quote:Oh nee, want als een allochtoon wat doet is het automatisch veel erger.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:45 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Die twee kan je niet vergelijken vind ik.
V.
quote:ik typ zoals ik typ dus jij vind dat ik me aan moet passen omdat jij je aan me stoort ik vind dat jij mij aanvalt omdat ik anders typ als anderen neigt naar discriminatie
Op zaterdag 17 januari 2004 00:44 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Oke, ik maak een paar foutjes, dus ik heb opeens geen recht van spreken. Dus ga je ook maar niet in op de inhoud van mijn post? Jij doet gewoon eigenwijs. Blijf maar lekker zo spreken dan, hopelijk zul je zien dat ook andere mensen zich irriteren aan slecht taalgebruik. Het hoeft niet perfect van mij, maar het kan wel fatsoenlijk!
quote:dit is pas onzin.. jij keurt het goed omdat hun ouders ook zo zijn en hun leefomgeving niet optimaal is...
Op zaterdag 17 januari 2004 00:45 schreef Taurus het volgende:[..]
Praat niet zo'n onzin man. Het zijn gewoon mensen hoor. niet iedereen is als de prinses op de erwt opgegroeit en krijgt van papa en mama alles wat het hartje begeert schat. Als je ouders uit armoede dingen gaan stelen of zwart gaan werken, aangezien ze niet de Nederlandse kennis hebben om een opleiding te volgen (en het geld) en daardoor ook geen sociale kennis opdoen is dat natuurlijk niet echt een goed voorbeeld voor jezelf he??
Nogmaals; een maatschappelijk probleem dit! Moet wel een oplossing voor gevonden worden, maar ze uitschelden zoals jij doet maakt jou geen niveau hoger.
dat is belachelijk!
quote:Iets slopen of een leraar door z'n kop knallen en oude mensjes terroriseren, zit wel een heel groot verschil tussen dacht ik zo.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:46 schreef Verbal het volgende:[..]
Oh nee, want als een allochtoon wat doet is het automatisch veel erger.
V.
quote:DAT is ook niet logisch slimmerd, degenen die dat doen blijven crimineel, maar je kan het ook objectief bekijken en toegeven dat het een totaal ander milieu is! "Net of ieder Nederlands kind wel uit een goed milieu komt" nee inderdaad niet nee, nooit van Nederlandse criminelen gehoord dan?
Op zaterdag 17 januari 2004 00:43 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Net of ieder Nederlands kind wel uit een goed milieu komt.
Dat vind ik echt gelul. Niks logisch, dat je een leraar door z'n kop schiet of bejaardenhuizen terroriseert is nooit logisch.
quote:stoelen uit stadion slopen / meester door ze hoofd schieten nee je heb gelijk
V.
quote:Okee. Maar waarom is de blanke als hij crimineel gedrag vertoont 'een crimineel' en een niet-blanke die crimineel gedrag vertoont 'weer zo'n allochtoon die het land uit moet'?
Op zaterdag 17 januari 2004 00:46 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
ja want dat zijn ze over het algemeen.
V.
quote:Heb ik niet gezegd...
Op zaterdag 17 januari 2004 00:46 schreef gelly het volgende:[..]
En een gozer die turkse of marokkaanse ouders heeft, maar hier wel gewoon z'n hele leven al woont is dan ineens geen crimineel, maar een buitenlander die op moet rotten ?
Vreemd.
Dat je dat eruit kunt opmaken...
Vreemd.
quote:Je vergeet dat het ook in je eigen belang is gewoon fatsoenlijk Nederlands te typen.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:46 schreef autochtoontje het volgende:
ik typ zoals ik typ dus jij vind dat ik me aan moet passen omdat jij je aan me stoort ik vind dat jij mij aanvalt omdat ik anders typ als anderen neigt naar discriminatie
quote:hooligans zijn toch ook onderdeel van onze maatschappij ? Nou, dan zijn die relmarokjes prima aangepast hoor. De hooligans onder de allochtonen.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
hooligans vind ik de grootste doodoener als het gaat om allochtonen problematiek, pas je aan gvd.
quote:ja we willen graag dat ze eens wat minder in het nieuws komen,. maar dat gebeurd dus niet snappie, realist.
V.
quote:ER KEURT NIEMAND WAT GOED.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:47 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
dit is pas onzin.. jij keurt het goed omdat hun ouders ook zo zijn en hun leefomgeving niet optimaal is...
dat is belachelijk!
quote:O, dus deze 'allochtonendiscussie' gaat eigenlijk over één individu?
Op zaterdag 17 januari 2004 00:48 schreef autochtoontje het volgende:[..]
stoelen uit stadion slopen / meester door ze hoofd schieten nee je heb gelijk
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 17-01-2004 00:50]
quote:je zou is naar de aard van de misdrijven moeten kijken zijn inmijn mening bij allochtonen toch ietsje extremer
Op zaterdag 17 januari 2004 00:48 schreef Verbal het volgende:[..]
Okee. Maar waarom is de blanke als hij crimineel gedrag vertoont 'een crimineel' en een niet-blanke die crimineel gedrag vertoont 'weer zo'n allochtoon die het land uit moet'?
V.
quote:omdat we eigenlijk al genoeg problemen hebben met onze binnenlandse criminelen dat de buitenlandse hun criminele activiteiten in hun eigen land mogen gaan doen.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:48 schreef Verbal het volgende:[..]
Okee. Maar waarom is de blanke als hij crimineel gedrag vertoont 'een crimineel' en een niet-blanke die crimineel gedrag vertoont 'weer zo'n allochtoon die het land uit moet'?
V.
quote:Dat is omdat ze gvd weigeren Nederlands te leren en om hun kinderen op te voeden. Blijf alles maar lekker afschuiven op Nederland en het milieu waar ze in leven, dan komt alles goed hoor.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:48 schreef Taurus het volgende:[..]
DAT is ook niet logisch slimmerd, degenen die dat doen blijven crimineel, maar je kan het ook objectief bekijken en toegeven dat het een totaal ander milieu is! "Net of ieder Nederlands kind wel uit een goed milieu komt" nee inderdaad niet nee, nooit van Nederlandse criminelen gehoord dan?
Maar als jij ouders hebt zonder kennis van Nederlandse taal, zonder legaal werk, zonder geld voor 'n opleiding, raak je snel op het slechte pad! en dat komt inderdaad meer voor bij allochtonen, duh!
quote:Jullie lezen alleen wat je wil lezen, ik keur totaal niks goed! ik vind het net zo schokkend als jij! Alleen kan ik verder denken dan "het land uit met die beesten", die mensen zijn niet gewoon van nature crimineel hoor
Op zaterdag 17 januari 2004 00:47 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
dit is pas onzin.. jij keurt het goed omdat hun ouders ook zo zijn en hun leefomgeving niet optimaal is...
dat is belachelijk!
Als je nou goed leest, zie je dat ik zeg dat er een oplossing voor gevonden moet worden, ik keur het dus niet goed! Maar dat hun leefomgeving niet normaal is, segregatie e.d., en hun kennis niet optimaal is, zijn wel de grootste oorzaken van mensen om op het criminele pad te raken ja. Als je dat niet onder ogen kunt zien ben jij ook niet in staat om deze discussie te volgen.
quote:nee hoor wil nog wel een zooitje gebeurtenissen opnoemen hebbie ff
Op zaterdag 17 januari 2004 00:50 schreef Verbal het volgende:[..]
O, dus deze 'allochtonendiscussie' gaat eigenlijk over één individu?
V.
quote:En wat jij 'die buitenlandse' noemt, hebben ook Nederland als moederland.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:50 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
omdat we eigenlijk al genoeg problemen hebben met onze binnenlandse criminelen dat de buitenlandse hun criminele activiteiten in hun eigen land mogen gaan doen.
En nu?
V.
quote:Ik weet niet wat jij doet, maar ik stop met deze nutteloze discussie. Mensen willen niet lezen of begrijpen, alleen maar veroordelen.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:51 schreef Taurus het volgende:[..]
Jullie lezen alleen wat je wil lezen, ik keur totaal niks goed! ik vind het net zo schokkend als jij! Alleen kan ik verder denken dan "het land uit met die beesten", die mensen zijn niet gewoon van nature crimineel hoor
![]()
Als je nou goed leest, zie je dat ik zeg dat er een oplossing voor gevonden moet worden, ik keur het dus niet goed! Maar dat hun leefomgeving niet normaal is, segregatie e.d., en hun kennis niet optimaal is, zijn wel de grootste oorzaken van mensen om op het criminele pad te raken ja. Als je dat niet onder ogen kunt zien ben jij ook niet in staat om deze discussie te volgen.
quote:wie is hier nu bezig met iedereen over 1 kam te scheren
Op zaterdag 17 januari 2004 00:51 schreef Taurus het volgende:[..]
Jullie lezen alleen wat je wil lezen,
quote:Zorg je wel dat je selectief genoeg bent?
Op zaterdag 17 januari 2004 00:51 schreef autochtoontje het volgende:[..]
nee hoor wil nog wel een zooitje gebeurtenissen opnoemen hebbie ff
V.
quote:wet aanpassen. terug naar land van opa of vader!
Op zaterdag 17 januari 2004 00:52 schreef Verbal het volgende:[..]
En wat jij 'die buitenlandse' noemt, hebben ook Nederland als moederland.
En nu?
V.
doei
quote:juistem, criminaliteit moet op het bordje van de landen komen waar ze als profiteurs uitkomen. dus onze vriend murat moet snel naar turkije omdat ik zo 12 miljoen handtekeningen kan verzamelen waaruit blijkt dat we geen geld willen betalen voor dit soort onrecht en onmacht. ga maar lekker tussen de kakkerlakken zitten vieze medelander.
Op zaterdag 17 januari 2004 00:50 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
omdat we eigenlijk al genoeg problemen hebben met onze binnenlandse criminelen dat de buitenlandse hun criminele activiteiten in hun eigen land mogen gaan doen.
[Dit bericht is gewijzigd door zoalshetis op 17-01-2004 00:54]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |