quote:En ik heb je een antwoord gegeven.
Op vrijdag 16 januari 2004 21:24 schreef Refragmental het volgende:Ik vroeg het daarom of het dan minder erg was... vandaar de vraagteken.
quote:86 jarige vrouw verkracht
Bron?
quote:Mja. Ik word er altijd een beetje kriebelig van als mensen alleen maar in de richting van allochtonen wijzen als het over misdaad gaat
Eerst heb je het over allochtonen, en nu over blanken.
quote:dat is niet waar!
Op vrijdag 16 januari 2004 17:18 schreef gelly het volgende:[..]
De meeste criminele buitenlanders worden ook teruggestuurd. Al vermoed ik dat jij de definitie "buitenlander" wat ruimer neemt.
ken er een via via en als hij terug komt maak je borst maar nat dan
die gaat meteen weer de fout in
nothing to loosse gevoel heeft ie nu
quote:Goed, maar de feiten liegen er dan ook niet om.
Op vrijdag 16 januari 2004 21:33 schreef calvobbes het volgende:Mja. Ik word er altijd een beetje kriebelig van als mensen alleen maar in de richting van allochtonen wijzen als het over misdaad gaat
quote:Nee idd. Het is alleen jammer dat veel mensen een aantal feiten negeren of minder belangrijkj vinden.
Op vrijdag 16 januari 2004 22:39 schreef Goodluck het volgende:Goed, maar de feiten liegen er dan ook niet om.
quote:Noem ze eens op dan.
Op vrijdag 16 januari 2004 22:41 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee idd. Het is alleen jammer dat veel mensen een aantal feiten negeren of minder belangrijkj vinden.
quote:Ik heb net al een paar voorbeelden gegeven van die verkachte bejaarde.
Op vrijdag 16 januari 2004 22:42 schreef Goodluck het volgende:Noem ze eens op dan.
Ook vreselijke zaken, maar bijna niemand die net zo ongenuanceerd gaat blaten als bij Murat.
quote:Ik ken de motieven van Murat nog steeds niet dus wat dat betreft is het i.d.d vrij ongenuanceerd.
Op vrijdag 16 januari 2004 22:43 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik heb net al een paar voorbeelden gegeven van die verkachte bejaarde.
Ook vreselijke zaken, maar bijna niemand die net zo ongenuanceerd gaat blaten als bij Murat.
Toch kan ik me voorstellen dat gezien de hoge criminaliteitscijfers onder allochtone medelanders veel mensen gaan denken "het is weer een Turk" of "het is weer een Marokkaan". Hoe ongenuanceerd dit ook is, de cijfers zijn hier wel debet aan.
quote:Die cijfers zijn idd hoger. Maar over welke cijfers praten we dan? Van kruimeldiefstal tot meervoudige moord?
Op vrijdag 16 januari 2004 23:00 schreef Goodluck het volgende:Toch kan ik me voorstellen dat gezien de hoge criminaliteitscijfers onder allochtone medelanders
Ik heb namelijk het vermoeden dat allochtonen zich vooral schuldig maken aan kleinere diefstalen / geweldplegingen met af en toe een uitschieter, zoals deze Murat.
Maar als ik dan kijk naar de zware misdaden, dan zijn het volgens mij vooral autochtonen die de meest bizarre dingen doen. Meestal als er een moord is gepleegd, nu dus uitgezonderd, of iemand verkracht is, is een blanke persoon de dader.
quote:Negers bedoel je ? Ja, dat klopt.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:03 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik denk dat er meer in de bak zitten dan op een Universiteit. Maar da's mijn mening.
quote:Eigenlijk triest.....
Op vrijdag 16 januari 2004 23:36 schreef gelly het volgende:[..]
Negers bedoel je ? Ja, dat klopt.
quote:Het feit - nouja, uit ons schoolboek ML dan - dat autochtonen zich schuldig maken aan misdaden die bij de politie niet hoog op de prioriteitenlijst staan:
Op vrijdag 16 januari 2004 22:42 schreef Goodluck het volgende:[..]
Noem ze eens op dan.
quote:Complete bullshit.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:46 schreef Sessy het volgende:[..]
Het feit - nouja, uit ons schoolboek ML dan - dat autochtonen zich schuldig maken aan misdaden die bij de politie niet hoog op de prioriteitenlijst staan:
diefstal van bedrijven, fraude, belastingsontduiking, etc. Dat is diezelfde diefstal als diefstal uit winkels, alleen wordt je voor diefstal uit een winkel veel sneller opgepakt. En daardoor krijg je meer allochtonen in de gevangenis, omdat die dus aan andere soorte criminaliteit doen dan autochtonen
dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |