hypnose is echt, vertrouw me maar. Ben zelf naar een hypnose show geweest, en was echt grappig want sommige mensen deden. en Paul McKenna (of hoe die ook heet) is reuze bekendquote:Op maandag 17 mei 2004 15:21 schreef Kindred_Spirits het volgende:
uhmz ik had dat gisteren ook gezien maar volgens mij was 't dikke nep, staged.
maargoed.. dat de McMerc de Zonda en de Lambo verbrak op de ranking was wel leip .. dat ding gaat echt uber hard!
ps wel grappig was dat stukje dat Hamster de GT3 beter vondt dan alle andere.. nog steeds nep imo maar wel lachwekkend
Yup, voorwielaandrijving is klote.quote:
Moet die alfa wel uberhaupt van zijn plek kunnen komen. italiaanse betrouwbaarheidquote:Op maandag 17 mei 2004 18:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Yup, voorwielaandrijving is klote.
Alleen wel jammer dat de M3 en STI het afleggen tegen de voorwielaangedreven 147GTA autodelta![]()
Sprinten zegt ook niets natuurlijk he... ik ben niet tegen fwd en vind de 147 zeker gaaf, maar wat doen ze op een rondje nurburgring nordschleife???quote:Op maandag 17 mei 2004 18:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Yup, voorwielaandrijving is klote.
Alleen wel jammer dat de M3 en STI het afleggen tegen de voorwielaangedreven 147GTA autodelta![]()
Ah, en de door lotus ontworpen TG testrack gaat rechtdoor?quote:Op maandag 17 mei 2004 19:14 schreef Roadster het volgende:
[..]
Sprinten zegt ook niets natuurlijk he... ik ben niet tegen fwd en vind de 147 zeker gaaf, maar wat doen ze op een rondje nurburgring nordschleife???
Bij TopGear zijn ze geheel niet eerlijk in het testen, dat is al meermaals bewezen!quote:Op maandag 17 mei 2004 19:24 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Face it, hijs sneller
Bij mij thuisquote:Op maandag 17 mei 2004 22:00 schreef Steve-O het volgende:
waar is het nog is te bekijken
in seizoen 3 heeft "white stig" de Murci opnieuw getest omdat ze vonden dat ze de eerste keer de murcie verkeerd getest haddenquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:28 schreef Joostve het volgende:
vaag kijk ik net dat MCmerc filmpje van topgear en dan staat op eens de zonda onder de mercielago
met ook hele andere tijden? 1:23.7 sec
hoe kan dat dan?
Nou, er was een show bij mij op campus toen ik studeerde en ging met een groep vrienden naartoe. Iedereen moest een test doen om te kijken of je ook daadwerkelijk gehypnotiseerd kon worden. je moest je handen kruisen en je twee wijsvingers zo ver mogelijk van elkaar houden en de gast ging een verhaaltje vertellen en je moest je concentreren. Nadat hij klaar was konden sommige mensen niet hun handen uit elkaar houden en die moesten het podium op. Ik niet maar wel een van mijn vrienden.quote:[b]
Maar Chillmeister is dat hypnose echt ? Lijkt er niet echt op iig.
Dat stukje met die trapkar was echt lachen idd!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:29 schreef Steve-O het volgende:
OMG Wat een dope aflevering
Pimpin
SLR
die NonGeweldig
En die hypnosemet ze trapkar
![]()
kijk is op suprnova Ken je hele episode dwnn met bittorentquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:32 schreef HeyFreak het volgende:
waarom mis ik dat nou elke keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |