Wie van jullie drinken nog meer geen alcohol tijdens het uitgaan, en waarom niet???
-edit: doe normaal.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 16-01-2004 21:19]
Je krijgt medicijnen tegen de griep [is al 1 raar iets] en daarnaast ga je gewoon stappen terwijl je ziek bent [2e, want anders had je geen medicijnen gekregen tegen de griep]
quote:Sterkte
Op vrijdag 16 januari 2004 21:16 schreef Freeloader het volgende:
Bah, dit weekend stappen zonder drank. Kheb van de dokter een middeltje gekregen, Doxycycline of zoiets voor mijn griepje, en nu moet ik 7 dagen lang een kuur volgen, zonder alcohol te gebruiken. Nu drink ik doordeweeks praktisch bijna nooit alcohol, maar zaterdags meestal toch wel. Maar ja zonder drank overleven we het ook wel denk ik, en kan het ook best wel gezellig zijn. Vast leuk om te zien hoe idioot al je vrienden doen terwijl jezelf hardstikke nuchter bent![]()
Wie van jullie drinken nog meer geen alcohol tijdens het uitgaan, en waarom niet???
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:19 schreef bolivian het volgende:
Ik zou het niet moeten doen.
Ik schijn nogal eens te smssen in benevelde toestand.
Dat verneem ik dan de volgende dag van betreffende perso(o)n(en). Of nog later.
Niet cool.
quote:Ik heb het eigenlijks uit voorzorg gekregen, omdat ik een beetje verkouden ben, en mijn moeder deze week ook al een lichte longontsteking had opgelopen. Vanaf maandag beginnen mijn tentamens weer, en ik wil het risico niet lopen dat ik dan ook doodziek ben.
Op vrijdag 16 januari 2004 21:19 schreef Allantois het volgende:
sjonge jonge...Je krijgt medicijnen tegen de griep [is al 1 raar iets] en daarnaast ga je gewoon stappen terwijl je ziek bent [2e, want anders had je geen medicijnen gekregen tegen de griep]
quote:Vooral na een hele lading Budweiser zeker.
Op vrijdag 16 januari 2004 21:20 schreef Yankee het volgende:[..]
dat ken ik
quote:Ik neem me al een half jaar lang voor om een keer zonder alcohol te gaan stappen, het komt er alleen niet van...
Op vrijdag 16 januari 2004 21:16 schreef Freeloader het volgende:Wie van jullie drinken nog meer geen alcohol tijdens het uitgaan, en waarom niet???
Maar ik zou dus idd wel eens in nuchtere toestand andere mensen willen gadeslaan, lijkt me zeer grappig, hihi!
quote:Hell yeah!
Op vrijdag 16 januari 2004 21:23 schreef bolivian het volgende:[..]
Vooral na een hele lading Budweiser zeker.
quote:als je kunt stappen,ben je ook niet ziek, hooguit verkouden
Op vrijdag 16 januari 2004 21:16 schreef Freeloader het volgende:
-knip-
quote:Inderdaad, dus niet zeiken en pak een biertje!
Op vrijdag 16 januari 2004 21:34 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
als je kunt stappen,ben je ook niet ziek, hooguit verkouden
quote:als de TS da spul van de dokter al in heeft genomen, lijkt me dat niet goed
Op vrijdag 16 januari 2004 21:35 schreef Yankee het volgende:[..]
Inderdaad, dus niet zeiken en pak een biertje!
quote:2 zelfs al, en ik moet ook felle zon en uvlampen vermijden staat op het doosje
Op vrijdag 16 januari 2004 21:36 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
als de TS da spul van de dokter al in heeft genomen, lijkt me dat niet goed
quote:dat lijkt me niet zo moeilijk
Op vrijdag 16 januari 2004 21:38 schreef Freeloader het volgende:[..]
2 zelfs al, en ik moet ook felle zon en uvlampen vermijden staat op het doosje
maar ik snap iets niet. je hebt de griep? als je dat hebt, lig je op bed, dan kun je niet eens opstaan omdat je je zo klote voelt, laat staan stappen
quote:tering irritant, doe het nou maar met alcohol, dan kan je er zelf ook van genieten
Op vrijdag 16 januari 2004 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Maar ik zou dus idd wel eens in nuchtere toestand andere mensen willen gadeslaan, lijkt me zeer grappig, hihi!
quote:Hij slikt dat medicijn om te voorkomen dat hij griep krijgt, dat heeft hij toch al uitgelegd...
Op vrijdag 16 januari 2004 21:42 schreef Hanneke1983 het volgende:dat lijkt me niet zo moeilijk
maar ik snap iets niet. je hebt de griep? als je dat hebt, lig je op bed, dan kun je niet eens opstaan omdat je je zo klote voelt, laat staan stappen
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 16-01-2004 21:49]
quote:Haha, ja ok misschien heb ik het een beetje overdreven dan. Het valt gelukkig allemaal nog wel mee. Het is meer uit voorzorg en de dokter heeft dit aangeraden omdat mijn moeder nu ook al een lichte longontsteking heeft, en tja hij zal er wel verstand van hebben denk ik
Op vrijdag 16 januari 2004 21:42 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
dat lijkt me niet zo moeilijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |