was dat niet autovisie ?quote:Op zondag 16 mei 2004 19:49 schreef CybPraetorian het volgende:
trouwens, dat topic over de cadillac escalade is opgenomen in NEDERLAND... !!!
dat las ik in de autoweek, die hebben namelijk top gear begeleid hier in Nederland
reden dat het hier is opgenomen is dat de europese importeur in Nederland zit
Top Gear, Part VIquote:Op zondag 16 mei 2004 19:49 schreef CybPraetorian het volgende:
dat las ik in de autoweek, die hebben namelijk top gear begeleid hier in Nederland
Volledig offtopic, maar misschien toch relevant:quote:Op zondag 16 mei 2004 22:13 schreef Larry101 het volgende:
Humor met die Hypnose van Richard!!
Ik blijf me altijd afvragen of het wel echt is, maar dit was wel leuk!
het was niet echt Nederland dat onderwerpquote:Op zondag 16 mei 2004 19:49 schreef CybPraetorian het volgende:
Westwood XTR,quote:Op zondag 16 mei 2004 22:48 schreef Chillmeister het volgende:
ze zeggen steeds dat de SLR de snelst ooit is geweest. Zijn Top Gear de radical SR-3 turbo vergeten ofzo? die alle tijden versloeg met gemak
Maar dat was niet echt meer een auto, wel legaal maar dan ook net aanquote:Op zondag 16 mei 2004 22:48 schreef Chillmeister het volgende:
ze zeggen steeds dat de SLR de snelst ooit is geweest. Zijn Top Gear de radical SR-3 turbo vergeten ofzo? die alle tijden versloeg met gemak
denk dat ik ze een mailtje ga sturen naar Top Gear voor nadere uitleg kijken of ik ook daadwerkelijk reactie krijgquote:Op zondag 16 mei 2004 23:00 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Maar dat was niet echt meer een auto, wel legaal maar dan ook net aan
In het eerste seizoen hing de tijd van The Stig ook in het rijtje van bekende mensen maar die hebben ze ook weggehaald
"beter dan de racewagen"quote:Op zondag 16 mei 2004 23:58 schreef Eyeopener het volgende:
Was de oude Stig hè...
en ik kan niet geloven dat die veels te zware SLR McLaren zo snel was. Blijkbaar kunnen ze toch wat bij McLaren
Toen de zwarte Stig er nog was hing het kaartje er ook al niet meerquote:Op zondag 16 mei 2004 23:58 schreef Eyeopener het volgende:
Was de oude Stig hè...
en ik kan niet geloven dat die veels te zware SLR McLaren zo snel was. Blijkbaar kunnen ze toch wat bij McLaren
In dat blad van ze stond ook al dat de carrera gt sneller was dan de SLR. (een dikke seconde over dat parcourtje zelfs) Wat ook wel logisch is gezien het gewicht van de SLR.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:48 schreef Chillmeister het volgende:
alleen met brakkere remschijven die in de fik vliegen als je ze mishandeltquote:Op maandag 17 mei 2004 00:17 schreef mvt het volgende:
"beter dan de racewagen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |