quote:Hmm, dat heb ik ook wel gezegd. Ik ben na het ondekken van The Offspring's oudere werk de nieuwe CD's van The Offspring minder en minder gaan waarderen. Simpelweg omdat ze IMHO niet gegroeid zijn in hun muziek (eerder achteruit gegaan). Ze stagneren (en nu ga ik eens niet zeggen dat ze commercieel zijn
Op maandag 09 juli 2001 15:04 schreef Keroppi het volgende:
Ha nou start ik maar weer een nieuwe discussie (geen zin om er een heel topic over te openen)Kennen jullie die mensen die qua muziek altijd heel "interessant" proberen te doen. Gekenmerkt door uitspraken als:
"Ik kende ze al voordat ze commercieel waren"
"Ik hou alleen van het oudere werk"Wat vinden jullie er nou van, zeg je zelf ook wel eens dat soort dingen of vind je het maar "interessantdoenerij"?
* Keroppi hoopt hiermee weer een leuke discussie uit te lokken
![]()
Ik kende ze dus niet voordat ze commercieel (
) gingen.
Verder kan ik over commerciėle muziek het volgende melden: als de muziek wordt gebruikt als een middel om lekker de zakken te laten vullen ben je naar MIJN mening verkeerd bezig met muziek en ga ik daar niet eens luisteren. Is de muziek wel leuk/grappig/etc. en slaat gewoon aan, hoor je mij niet zeiken.
quote:Ze zijn misschien niet veel origineler geworden, maar ze zijn zeker wel strakker gaan spelen. Ik zou niet durven zeggen dat "Ignition" of "Ixnay of the Hombre" beter zijn dan "Americana".
Op woensdag 25 juli 2001 20:39 schreef WaterBlade7 het volgende:
Mensen, mensen wat een discussie
[..]Ik ben na het ondekken van The Offspring's oudere werk de nieuwe CD's van The Offspring minder en minder gaan waarderen. Simpelweg omdat ze IMHO niet gegroeid zijn in hun muziek (eerder achteruit gegaan).
quote:Ik wel.
Op woensdag 25 juli 2001 22:41 schreef Tijn het volgende:[..]
Ze zijn misschien niet veel origineler geworden, maar ze zijn zeker wel strakker gaan spelen. Ik zou niet durven zeggen dat "Ignition" of "Ixnay of the Hombre" beter zijn dan "Americana".
quote:'t is altijd nog beter dan K-otsic
Op zondag 12 mei 2002 00:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
Blink 182 rulezzzz
ze beweren dat alleen de drums live zijn maar zelfs dat betwijfel ik.
dat was even een kleine opmerking tussen door
quote:die drums zijn wel liev hoor.. zitten soms heeeeeele grote fouten tussen
Op zondag 12 mei 2002 13:45 schreef bluppie het volgende:
die 'live' plaat van blink is dus niet live he. dat hebben ze zelf toegegeven en het is ook wel te merken, want ze spelen live nooooit zo strak en tom kan helemaal niet zingen!ze beweren dat alleen de drums live zijn maar zelfs dat betwijfel ik.
dat was even een kleine opmerking tussen door
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |