Evolution Worlds
Skies of Arcadia Legends
Harvest Moon: A Wonderful Life
Summoner: A Goddess Reborn
Heeft iemand (een van) deze games te koop?
quote:natuurlijk
Op vrijdag 16 januari 2004 13:09 schreef inode het volgende:
Als je dubbele vind, laat ut mij dan ff weten
die eerste is top
Ik weet niet of je daar wat aan hebt, of dat je hem zeker 2de hands wilt...
quote:Hij is zelfs nog iets goedkoper bij internetshops, maar ik zoek ze 2e hands zodat ik wat goedkoper uitben. Nieuw zijn ze tezamen rond de 180 euro en het is geen probleem om die te vinden. Wil je jouw spel niet verkopen voor pakweg 25 euro?
Op zaterdag 17 januari 2004 00:30 schreef RTB het volgende:
SoA: Legends heb ik gewoon bij de Bart Smit gehaald...49.95...Ik weet niet of je daar wat aan hebt, of dat je hem zeker 2de hands wilt...
[Dit bericht is gewijzigd door 303 op 17-01-2004 21:09]
quote:Het is in iedergeval wel geinspireerd op het rpg genre, althans wat ik mij nog kan herrinneren van deel 1.
Op zaterdag 17 januari 2004 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
Harvest Moon is toch geen RPG? Lijkt toch meer op Animal Crossing.
Ik zoek trouwens ook nog lost kindom 1 en 2 en phantasy star online, die was ik hier vergeten neer te zetten.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 21:34 schreef Mpdrichel het volgende:
Ik heb hier ook nog Final Fantasy Crystal Cronicles (jap versie) liggen. Maar die wil ik absoluut niet kwijt
quote:Officieel wordt het als een Sim gezien ja...maar RPG vind ik in dit geval ook wel een juiste benaming. Ik ben maanden aan 1 stuk door bezig geweest met Harves Moon: Back To Nature. Heerlijk spel was dat zeg, zo moeten ze ze vaker maken.
Op zaterdag 17 januari 2004 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
Harvest Moon is toch geen RPG? Lijkt toch meer op Animal Crossing.
quote:15 euro??? Zeker verkeerd geprijsd. Afijn, deze mag op slot, ik zie niemand die iets aanbied en bestel ze wel online.
Op zondag 18 januari 2004 14:37 schreef HIM17 het volgende:
Evolution Worlds heb ik voor €15 toen een keer gekocht bij Intertoys dus dat is geen prijs voor zon slecht spel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |