quote:vandaag of morgen of zondag?
Op vrijdag 23 januari 2004 19:16 schreef ook_gek het volgende:
9:00 pm
The Secrets Of Enzo Ferrari: Timewatch
Ferrari's life story is a story of sex, fast cars and danger. Talking to those closest to him, as well as motor racing legends Schumacher, Stirling Moss and Jody Scheckter. [AD]BBC2
22uur NL tijd
wanneer??????
quote:vandaag
Op vrijdag 23 januari 2004 20:50 schreef Pharell het volgende:[..]
vandaag of morgen of zondag?
wanneer??????
quote:
The Best Of Top Gear
Highlights of the last year. Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May try to destroy a Toyota pick-up truck while this week's celebrity is former Spandau Ballet and EastEnder star, Martin Kemp.
quote:iets uitgebreider
Sun 25 Jan, 20:00 - 21:00 60 mins
A look back at some of the best bits of last year's of Top Gear. Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May continue their quest to destroy a Toyota Pick-up using a tower block. Clarkson compares the Aston Martin DB7 GT with Jaguar's XKRR plus he tries out the Ford GT. James May tries out BMW's new 5 series and pays homage to Aston Martin's Lagonda. Richard Hammond goes mad in the Porsche GT3 and compares the latest convertibles from Renault and Peugeot, while this week's celebrity is former Spandau Ballet and EastEnder star, Martin Kemp.
[Dit bericht is gewijzigd door A.l.e.x op 25-01-2004 20:16]
quote:die vraag word in elk topic wel 100x gesteld
Op zondag 25 januari 2004 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben benieuwd. Was het al weer bijna vergeten. Maar toch jammer dat ze nou weer zo'n compilatie moeten doen... ik heb liever nieuwe afleveringen. Iemand een idee wanneer er weer een nieuwe serie begint?
kijk is onderaan: Top Gear part V
Geweldige James Bond auto
Verder zag ik op bbc.co.uk dat er ook geen Best-of aflevringen van het oude seizoen meer komen ... Teren op de oude afleveringen en wachten tot het voorjaar dus..
quote:En je kunt er geen zelfmoord in plegen. Dus ook nog veilig ook
Op zaterdag 31 januari 2004 12:23 schreef Darknezz het volgende:
Maybach rulezzz!!!
Tis echt een EXTREEM VET apparaat..
Maar hijs helaas wat duur(of niet, zoals hij het gisteren zag, voor 4 ton heb je geen huis met leren bekleding en CV en 3 TV's)
quote:In NL issie € 589.000,- (lang leve BPM
Op zaterdag 31 januari 2004 12:23 schreef Darknezz het volgende:
Maybach rulezzz!!!
Tis echt een EXTREEM VET apparaat..
Maar hijs helaas wat duur(of niet, zoals hij het gisteren zag, voor 4 ton heb je geen huis met leren bekleding en CV en 3 TV's)
http://autoweek.nl/rijimpressiesdisp.php?ID=312
Als dit geen geile auto is. Weet ik het ook niet meer
Het is niet alleen de auto zelf. Het is ook het geen wat er om heen zit. En daar kan geen elk ander merk tegen op.
quote:http://www.tvgids.nl/alleprogrammas6.html
Op zondag 8 februari 2004 20:05 schreef Hellrazor het volgende:
Komt het vandaag? ook om 21.00 uur?
vrees het niet
quote:Wel Jeremy Clarkson Meets The Neighbours!
Op zondag 8 februari 2004 20:57 schreef Alfisti het volgende:[..]
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas6.html
vrees het niet
Ben benieuwd... Overigens was de Lotus deze week ook niet verkeerd. En ja, voordat er allemaal reacties op komen, ik weet dat het 'oude' afleveringen zijn, en dat de diehards dit allemaal al kennen... Nou, ik dus nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |