Het gaat mij ook niet om de primeur, zolang ze 'em maar een keer gaan testenquote:Op maandag 10 mei 2004 19:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze bij TG de primeur krijgen om de bugatti als eerste te mogen testen. Het is tenslotte geen engelse auto en denk niet dat de VAG groep een van hun merken als eerste laten testen door een engels programma. Denk dat een duits programma dan eerder de primeur krijgt.
Volgens mij wel, Veronica heeft voor de komende paar jaar de rechten van Top Gear dus zullen ze over een paar weken/maanden wel met seizoen 4 beginnenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:09 schreef Eyeopener het volgende:
Nope, je kan alleen kijken of een korte versie langskomt op BBC World
quote:Op maandag 10 mei 2004 01:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zo, das 1 DV bandje vol..we gaan weer editten
Als ik zo lees en zeker het laatste vind ik het een heel kortzichtig antwoordtquote:Op maandag 10 mei 2004 23:40 schreef Argento het volgende:
Ten eerste heet dat ding nog altijd McLaren F1.
Ten tweede, als ik geld heb dan zal mijn keuze voor auto's niet gebaseerd zijn op dat soort min of meer rationele overwegingen. Als geld geen rol speelt dan hebben we het over auto's die de ziel beroeren. Niet omdat ze op papier zo leuk voor de dag komen, maar gewoon om wat ze zijn. De McLaren is steriel. Heeft successen behaald maar kan niet bogen op een serieuze history. De McLaren is een tour de force van Gordon Murray. Ongetwijfeld een geweldige auto die meer dan uitstekend in staat is om te doen waarvoor ie gebouwd is, maar de McLaren zal nooit het predikaat van een geweldige auto ontstijgen simpelweg omdat het niet meer is dan dat. Of beter gezegd: het is geen Ferrari.
In een McLaren F1 kun je door 2 meisjes gepijpt worden tijdens rijden.. in Ferrari maar door ééntje.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:01 schreef Argento het volgende:
Waarom? Het........
........ook al is het qua machinerie een betere wagen.
die hele site is geupdate sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 11 mei 2004 04:10 schreef dolfijn999 het volgende:
Voor de mensen die de uitzending gemist hebben, hou deze site in de gaten (ook te gebruiken voor 5th gear).
http://gear.viper007bond.com
Doe mij maar de DB7 GT dan, leggen jullie het beiden afquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:28 schreef A.l.e.x het volgende:
Ik heb ook liever de 575M dan de DB9![]()
Gaan we zo beginnen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:32 schreef Roadster het volgende:
[..]
Doe mij maar de DB7 GT dan, leggen jullie het beiden af
klopt, maar er zal altijd wel eens iets duurder langskomen. Ik kan ook lullig doen door te zeggen dat de Veyron goedkoop is. Want de 250 GTO zal zo'n 10 miljoen euro waard zijn en dan blijkt ie nog eens tweedehands te zijn! De veyron is maar 1.250.000 en hij is nog nieuw ook, met garantie!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:22 schreef DeBastaard het volgende:
Volgens mij is geen van die wagens die jullie nu net noemden zo duur als die Veyron ? 1.250.000 Eurotjes omg ... mja heb je natuurlijk wel wat![]()
Pagani Zonda C12-S 7.3quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen?
Gutteguttegut heeft nog steeds een grote voorkeur voor de Zonda.
Als je niet tegelijkertijd door 2 meisjes gepijpt kunt worden (en dat kan niet)...what would be the point?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:29 schreef Profesor het volgende:
[..]
In een McLaren F1 kun je door 2 meisjes gepijpt worden tijdens rijden.. in Ferrari maar door ééntje.
Als je geen vent was had ik je uitgenodigd om.********** (censuur)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:25 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Pagani Zonda C12-S 7.3![]()
![]()
Die is nog niet getest door TopGear!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:37 schreef Here_Jezus het volgende:
Al gaan we zo doen
Koenigsegg CCR
Dag Macca ()
![]()
quote:Sun 16 May, 20:00 - 21:00 60 mins
Jeremy Clarkson reports on the SLR, a supercar collaboration between Mercedes-Benz and McLaren. Thunderbirds Are Go as James May road tests FAB1. Richard Hammond reviews the Cadillac Escalade and Paul McKenna is this week's Star in a Reasonably Priced Car.
Subtitles Widescreen Stereo
Website: http://www.bbc.co.uk/topgear
het blijkt wel weer dat ik helemaal niets afweet van cadillac, want dit was toch blijkbaar een andere auto, en aan de onderstaande reacties te lezen, bedoelde ik een CTS...quote:trouwens, dat topic over de cadillac escalade is opgenomen in NEDERLAND... !!!
dat las ik in de autoweek, die hebben namelijk top gear begeleid hier in Nederland
reden dat het hier is opgenomen is dat de europese importeur in Nederland zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |