zou op elke bromobiel optionel moeten zijn..quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:55 schreef Starfish het volgende:
En dan die Rover met optionele Nitro kit.. 1000 pk
but what can you expect from a land where marihuana is legal .. and where gay people can marry?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:37 schreef A.l.e.x het volgende:
Dat stukje over de Carver blijft goed
Ik heb ze ook een mailtje gestuurd over de Veyron!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heerlijk dat het weer terug is
Geweldig met die Lotus ExigeWat een geile helicopter trouwens
Weet iemand trouwens of ze dit seizoen nog de Bugatti Veyron gaan testen? Heb van de winter een mailtje gestuurd, maar nooit antwoord gekregen
heeft iemand daar een filmpje van?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:37 schreef A.l.e.x het volgende:
Dat stukje over de Carver blijft goed
Hint!quote:Op maandag 10 mei 2004 14:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
heeft iemand daar een filmpje van?
dankuquote:Op maandag 10 mei 2004 15:13 schreef Flrs het volgende:
[..]
Hint!
http://topgear.breedbandportal.kpn.com/home.aspx
Ze hebben wel wat exclusievere speeltjes gehad dan de Veyron hoor.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:11 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Ik heb ze ook een mailtje gestuurd over de Veyron!
Maar betwijfel of ze daar met een wagen van 1.25 miljoen euro mogen spelen
Ding is zoooo snel, 0-300 in 13 seconden
Noem er daar 'ns één van op dan...quote:Op maandag 10 mei 2004 17:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat exclusievere speeltjes gehad dan de Veyron hoor.
jaguar XK180. Er zijn er maar ooit 2 prototypes gemaakt en zij hebben er eentje getestquote:Op maandag 10 mei 2004 17:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Noem er daar 'ns één van op dan...
Kan er op het moment toch echt geen verzinnen
Koningseiquote:Op maandag 10 mei 2004 17:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die zijn toch niet zo heel erg bijzonder hoor...quote:Op maandag 10 mei 2004 17:17 schreef Roadster het volgende:
Koningsei
Caddilac Sixteenquote:Op maandag 10 mei 2004 17:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze bij TG de primeur krijgen om de bugatti als eerste te mogen testen. Het is tenslotte geen engelse auto en denk niet dat de VAG groep een van hun merken als eerste laten testen door een engels programma. Denk dat een duits programma dan eerder de primeur krijgt.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Goed
Nou moet ik zeggen dat ik persoonlijk de Koenigsegg niet exclusiever vind dan de Veyron, en de F1 al helemaal niet (maar da's persoonlijk).
Die Jaguar XK180 en de Cadillac Sixteen heb ik niet gezien (hebben ze de Sixteen ook echt getest??)
[afbeelding]
Dacht dat dat sowieso nog niet eens een prototype, maar een conceptcar is?
En die MG, tsja, die heeft inderdaad wel een zekere exclusiviteit over zich, maar dat komt meer doordat 'ie (toen) slechts als prototype beschikbaar was...
Maar dan nog kan ik niet wachten tot ze ein-de-lijk de Bugatti 16.4 Veyron gaan testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |