Och die MG werd nou niet zo hard de hemel ingeprezen hoor. "The last time the germans underestameted us, we had the spitfire"quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag bijv. toen ze duitse auto's aan het testen waren. In het tweede gedeelte kwamen ze ineens met engelse auto's aanzetten. Die prezen ze zowat de hemel in.
Jeremy die z'n kop stootquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:45 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Het hele programma staat gewoon bol van de humor.
Via de KPN site moet je eerst inloggen en nu kan je ze zelfs zonder KPN ADSL bekijkenquote:Op dinsdag 27 april 2004 05:22 schreef dolfijn999 het volgende:
Voor de liefhebbers van Top Gear filmpjes:
http://topgear.breedbandp(...)x
geen id, maar het werkt welquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:20 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Via de KPN site moet je eerst inloggen en nu kan je ze zelfs zonder KPN ADSL bekijken![]()
![]()
quote:REPORTAGES
TopGear in de polder: Autovisie trad op als gids tijdens een dagje filmen met Richard Hammond en de zijnen.
De oude (zwarte) stig was een Engelse ex-F1 coureur Perry Macarthy: http://www.bbc.co.uk/essex/features/essex_celeb/stig.shtmlquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:20 schreef FlowDesign het volgende:
Ok... en dan nu een poll: Wie speelt The Stig?
IK denk dat het gewoon die kleine is (hoe heet hij ook alweer?)
quote:Op zondag 18 april 2004 22:49 schreef julesnijs het volgende:
9 mei weer nieuwe afleveringen
als ik over 4 jaar mij rijbewijs mag halen misschienquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Koop er 1Zijn die 300 zx ook in nederland geleverd eigenlijk?
gokje: Damon Hillquote:Op woensdag 28 april 2004 09:46 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Ik weet niet wie de witte Stig is. Misschien wel gewoon dezelfde
Ik zal kijken of ik het morgen of overmorgen ff kan doenquote:Op woensdag 28 april 2004 00:04 schreef A.l.e.x het volgende:
Ik lees trouwens net dat Richard Hammond (de jongste) in NL is geweest om een auto te testen, Autovisie heeft er 2 weken geleden een stukje over geschreven in hun blad
[..]
[afbeelding]
Kan iemand misschien dat stukje ff scannen ?
thxquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:41 schreef Eyeopener het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik het morgen of overmorgen ff kan doen
Dus morgen 21:00 NL tijdquote:Sun 9 May, 20:00 - 21:00 60 mins
Top Gear is back, and in the first show of the new series the race is on. Who can reach Monte Carlo first - Jeremy Clarkson in the new Aston Martin DB9, or Richard Hammond and James May travelling by high speed train?
'Star in a Reasonably Priced Car' returns with Cold Feet's Fay Ripley behind the wheel, and a nun swaps her Vauxhall Nova for the mighty power of a monster truck.
Subtitles Widescreen Stereo
Website: http://www.bbc.co.uk/topgear
Jammer dat het bijna tegelijk is met Peking Expressquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:53 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Dus morgen 21:00 NL tijd
de keuze is toch makkelijk dumpen dat stelletje lozers van de peking express en naar Top Gear kijkenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jammer dat het bijna tegelijk is met Peking Express. Mss ff rond 21:00 zappen om te kijken wanneer het item van de db9 is. Die wagen is zoooo geil
![]()
![]()
En de belastingen zijn ook nog eens lagerquote:Op zondag 9 mei 2004 11:43 schreef Flamey het volgende:
Je moet gewoon naar België verhuizen, kun je op donderdag naar Peking Express kijken en op zondag naar Top Gear, as simple as that
Helaas heb ik het nummer niet meer.. sorryquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:41 schreef Eyeopener het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik het morgen of overmorgen ff kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |