Ik merk nu niks aan haar, tot nu toe gaat het dus goed...
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
[Dit bericht is gewijzigd door Petracev op 17-01-2004 11:42]
quote:Breek jij eens een kippenbotje doormidden, slik het door en tel daarna de perforaties in je darmen....
Op vrijdag 16 januari 2004 17:59 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Tjongejonge wat een gezeik, daar kan zo'n beest echt wel tegen hoor... Of is die van jou alleen whiskas gewend
Katten zijn roofdieren en gebouwd op het eten van beesten met huid en haar en ook botten/kraakbeen etc.
Gijs at ook van alles op en is 14 jaar oud geworden dus..
*ik mis Gijs nog steeds
quote:Dat geldt alleen voor rauwe botten. Rauwe kippenbotjes zijn over het algemeen heel goed voor een kat, maar als ze gekookt zijn worden de botjes broos en kunnen ze gaan splinteren. En dat wil je niet hebben.
Op vrijdag 16 januari 2004 18:08 schreef Flying_Vee het volgende:
Geen probleem hoor !Katten zijn roofdieren en gebouwd op het eten van beesten met huid en haar en ook botten/kraakbeen etc.
Aan T.S, als je de komende 48 uur niets aan je kat merkt zit het wel goed. Succes.
quote:t Is nu 30 uur later en tot nu toe gaat alles goed...
Op vrijdag 16 januari 2004 23:09 schreef Nelennia het volgende:
Dat stukje boven mij over de rauwe botjes is waar. Dat hele legioenen katten botjes eten zonder daar ooit iets van te krijgen is ook waar. Maar wat ook waar is dat als je kat er wat van krijgt het ook goed mis is. Tegen de tijd dat je eruit bent waarom poessie toch zo ziek is, is de slokdarm-, maag-, en of darmperforatie reeds een feit. En zelfs als het niet tot een echte perforatie komt is het verdomde pijnlijk om splinters door je spijsverterings-stelsel te voelen gaan.
Daarom neem ik liever het zekere voor het onzekere.Aan T.S, als je de komende 48 uur niets aan je kat merkt zit het wel goed. Succes.
quote:Ja, ja, dit gaat geen 2e keer gebeuren.
Op zaterdag 17 januari 2004 18:23 schreef xenobinol het volgende:
Ik zou er in ieder geval op letten dat ie die botjes niet nog eens kan opeten.
De botsplinters kunnen inderdaad voor perforaties en verstopping van de darmen zorgen, dus voorzichtigheid blijft geboden
Ze had zich verstopt in de keuken en was daar dus achtergebleven toen ik wegging, zo kon ze rustig dr gang gaan zonder dat ik iets merkte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |