abonnement Unibet Coolblue
pi_16313617
Tussen al die rellen door vind ik toch dat jullie best nog even bedankt mogen worden.

En ja, ik ben al jaren niet meer op het eiland geweest, en ja, het klinkt hypocriet uit mijn mond, misplaatste aandacht enzo, maar toch bedankt.

  vrijdag 16 januari 2004 @ 14:14:50 #2
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16313763
En weer een schot in de roos van Khadgar

In je ondertitel zeggen dat het eiland moet blijven en tegelijk een topic openen
om iemand te bedanken die helemaal niet wil dat het eiland blijft, maar voor sluiting is

Al die users over fok die ons maar sukkels vinden hebben nog gelijk ook

Ik trek me terug, my body hurts, my head hurts, my heart hurts

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16313840
Bij deze wil ik Dagobert en Phoentje toch bedanken voor de bewezen diensten als eiland-mod. LD ook trouwens als stand-in .
pi_16313876
Ik denk dat je de andere mods tekort doet, dus ik wil bij deze ook Broekie, Tara, Ali en uhm, mezelf bedanken.
pi_16313921
ow ja die bedank ik ook nog maar die heb ik niet als eiland-mod gekend.

Jou wel natuurlijk pluisje, jij ook bedankt hé

pi_16313923
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 14:14 schreef Faat het volgende:
En weer een schot in de roos van Khadgar

In je ondertitel zeggen dat het eiland moet blijven en tegelijk een topic openen
om iemand te bedanken die helemaal niet wil dat het eiland blijft, maar voor sluiting is

Al die users over fok die ons maar sukkels vinden hebben nog gelijk ook

Ik trek me terug, my body hurts, my head hurts, my heart hurts


Faat, faat, faat toch... Waar waren de tijden dat we gezellig op avontuur gingen. Tuurlijk ben ik een tijd weggeweest. Tuurlijk bedank ik nu mensen die voor sluiting zijn. Maar Dago en Phoen vinden de sluiting ook niet tof (ga ik van uit tenminste), maar kunnen gewoon kennelijk geen andere oplossing zien.

Fok Eiland gaat dicht. Ik ben er niet blij mee. Maar ik pak het aan als stimulans om er tóch wat leuks van te maken.

pi_16313948
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 14:18 schreef pluisje het volgende:
Ik denk dat je de andere mods tekort doet, dus ik wil bij deze ook Broekie, Tara, Ali en uhm, mezelf bedanken.
Je hebt volledig gelijk!
pi_16314726
Pluisje, Dagobert en Phoenix de 3 eilandmods die heb meegemaakt wil ik bedanken voor de leuke tijd. Zoals Bartoli als aangaf hoort LD als stand-in ook erbij, jij ook hartelijk bedankt voor de tijd op het eiland.

En om Magneet (ook een klein beetje stand-in) niet te kort te doen wil ik hem ook nog effe bedanken.

pi_16314816
Ja bedankt.
pi_16314952
als we toch gaan bedanken...

Jojo, Rosalie en Chantal, bedankt voor alles

[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 16-01-2004 15:41]

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 16 januari 2004 @ 15:08:11 #11
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_16315333
Iedereen bedankt voor de heerlijke tijd die ik hier had.........
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_16318899
Guusie vind dit ook!

Dago Houw je taai! enne ga veel drummen

Phoentje! Relax!! je bent/was een super mod!!!

pi_16324812
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 14:18 schreef pluisje het volgende:
Ik denk dat je de andere mods tekort doet, dus ik wil bij deze ook Broekie, Tara, Ali en uhm, mezelf bedanken.
Dank je!

En inderdaad, alle mods welke na mij Eiland hebben gemod hartelijk bedankt voor het tot dusver door hebben laten bestaan van het Eiland!

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:11:20 #14
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_16324947
Graag wil ik bij deze Pluisje , Dagobert en Phoenix ( & de voorgaande mods uiteraard ) bedanken voor hun werk dat ze in deze legendarische mini-community hebben gestoken.
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_16325005
ik wil Pluisje,Dagobert en Phoenix hartelijk bedanken voor hun werk wat ze hier gedaan hebben
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')