quote:ze draaien het altijd om, net een dom mens
Op zaterdag 17 januari 2004 01:03 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Dus mensen zoals wij zijn de oorzaak dat onze medelanders de boel verzieken hier?
quote:ja, ik zei toch nooit dat nederlands geen problemen veroorzaken.. alleen dat procentueel gezien buitenlanders VEEL MEER veroorzaken
Op zaterdag 17 januari 2004 01:03 schreef Loedertje het volgende:[..]
Nederlandse waarden en normen?
Nederlandse cultuur?
Iemand een antwoord?
quote:Hoezo?
Op zaterdag 17 januari 2004 01:03 schreef autochtoontje het volgende:[..]
jah die links van die allochtonen paste er zeker niet op
quote:Ok en nou mag je dat eerste nog gaan uitvoeren. Als jij nou eens een brief naar de koningin stuurt waarin je zegt dat je minstens 100 scholen in Nederland wilt waar aaaalle allochtonen verplicht Nederlands gaan leren, en de wet van voor tot achter leren kennen. Oh, natuurlijk wel even Turks leren en alle deuren afgaan om ze persoonlijk uit te leggen dat het verplicht is naar die scholen toe te gaan! Inclusief de Turken en Marokkanen die niet snappen wat 'verplicht' is, of zich door hun trots voor hun cultuur daartoe niet aangesproken voelen.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:01 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
De oplossing is:
A: Jezelf aanpassen. Nederlands leren, aan de wet houden etc.
B: Teruggaan naar waar je vandaan komt.
Oh en maak dan gelijk even onderscheid tussen de criminele en niet criminele allochtonen zodat je kan bepalen wie er weer terug moet naar waar hij of zij vandaan komt, en dit allemaal zonderrr geweld en rellen natuurlijk he. Nederlanders moeten wel de verstandigste lijken natuurlijk.
Kortom; niet haalbaar. Oplossingen bedenken is cookie, uitvoeren is een stuk lastiger zonder ruzie te veroorzaken!
quote:Dus het verkeerde beeld van blanken autochtonen over gekleurde allochtonen onstaat NIET door kortzichtigheid en arrogantie?
Op zaterdag 17 januari 2004 01:01 schreef zoalshetis het volgende:nee onmenselijkheid is het probleem vrind
Zal ik mijn Paus costuum dan maar vast uit de kast halen?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-01-2004 01:07]
quote:Ja.. ik woon in een kleinere gemeenschap maar ben net klaar met mijn opleiding in een grote stad..
Op zaterdag 17 januari 2004 01:04 schreef Loedertje het volgende:[..]
Hoezo?
Wij Nederlanders geven toch het goede voorbeeld van hoe het hoort?
als je de problemen vergelijkt zijn ze daar veel groter qua criminaliteit.. en dat voornamelijk door allochtonen...
quote:de tijd van praten is voorbij. voel je de vijandigheid niet toenemen van de 14 miljoen nederlanders? of denk je dat alles maar vergeten wordt?
Op zaterdag 17 januari 2004 01:05 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Dus het verkeerde beeld van blanken autochtonen over gekleurde allochtonen onstaat NIET door kortzichtigheid en arrogantie? HE?
quote:ja je heb gelijk ze zien nederlanders dagelijk bejaarden terrorizeren en meesters door het hoofd schieten zwembaden terrorizeren enz
Op zaterdag 17 januari 2004 01:04 schreef Loedertje het volgende:[..]
Hoezo?
Wij Nederlanders geven toch het goede voorbeeld van hoe het hoort?
Heb je daarover ook nog een mening?
quote:er zijn meer buitenlanders dan 2 miljoen.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:07 schreef zoalshetis het volgende:[..]
de tijd van praten is voorbij. voel je de vijandigheid niet toenemen van de 14 miljoen nederlanders? of denk je dat alles maar vergeten wordt?
quote:er is geen plaats voor kortzichtigheid in onze ontwikkelde samenleving, dit hobbeltje nemen we maar er is geen plaats voor achterlijke geloofsovertuigingen hier
Op zaterdag 17 januari 2004 01:07 schreef autochtoontje het volgende:[..]
ja je heb gelijk ze zien nederlanders dagelijk bejaarden terrorizeren en meesters door het hoofd schieten zwembaden terrorizeren enz
quote:Je hoeft het wetboek niet uit je hoofd te kennen om te weten dat je geen mensen neer mag schieten/steken, oude mensen mag terroriseren, meisjes in zwembaden lastig vallen etc.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:05 schreef Taurus het volgende:[..]
Ok en nou mag je dat eerste nog gaan uitvoeren. Als jij nou eens een brief naar de koningin stuurt waarin je zegt dat je minstens 100 scholen in Nederland wilt waar aaaalle allochtonen verplicht Nederlands gaan leren, en de wet van voor tot achter leren kennen. Oh, natuurlijk wel even Turks leren en alle deuren afgaan om ze persoonlijk uit te leggen dat het verplicht is naar die scholen toe te gaan! Inclusief de Turken en Marokkanen die niet snappen wat 'verplicht' is, of zich door hun trots voor hun cultuur daartoe niet aangesproken voelen.
Oh en maak dan gelijk even onderscheid tussen de criminele en niet criminele allochtonen zodat je kan bepalen wie er weer terug moet naar waar hij of zij vandaan komt, en dit allemaal zonderrr geweld en rellen natuurlijk he. Nederlanders moeten wel de verstandigste lijken natuurlijk.
Kortom; niet haalbaar. Oplossingen bedenken is cookie, uitvoeren is een stuk lastiger zonder ruzie te veroorzaken!
quote:in hun land van afkomst mag je zeker meisjes mollesteren.. vrouwen zijn ondergeschikt en moeten doen wat mannen hun opdragen..
Op zaterdag 17 januari 2004 01:09 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Je hoeft het wetboek niet uit je hoofd te kennen om te weten dat je geen mensen neer mag schieten/steken, oude mensen mag terroriseren, meisjes in zwembaden lastig vallen etc.
quote:5% is een gevaar voor onze sameleving omdat ze zelfs durven te demonsteren nadat iemand een leraar door zijn kop schiet
Op zaterdag 17 januari 2004 01:09 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
er zijn meer buitenlanders dan 2 miljoen.
quote:ik denk dat personen die dit soort praktijken goedkeuren verplicht naar een psychiater moeten op eigen kosten.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:11 schreef zoalshetis het volgende:[..]
5% is een gevaar voor onze sameleving omdat ze zelfs durven te demonsteren nadat iemand een leraar door zijn kop schiet
denk je dat dat niks doet?
quote:De oorzaak van die vijandigheid is wat ik zo net noemde; kortzichtigheid (ook naiviteit) en arrogantie. Dit is de oorzaak van allerlei problemen in de maatschappij.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:07 schreef zoalshetis het volgende:de tijd van praten is voorbij. voel je de vijandigheid niet toenemen van de 14 miljoen nederlanders? of denk je dat alles maar vergeten wordt?
quote:maar ik denk niet dat ze zich willen gedragen, vrouwen als gelijken zien, respect voor de wetten willen hebben.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:13 schreef autochtoontje het volgende:
denk als de allochtonen echt willen dat er anders tegen hun aan word gekeken dat ze het probleem moet toegeven en zich er ook voor inzetten er iets aan te doen
quote:De media speelt daarin ook een rol. Ik vind dat de media voor straf 2 weken lang alleen maar geweldsdelicten gepleegd door blanke autochtonen mag uitzenden en drukken
Op zaterdag 17 januari 2004 01:13 schreef autochtoontje het volgende:
denk als de allochtonen echt willen dat er anders tegen hun aan word gekeken dat ze het probleem moet toegeven en zich er ook voor inzetten er iets aan te doen
quote:denk dat het vrij komkommerijd wordt dan muts. de maat is helmaal vol.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:15 schreef Yokozuna het volgende:[..]
De media speelt daarin ook een rol. Ik vind dat de media voor straf 2 weken lang alleen maar geweldsdelicten gepleegd door blanke autochtonen mag uitzenden en drukken
[Dit bericht is gewijzigd door zoalshetis op 17-01-2004 01:17]
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 01:07 schreef zoalshetis het volgende:[..]
de tijd van praten is voorbij. voel je de vijandigheid niet toenemen van de 14 miljoen nederlanders? of denk je dat alles maar vergeten wordt?
quote:Och gut
nederland is te klein voor al die allochtonen problemen, let maar eens op in de toekomst.
quote:Ik zou zeggen : Laat de drank even staan en ga pitten als je morgen nog wilt posten.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:15 schreef zoalshetis het volgende:
oorlogsverklaring aan de nederlanders is geen goed ding en het komt steeds vaker voor, tabakszaken, supermarkten, juweliers. opsporing verzocht, het wordt allemaal overvallen door licht getinte huidskleuren uit de mediteraine sfeer. ik zou zeggen ga nog even door en je krijgt echt een nieuwe cristalnacht maar dan heet het de nacht van de slapeloze schapen.
quote:Nou ga je weer terug op die criminaliteit die word veroorzaakt door onwetendheid. En zo kunnen we 't kringetje blijven rondmaken. En ik heb geen zin om alles 2 keer te zeggen. De oplossingen die jij geeft zij niet haalbaar, klaar.
Op zaterdag 17 januari 2004 01:09 schreef koekfront_nl het volgende:[..]
Je hoeft het wetboek niet uit je hoofd te kennen om te weten dat je geen mensen neer mag schieten/steken, oude mensen mag terroriseren, meisjes in zwembaden lastig vallen etc.
quote:precies dus denk dat het probleem blijft bestaan of erger word
Op zaterdag 17 januari 2004 01:15 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
maar ik denk niet dat ze zich willen gedragen, vrouwen als gelijken zien, respect voor de wetten willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |