nicequote:Op zondag 18 april 2004 22:49 schreef julesnijs het volgende:
9 mei weer nieuwe afleveringen
Ja, vet!quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:55 schreef Starfish het volgende:
En dan die Rover met optionele Nitro kit.. 1000 pk
Ik vond die 300ZX echt de mooste van allemaalquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:03 schreef ConQuestador het volgende:
Ik vond die SLR dus echt RETEgeil heen indd. die lak op de 300zx was ook erg mooi
Koop er 1quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:38 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Ik vond die 300ZX echt de mooste van allemaal![]()
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 18 januari 2004 22:05 schreef StefanP het volgende:
Ik zou een hummer wel eens hetzelfde willen zien ondergaan als die hilux
quote:Op zondag 25 april 2004 13:53 schreef more het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?
jij let dus duidelijk niet goed opquote:Op maandag 26 april 2004 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kijk elke vrijdag topgear maar het wordt toch wel voorspelbaar. Ze kraken sws alles af wat niet-engels is (uitzonderingen daar gelaten: rover kraken ze ook wel af). Volgens mij hebben ze vooral een hekel aan franse auto's en duitse en dan met name BMW.
Beetje kinderachtig vooral ook omdat de engelse auto-industrie een lachertje is. Stelletje gefrustreerde engelse![]()
Maar opzich is het wel geinig programma. Ik let gewoon niet meer op het afkraken van niet-engelse auto's.
hmm kan me niet aan de indruk ontrekken dat ze (erg) vaak negatief zijn over franse auto's en ook duitse auto's.quote:Op maandag 26 april 2004 23:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jij let dus duidelijk niet goed op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |