abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2004 @ 23:36:28 #1
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_16328691
Sinds de laffe moord op het Terra College regent het discriminerende,xenofobe,(licht-)racistische, fascistische uitspraken. Sommige kunnen de censuur doorstaan,andere worden verwijderd. Ik heb al eerder geschreven dat ook de censuurrijpe uitspraken van mij mogen blijven staan, ik wil immers weten wie mijn FOK!buurman-vrouw is. Ga ik een discussie met hem of haar aan ? Die vraag beantwoord ik vaak a.d.h.v. hetgeen hij/zij geschreven heeft. Ik heb sinds dinsdag ook veel gelezen, gelezen, gelezen.....
Als allochtone newbie voelde ik me al snel opgefokt als ik de meest idiote, kwetsende uitspraken las en kon ook niet wachten om iets te posten. Maar ik bleef maar bezig voor mijn gevoel. Niet alleen door te schrijven,maar ook in mijn hoofd, op de fiets, tijdens mijn werk,etc..
Gisteren weer mijn dagelijkse portie vuilbekkende postings gelezen en na een stuk of 5 voelde ik niets meer, Vreemd? Geen lust om meer te posten,te schrijven, te reageren op zoveel troep.
De woede is begrijpelijk als gevolg daarvan heeft men een uitlaatklep nodig en gelukkig voor de Nederlandse internetter bestaat er zoiets als FOK!.
Ik ben mijn woede inmiddels kwijt over de vele grove uitspreken jegens allochtonen, ik lees, ik lees, ik lees.....

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 17-01-2004 01:43]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_16328783
Welkom in Nederland ...
  vrijdag 16 januari 2004 @ 23:39:25 #3
21208 derek0905
Saab 900 Turbo
pi_16328797
Lucht het op ?
DVDkasten voor grotere verzamelingen --> http://www.dvdkast.nl
pi_16328818
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:36 schreef SKMbeat het volgende:
Sinds de laffe moord op het Terra College regent het discriminerende,xenofobe,(licht-)racistische, fascistische uitspraken. Sommige kunnen de censuur doorstaan,anderen worden verwijderd. Ik heb al eerder geschreven dat ook de censuurrijpe uitspraken van mij mogen blijven staan, ik wil immers weten wie mijn FOK!buurman-vrouw is.
Als we dat soort dingen "gewoon" laten staan, krijgt betreffende poster misschien nog het idee dat zulke uitspraken worden geaccepteerd. En dát lijkt me juist niet de bedoeling.
pi_16328827
als jij het verschil kunt maken, maak het verschil, positief

Als ik dan naar nova kijk, waarom hoor ik dan geen Haags accent, maar een allochtoons accent. Dat geeft precies aan wat hier misgaat, groepjes vorming.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  vrijdag 16 januari 2004 @ 23:40:40 #6
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_16328838
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:39 schreef grimson het volgende:
Welkom in Nederland ...
tijd om te vertrekken
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_16328859
gelukkig denkt niet iedereen zo, en zijn er ook mensen die er objectief over denken, maar die zitten meestal op het forum van de sp of een ander communistisch kliekje
  vrijdag 16 januari 2004 @ 23:42:00 #8
21208 derek0905
Saab 900 Turbo
pi_16328881
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:40 schreef dabadbass het volgende:

[..]

tijd om te vertrekken

[Dit bericht is gewijzigd door derek0905 op 16-01-2004 23:54]

pi_16328935
Ik ben ook immuun geworden voor bier
pi_16328940
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:41 schreef _The_General_ het volgende:
gelukkig denkt niet iedereen zo, en zijn er ook mensen die er objectief over denken, maar die zitten meestal op het forum van de sp of een ander communistisch kliekje
Het is jammer dat je zelf ook generaliseert.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 23:43:55 #11
27393 Jozzy
Jozzy says:
pi_16328943
Gatverdamme, ga nou niet de zielige allochtoon uithange he.
In mijn klas zitten ook een aantal allochtonen, die begrijpen precies wie wij bedoelen met 'tering buitenlander'.
Shocking is an art.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 23:44:48 #12
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_16328968
Dit is het eerste topic m.b.t. hetgeen dat afgelopen dinsdag gebeurd is,.. wellicht ook het laatste.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:36 schreef SKMbeat het volgende:
Ik ben mijn woede inmiddels kwijt over de vele groffe uitspreken jegens allochtonen, ik lees, ik lees, ik lees.....
Ik denk dat je het gewoon bij lezen moet houden,..
Het geven van een mening is persoonsgebonden en vaak moeilijk onder woorden te brengen zodat alle lezers het goed begrijpen en er geen misverstanden door kunnen ontstaan. Mede door de gevoeligheid van het onderwerp ga ik er ook niet op in.

Ik neem aan dat het voor jou vrij duidelijk is dat de meerderheid van de Nederlandse bevolking een oordeel velt over een groepje bewoners in dit land na alleen een klein deel te hebben gezien. M.a.w. een kleine groep verpest het voor de rest,.. sad but true.

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  vrijdag 16 januari 2004 @ 23:47:53 #13
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_16329047
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Als we dat soort dingen "gewoon" laten staan, krijgt betreffende poster misschien nog het idee dat zulke uitspraken worden geaccepteerd. En dát lijkt me juist niet de bedoeling.

Ik ben zelf een allochtone Nederlander. Ik begrijp de woede en sommige uitspraken, ook al zijn ze nog zo misselijk. Sommigen krijgen later spijt van wat ze hebben geschreven als ze weer in staat zijn de boel weer te kunnen relativeren.Anderzijds is het voor sommige allochtone Fokkers soms best "prettig" om te weten wie ze voor zich hebben.
Deze verderfelijke uitspraken zijn pas geaccepteerd als een zeer hoog percentage dezelfde kwade uitspraken doet.En dat is zeker niet het geval. Ik lees gelukkig ook veel postings van autochtonen die geen oogkleppen op hebben, hun verstand behouden en dat biedt weer een redelijk perspectief.
Laat sommige Fokkers hun verdriet,woede uiten totdat het verstand weer begint te werken.

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 16-01-2004 23:49]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_16329066
Je kan toch niet verwachten dat er geen enkel kritisch woord gezegd wordt, als er wederom een allochtoon met een pistool loopt te zwaaien op school? Hele grove postings worden gewoon geweigerd en het houdt ons allemaal bezig op Fok denk ik zo.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 23:49:21 #15
78008 koekfront_nl
Ik ben niet gek......
pi_16329086
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:47 schreef SKMbeat het volgende:

[..]

Ik ben zelf een allochtone Nederlander. Ik begrijp de woede en sommige uitspraken, ook al zijn ze nog zo misselijk. Sommigen krijgen later spijt van wat ze hebben geschreven als ze weer in staat zijn de boel weer te kunnen relativeren.Het is voor allochtone Fokkers soms best "prettig" om te weten wie ze voor zich hebben.
Deze verderfelijke uitspraken zijn pas geaccepteerd als een zeer hoog percentage dezelfde kwade uitspraken doet.En dat is zeker niet het geval. Ik lees gelukkig ook veel postings van autochtonen die geen oogkleppen op hebben, hun verstand behouden en dat biedt weer een redelijk perspectief.
Laat sommige Fokkers hun verdriet,woede uiten totdat het verstand weer begint te werken.

Ging het verstand van mensen in Nederland maar eens werken, dan zou Nederland heel anders worden.
Bond voor koekies!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 23:49:34 #16
21208 derek0905
Saab 900 Turbo
pi_16329094
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:43 schreef FOS2004 het volgende:

[..]

Het is jammer dat je zelf ook generaliseert.

Feest voor je kippen
  vrijdag 16 januari 2004 @ 23:51:05 #17
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_16329127
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Je kan toch niet verwachten dat er geen enkel kritisch woord gezegd wordt, als er wederom een allochtoon met een pistool loopt te zwaaien op school?
terwijl ze hier te gast zijn
  vrijdag 16 januari 2004 @ 23:51:53 #18
2529 Greetz
User 2529 and still BeTa
pi_16329145
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:40 schreef dabadbass het volgende:
[..]
tijd om te vertrekken
Daar in Marokko schijnen ze best leuke stranden te hebben...
de Groetjes!
pi_16329146
quote:

[..]

Ik ben zelf een allochtone Nederlander. Ik begrijp de woede en sommige uitspraken, ook al zijn ze nog zo misselijk. Sommigen krijgen later spijt van wat ze hebben geschreven als ze weer in staat zijn de boel weer te kunnen relativeren.Anderzijds is het voor sommige allochtone Fokkers soms best "prettig" om te weten wie ze voor zich hebben.

Ik begrijp dat niet zo goed. Je kunt op internet je ongezoute mening verkondigen omdat je nu eenmaal anoniem bent. Niet dat ik het goedkeur maar ik begrijp wel dat het een excellente uitlaatklep is.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 23:53:02 #20
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_16329185
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Je kan toch niet verwachten dat er geen enkel kritisch woord gezegd wordt, als er wederom een allochtoon met een pistool loopt te zwaaien op school? Hele grove postings worden gewoon geweigerd en het houdt ons allemaal bezig op Fok denk ik zo.
Waar lees jij dat ik het niet eens ben met jouw posting ?
pi_16329191
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:51 schreef dabadbass het volgende:

[..]

yeah right.

Ik ben hier niet te gast. Ik ben hier geboren. Of je nou wilt of niet, ik blijf mooi in Nederland.

dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_16329192
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:42 schreef derek0905 het volgende:

[..]

Laat dit soort onzin alsjeblieft in dit topic... .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_16329195
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:51 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Nee hoor, ze zijn geboren in Nederland dus het zijn Nederlanders alhoewel ze zich misschien niet zo voelen.
pi_16329223
quote:

[..]

Deze verderfelijke uitspraken zijn pas geaccepteerd als een zeer hoog percentage dezelfde kwade uitspraken doet.

Nee hoor. Ander voorbeeld: als iedereen gaat moorden, wordt dat ook geaccepteerd? Dacht 't niet. Het doen van zulke discriminerende en/of rascistische posts is gewoon verwerpelijk. Het hoort niet. Dus het is imo volkomen terecht dat zulke posts worden verwijderd. Internet wordt door sommigen gebruikt om lekker anoniem hun discriminerende gedachten te spuien. Dat is niet de bedoeling van internet
quote:
En dat is zeker niet het geval. Ik lees gelukkig ook veel postings van autochtonen die geen oogkleppen op hebben, hun verstand behouden en dat biedt weer een redelijk perspectief.
Mwah. Niet mee eens. Zie boven.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 23:55:09 #25
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_16329251
iedereen (allochtonen van mijn school, en dat zijn er een boel hoor) zit te zeuren
heuh dat klote nederland ik ga later zeker weten terug en dan mag ik niet eens zeggen: Ga dan nu, want dat is weer te grof
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')