quote:probeer jij vaak achter passwords te komen ofzow
Op zondag 18 januari 2004 21:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Hm, die question kwam ik laatst ook al bij iemand tegen. Populair zeker.
quote:Och, zo af en toe.
Op zondag 18 januari 2004 22:00 schreef errrrr het volgende:[..]
probeer jij vaak achter passwords te komen ofzow
Tot morgen allemaal.
Hans, mag ik even haar adres weer? Ik had haar eruit gekickt, maar ik wil nu ook wel weten wie het is....
quote:Ik heb die "moniqje loves you" ook al in mijn lijst.. Nooit gesproken... geen idee wie t is. Ik dacht eerst een nicht van me, omdat die ook monique heet maar die heeft een andere e-adres.
Op maandag 19 januari 2004 14:33 schreef SuUz2ko het volgende:
HolahHans, mag ik even haar adres weer? Ik had haar eruit gekickt, maar ik wil nu ook wel weten wie het is....
[Dit bericht is gewijzigd door GetYourFreakOn op 19-01-2004 15:35]
quote:Idd, hoor ik ook pas vandaag.
Op maandag 19 januari 2004 15:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zow, fijn geschiedenis leren voor morgen. Ook leuk dat Willem dat niet even aan ons laat weten.
quote:Alkmaar kenner? Anne woont in Arnhem!
Op maandag 19 januari 2004 15:31 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Ik heb die "moniqje loves you" ook al in mijn lijst.. Nooit gesproken... geen idee wie t is. Ik dacht eerst een nicht van me, omdat die ook monique heet maar die heeft een andere e-adres.
Hmm, dan moet ze zeker ook heel toevallig een Esmé uit alkmaar kennen ofzo??!
Kees, Alkmaar kenner, vertel jij eens even wie dit is...
Dat scheelt zo'n slordige 140 km.
quote:ik weet, ik las t even over en t zag er niet goed uit...
Op maandag 19 januari 2004 15:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Alkmaar kenner? Anne woont in Arnhem!
Dat scheelt zo'n slordige 140 km.
[Dit bericht is gewijzigd door GetYourFreakOn op 19-01-2004 15:41]
quote:Het achtste uur is het standaard inhaaluur voor proefwerken, snap ook wel dat dat niet onder Engels mag. Maar was je dan van plan er langer dan een uur over te gaan doen? Vorige keer was ik met geschiedenis na 25 min. klaar terwijl er 2 uur voor stond.
Op maandag 19 januari 2004 15:33 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Idd, hoor ik ook pas vandaag.
Maar we mogen het denk ik niet het 7e uur doen, dan hebben we engels en ik geloof niet dat mijn papa ons voor geschiedenis vrij wil geven, "het is willem's schuld dat ie die pwen vergeten is, dan gaat ie dat niet in mijn tijd doen." Dusja, of het nou wel zin heeft om te leren?
Mogen we anders fijn het 8e en 9e uur op school blijven ofzo??!
quote:Ah, al verbeterd. Geweldig.
Op maandag 19 januari 2004 15:36 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
ik weet, ik las t even over en t zag er niet goed uit...
quote:Ja, ben van plan om er 2 uur over te doen, had vorige keer ruim een uur nodig. Maar zoiets had ik gehoord, dat als je geen vrij kon krijgen, dat je dan langs Willem moest en die zou dan een briefje voor je leraar schrijven zodat je vrij kon krijgen. Nou dat zag mijn vader dus niet zitten.
Op maandag 19 januari 2004 15:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Het achtste uur is het standaard inhaaluur voor proefwerken, snap ook wel dat dat niet onder Engels mag. Maar was je dan van plan er langer dan een uur over te gaan doen? Vorige keer was ik met geschiedenis na 25 min. klaar terwijl er 2 uur voor stond.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ah, al verbeterd. Geweldig.
quote:Als je geluk hebt blijft Simone zitten, maar zou ik niet op rekenen.
Op maandag 19 januari 2004 15:40 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Ja, ben van plan om er 2 uur over te doen, had vorige keer ruim een uur nodig. Maar zoiets had ik gehoord, dat als je geen vrij kon krijgen, dat je dan langs Willem moest en die zou dan een briefje voor je leraar schrijven zodat je vrij kon krijgen. Nou dat zag mijn vader dus niet zitten.
quote:Maar das nou niet echt eerlijk, je hoort officieel 2 uur te krijgen, en alleen omdat Willem zo stom geweest is om het te vergeten krijgen we maar 1 uur.... nein, oneerlijk...
Op maandag 19 januari 2004 15:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Als je geluk hebt blijft Simone zitten, maar zou ik niet op rekenen.
quote:Ik zou bij de schoolleiding gaan klagen.
Op maandag 19 januari 2004 15:44 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Maar das nou niet echt eerlijk, je hoort officieel 2 uur te krijgen, en alleen omdat Willem zo stom geweest is om het te vergeten krijgen we maar 1 uur.... nein, oneerlijk...
quote:Al ingeleverd.
Op maandag 19 januari 2004 15:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Voor Duits moet je ook nog allerlei onzin formuliertjes invullen over extensief lezen en luisteren. Nouja, heb het bijna af.
quote:Als ik t niet afkrijg......
Op maandag 19 januari 2004 15:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ik zou bij de schoolleiding gaan klagen.
Alsof die kleuterboekjes en thema hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |