abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 mei 2004 @ 20:17:10 #151
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_19027866
quote:
Op maandag 10 mei 2004 19:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat ze bij TG de primeur krijgen om de bugatti als eerste te mogen testen. Het is tenslotte geen engelse auto en denk niet dat de VAG groep een van hun merken als eerste laten testen door een engels programma. Denk dat een duits programma dan eerder de primeur krijgt.
Het gaat mij ook niet om de primeur, zolang ze 'em maar een keer gaan testen
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 10 mei 2004 @ 22:32:30 #152
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_19032496
quote:
Op maandag 10 mei 2004 15:09 schreef Eyeopener het volgende:
Nope, je kan alleen kijken of een korte versie langskomt op BBC World
Volgens mij wel, Veronica heeft voor de komende paar jaar de rechten van Top Gear dus zullen ze over een paar weken/maanden wel met seizoen 4 beginnen

(en alleen seizoen 2 was verknipt naar 30 minuten)

[ Bericht 0% gewijzigd door A.l.e.x op 10-05-2004 23:02:13 ]
pi_19032629
Ik weet niet of er iemand in de buurt woont die het heeft gemist...maaruh..
quote:
Op maandag 10 mei 2004 01:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zo, das 1 DV bandje vol..we gaan weer editten
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  maandag 10 mei 2004 @ 23:04:07 #154
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_19033489
Gooi een XviD online ofzo

www.spymac.com voor een gratis en ongelimiteerd 100MB ftp account
pi_19033770
Jup, TG heeft idd. de sixteen-proto getest.

De XK180 was idd. ook wel heel erg exclusief.

Maar de Macca F1 blijft voor mij DE auto

Ik zal ff summier uitleggen waarom:
1. De aantallen
-Er zijn maar 64 reguliere exemplaren gebouwd.
-5 LM's (extremere gestripte uitvoering), een voor elke le mans overwinning
-3 GT's, een beetje een aerodynamisch doorontwikkelde LM
-9 GTR95's, versie die in '95 le mans reed
-9 GTR96's, versie die in '96 le mans reed
-10 GTR97's, versie die in '97 le mans reed
*Van de le mans auto's zijn enkele exemplaren later voor de openbare weg geschikt gemaakt
2. Gebruikte technieken
-compleet uit koolstof gefabriceerde carroserie, en hiermee de eerste te wereld, werkelijk extreem laag gewicht
-gebruik van extreme maatregelen zoals goudfolie om warmtereflectie vanuit de moterbaai tegen te houden, titanium uitlaatsysteem waarmee 67 kg word bespaard (oei, en dat weet ik uit m'n kop)
-627 pk (zelft 680 in de LM) in de standaard 6.1L versie uit een atmosferische V12, die echter pas zich als een beest gedraagt als je er om vraagt
* een enkele klant heeft zelfs een upgrade gehad tot 700 pk, waarbij tevens geld dat jij als klant de enige bent die jouw wijziging aan de auto gedaan krijgt
3. Beste van beide werelden
-De macca is een pure sportwagen en bijna zo meedoen aan le mans
-De macca kan ook heel goed comfortabel worden gereden, heeft 3 stoelen, meer bagageruimte dan een Ford fiesta (aan de zijkant)

Nouja, ik kan nog wel ff doorblaten, maar neem van mij aan, die is DE auto die je wilt hebben als je geld ervoor hebt.
pi_19034609
Ten eerste heet dat ding nog altijd McLaren F1.
Ten tweede, als ik geld heb dan zal mijn keuze voor auto's niet gebaseerd zijn op dat soort min of meer rationele overwegingen. Als geld geen rol speelt dan hebben we het over auto's die de ziel beroeren. Niet omdat ze op papier zo leuk voor de dag komen, maar gewoon om wat ze zijn. De McLaren is steriel. Heeft successen behaald maar kan niet bogen op een serieuze history. De McLaren is een tour de force van Gordon Murray. Ongetwijfeld een geweldige auto die meer dan uitstekend in staat is om te doen waarvoor ie gebouwd is, maar de McLaren zal nooit het predikaat van een geweldige auto ontstijgen simpelweg omdat het niet meer is dan dat. Of beter gezegd: het is geen Ferrari.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_19034830
quote:
Op maandag 10 mei 2004 23:40 schreef Argento het volgende:
Ten eerste heet dat ding nog altijd McLaren F1.
Ten tweede, als ik geld heb dan zal mijn keuze voor auto's niet gebaseerd zijn op dat soort min of meer rationele overwegingen. Als geld geen rol speelt dan hebben we het over auto's die de ziel beroeren. Niet omdat ze op papier zo leuk voor de dag komen, maar gewoon om wat ze zijn. De McLaren is steriel. Heeft successen behaald maar kan niet bogen op een serieuze history. De McLaren is een tour de force van Gordon Murray. Ongetwijfeld een geweldige auto die meer dan uitstekend in staat is om te doen waarvoor ie gebouwd is, maar de McLaren zal nooit het predikaat van een geweldige auto ontstijgen simpelweg omdat het niet meer is dan dat. Of beter gezegd: het is geen Ferrari.
Als ik zo lees en zeker het laatste vind ik het een heel kortzichtig antwoordt
pi_19035081
Waarom? Het enige wat je van dat antwoord kunt zeggen is dat het subjectief is maar dat is nu juist het hele punt. Het is in die regionen van de automarkt totaal nutteloos om de aankoop te bepalen aan de hand van rationele overwegingen. Ik zal een McLaren F1 nooit of te nimmer verkiezen boven een Ferrari F40 ook al is het naar alle waarschijnlijkheid strikt objectief een betere auto dan de F40. Als ik een McLaren F1 zie, dan zie ik een geweldige sport- annex racewagen. Dat zie ik omdat ik weet dat het een geweldige sport- annex racewagen is, maar het laat me anders dan dat volledig koud. Waarom laat het me koud? Omdat mijn hart aan Ferrari toebehoort en als ik geld heb en het me in de aankopen van mijn auto's dus kan permiteren om mijn keus meer van het hart dan van het hoofd te laten afhangen, dan zal ik geen enkele non-Maranello auto verkiezen boven welke Ferrari dan ook. Dat is toch de essentie van veel geld hebben? Dingen (in dit geval auto's) kopen omdat je ze gevoelsmatig gewoon moet hebben, niet omdat die aankoop rationeel nou zo verantwoord is.

Al zou ik moeten volstaan met een Ferrari 348TB (ik noem maar wat) dan nog zou ik slechts met interesse naar de McLaren F1 van mijn buurman kijken, zeker niet met begeerte.

Neem nou de Aston Martin DB9 (om even terug te komen op TopGear). Een werkelijk wonderschone auto (de eerste Aston Martin die ik ook in dat opzicht weet te waarderen) en een bijzonder goeie GT wagen. Als we Jeremy Clarkson mogen geloven dan is de DB9 een beter alternatief voor de Ferrari 575M. Zou mij dat er van weerhouden een 575M aan te schaffen als ik daarvoor in de markt was? Natuurlijk niet, want als ik dan de sleuteltjes van de DB9 in ontvangst neem dan ben ik alleen maar diep bedroefd dat het geen 575M is, ook al is het qua machinerie een betere wagen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 11 mei 2004 @ 00:28:21 #159
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_19035679
Ik heb ook liever de 575M dan de DB9
  dinsdag 11 mei 2004 @ 02:29:50 #160
17205 Profesor
I have a dream!
pi_19037393
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 00:01 schreef Argento het volgende:
Waarom? Het........

........ook al is het qua machinerie een betere wagen.
In een McLaren F1 kun je door 2 meisjes gepijpt worden tijdens rijden.. in Ferrari maar door ééntje.
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_19037913
Voor de mensen die de uitzending gemist hebben, hou deze site in de gaten (ook te gebruiken voor 5th gear).

http://gear.viper007bond.com
pi_19038166
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 04:10 schreef dolfijn999 het volgende:
Voor de mensen die de uitzending gemist hebben, hou deze site in de gaten (ook te gebruiken voor 5th gear).

http://gear.viper007bond.com
die hele site is geupdate sinds vorig jaar
  dinsdag 11 mei 2004 @ 10:32:49 #163
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_19040044
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 00:28 schreef A.l.e.x het volgende:
Ik heb ook liever de 575M dan de DB9
Doe mij maar de DB7 GT dan, leggen jullie het beiden af
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_19040299
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 10:32 schreef Roadster het volgende:
[..]
Doe mij maar de DB7 GT dan, leggen jullie het beiden af
Gaan we zo beginnen?
* Gutteguttegut heeft nog steeds een grote voorkeur voor de Zonda.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_19041052
Volgens mij is geen van die wagens die jullie nu net noemden zo duur als die Veyron ? 1.250.000 Eurotjes omg ... mja heb je natuurlijk wel wat
pi_19042714
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 11:22 schreef DeBastaard het volgende:
Volgens mij is geen van die wagens die jullie nu net noemden zo duur als die Veyron ? 1.250.000 Eurotjes omg ... mja heb je natuurlijk wel wat
klopt, maar er zal altijd wel eens iets duurder langskomen. Ik kan ook lullig doen door te zeggen dat de Veyron goedkoop is. Want de 250 GTO zal zo'n 10 miljoen euro waard zijn en dan blijkt ie nog eens tweedehands te zijn! De veyron is maar 1.250.000 en hij is nog nieuw ook, met garantie!
  dinsdag 11 mei 2004 @ 21:25:47 #167
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_19056502
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 10:44 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Gaan we zo beginnen?
Gutteguttegut heeft nog steeds een grote voorkeur voor de Zonda.
Pagani Zonda C12-S 7.3
pi_19058960
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 02:29 schreef Profesor het volgende:

[..]

In een McLaren F1 kun je door 2 meisjes gepijpt worden tijdens rijden.. in Ferrari maar door ééntje.
Als je niet tegelijkertijd door 2 meisjes gepijpt kunt worden (en dat kan niet)...what would be the point?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_19059478
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 21:25 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Pagani Zonda C12-S 7.3
Als je geen vent was had ik je uitgenodigd om.********** (censuur)
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  woensdag 12 mei 2004 @ 20:38:14 #170
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_19081826
Ik las vandaag in de Telegraaf dat de Bugatti Veyron niet eerder uitkomt dan herst 2005.
Dit in tegenstelling tot eerdere berichten die stelden dat 'ie al in het voorjaar van 2004 (dit jaar dus ) zou verschijnen...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 13 mei 2004 @ 14:37:43 #171
63755 Here_Jezus
Sterf Eikelbijters !!
pi_19099633
Al gaan we zo doen

Koenigsegg CCR
Dag Macca ( )
You go to Hell , You go to HELL and you DIE
pi_19104810
Oeps, verkeerde topique
pi_19109528
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:37 schreef Here_Jezus het volgende:
Al gaan we zo doen
Koenigsegg CCR
Dag Macca ( )
Die is nog niet getest door TopGear!!
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  zondag 16 mei 2004 @ 19:19:19 #174
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_19177348
Vanavond 21:00 BBC2:
quote:
Sun 16 May, 20:00 - 21:00 60 mins

Jeremy Clarkson reports on the SLR, a supercar collaboration between Mercedes-Benz and McLaren. Thunderbirds Are Go as James May road tests FAB1. Richard Hammond reviews the Cadillac Escalade and Paul McKenna is this week's Star in a Reasonably Priced Car.

Subtitles Widescreen Stereo

Website: http://www.bbc.co.uk/topgear
  zondag 16 mei 2004 @ 19:49:07 #175
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_19178038
quote:
trouwens, dat topic over de cadillac escalade is opgenomen in NEDERLAND... !!!

dat las ik in de autoweek, die hebben namelijk top gear begeleid hier in Nederland
reden dat het hier is opgenomen is dat de europese importeur in Nederland zit
het blijkt wel weer dat ik helemaal niets afweet van cadillac, want dit was toch blijkbaar een andere auto, en aan de onderstaande reacties te lezen, bedoelde ik een CTS...

[ Bericht 34% gewijzigd door CybPraetorian op 17-05-2004 08:56:00 ]
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')