toen ik dat hoorde stond ik al klaar met mijn CV en sollicitatie briefquote:Op zondag 23 mei 2004 22:45 schreef ASSpirine het volgende:
toen die ene deed alsof hij dood was
people that want to try out as a co-host can write to...
but, on the other hand, that's minus 10 points
good old fashioned British humor
je kunt het altijd proberenquote:Op zondag 23 mei 2004 23:04 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
toen ik dat hoorde stond ik al klaar met mijn CV en sollicitatie brief
Ik vond het ook wel vreemd dat ze die 760GLE voor 1 pond, dus voor niks hebben kunnen kopen. Ik kan me niet voorstellen dat dat hier in Nederland ook zou lukken.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:06 schreef Klonk het volgende:
wat zou je in nederland voor 150 euro (omgerekend ongeveer) kunnen scoren
ze hebben het wel goed uitgelegdquote:Op maandag 24 mei 2004 00:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vreemd dat ze die 760GLE voor 1 pond, dus voor niks hebben kunnen kopen. Ik kan me niet voorstellen dat dat hier in Nederland ook zou lukken.
Voor 150 euro heb je hier alleen een kadett 1.6 ofzo, niet echt spectaculair.. alhoewel...quote:Op zondag 23 mei 2004 22:06 schreef Klonk het volgende:
wat zou je in nederland voor 150 euro (omgerekend ongeveer) kunnen scoren
wie heeft wat goed uitgelegd?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ze hebben het wel goed uitgelegd
1 pond
hoe ze aan die 1 pond kwamen als hij dat meende tenminstequote:Op maandag 24 mei 2004 00:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
wie heeft wat goed uitgelegd?![]()
Uhm, fris me even op, ik weet dat Jeremy er iets over zei, maar wat precies? iets met een vrouw?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hoe ze aan die 1 pond kwamen als hij dat meende tenminste
een vriendin kocht het voor hem, zodat de prijs zal zeker niet verlaagdzou worden (verkopers die vriendjes willen zijn met bekenhedenquote:Op maandag 24 mei 2004 00:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Uhm, fris me even op, ik weet dat Jeremy er iets over zei, maar wat precies? iets met een vrouw?
Thnx, nu herinner ik me ook weer dat het zoiets was. Volgende keer misschien niet meer proberen om tegelijkertijd ook nog Dit was het nieuws te volgen. Ik vond die 760 wel nog een stoere bak, zeker met dat rode leer erin. Zonde van die crashtest, maar ja, dat geeft weer spectaculaire televisie en daarvoor kijken we nou net allemaal naar TG.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
een vriendin kocht het voor hem, zodat de prijs zal zeker niet verlaagdzou worden (verkopers die vriendjes willen zijn met bekenhedendenk ik zelf)
omdat je in Engeland 150 pond moet betalen om je auto naar een shroothoop te brengen, waren er sommige mensen die liever nog wat verdienden aan hun auto, dus in feite heeft de verkoper 151 pond winst gemaakt
en is hij zijn auto kwijt
die andere hadden 2 en 4 minpunten voor elke elektrische gadget dat het niet deedquote:Op maandag 24 mei 2004 00:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Thnx, nu herinner ik me ook weer dat het zoiets was. Volgende keer misschien niet meer proberen om tegelijkertijd ook nog Dit was het nieuws te volgen. Ik vond die 760 wel nog een stoere bak, zeker met dat rode leer erin. Zonde van die crashtest, maar ja, dat geeft weer spectaculaire televisie en daarvoor kijken we nou net allemaal naar TG.
dat waren de aanschafprijzen van hun auto'squote:Op maandag 24 mei 2004 15:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar gin dat nou over met de 1 pond en 57 pond en 80 pond
Want ik snapte er geen tering van
Voor 1 Pond ?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat waren de aanschafprijzen van hun auto's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |