn Nederlanders alhoewel ze zich misschien niet zo voelen.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:51 schreef dabadbass het volgende:[..]
terwijl ze hier te gast zijn
quote:Nee hoor. Ander voorbeeld: als iedereen gaat moorden, wordt dat ook geaccepteerd? Dacht 't niet. Het doen van zulke discriminerende en/of rascistische posts is gewoon verwerpelijk. Het hoort niet. Dus het is imo volkomen terecht dat zulke posts worden verwijderd. Internet wordt door sommigen gebruikt om lekker anoniem hun discriminerende gedachten te spuien. Dat is niet de bedoeling van internet
Ik ben zelf een allochtone Nederlander. Ik begrijp de woede en sommige uitspraken, ook al zijn ze nog zo misselijk. Sommigen krijgen later spijt van wat ze hebben geschreven als ze weer in staat zijn de boel weer te kunnen relativeren.Anderzijds is het voor sommige allochtone Fokkers soms best "prettig" om te weten wie ze voor zich hebben.
Deze verderfelijke uitspraken zijn pas geaccepteerd als een zeer hoog percentage dezelfde kwade uitspraken doet.
quote:Mwah. Niet mee eens. Zie boven.
En dat is zeker niet het geval. Ik lees gelukkig ook veel postings van autochtonen die geen oogkleppen op hebben, hun verstand behouden en dat biedt weer een redelijk perspectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |