Ik heb zelfs nog gezegd dat het 2 bands zijn die hele verschillende soorten muziek spelen!!!!!
P.S. Die tekst van NoFX: waarom zegt hij op het eind: "But before you fuck it all, go fuck yourself!"
Misschien iets om over na te denken????
quote:Ja, je hebt gelijk... ik heb het ook een beetje verkeerd gelezen. Ik schaam me diep, nou blij?
Op zondag 08 juli 2001 23:06 schreef diesel_boy het volgende:
Voor diegenen die beweerden dat Slipknot met Blink werd vergeleken: zou je me even kunnen aanwijzen waar dat gebeurde? Ik geloof ook niet dat er echt een onvertogen woord is gevallen, buiten dat ik werd beschuldigd van het hebben van een verstand dat zich zelfs niet kan meten met dat van een 13-jarige......Ik heb zelfs nog gezegd dat het 2 bands zijn die hele verschillende soorten muziek spelen!!!!!
P.S. Die tekst van NoFX: waarom zegt hij op het eind: "But before you fuck it all, go fuck yourself!"
![]()
Misschien iets om over na te denken????
Ik beschuldigde jou of Slipknotje of wie dan ook nergens van ofzo, maar ik las het een beetje snel door en toen zag ik wat dingen die me niet aanstonden... maar nu ik het 'es nalees klopt het niet helemaal ![]()
Magoed, mn point is wel duidelijk en daar ging het toch om
quote:Blijer dan ik op een gemiddelde zondag normaal ben
Op zondag 08 juli 2001 23:08 schreef Tijn het volgende:[..]
Ja, je hebt gelijk... ik heb het ook een beetje verkeerd gelezen. Ik schaam me diep, nou blij?
Ik beschuldigde jou of Slipknotje of wie dan ook nergens van ofzo, maar ik las het een beetje snel door en toen zag ik wat dingen die me niet aanstonden... maar nu ik het 'es nalees klopt het niet helemaal
Magoed, mn point is wel duidelijk en daar ging het toch om
Oh, om even on-topic te blijven en de vorige discussie daar ook in te betrekken: hoe is het in godsnaam mogelijk om K-otic en Blink te vergelijken???
quote:Heel simpel: niet. Daarom komt er ook waarschijnlijk geen conclusie uit dit topic, zelfs niet na 4 pagina's
Op zondag 08 juli 2001 23:12 schreef diesel_boy het volgende:
hoe is het in godsnaam mogelijk om K-otic en Blink te vergelijken???
Ennuh: nu ik de originele post nog 'es lees wil de topic starter ook helemaal geen vergelijking maken tussen K-Otic & Blink... hij vond het alleen grappig dat Blink de draak steekt met boybands
Maar ik vind het wel grappig hoe daar een discussie uit ontstaat die ook nog interesant genoeg is om te volgen.
quote:toch wel...
Op maandag 09 juli 2001 09:11 schreef Da hopman het volgende:
Dat klopt gelijk een bus.Maar ik vind het wel grappig hoe daar een discussie uit ontstaat die ook nog interesant genoeg is om te volgen.
En als voor Blink geldt "ieder zn meug", dan geldt dat ook voor K-otic.
Wat betreft beide: ik bedank.
quote:Ik vind deze discussie ook wel cool, tot het moment dat je merkt dat fans op hun *bliep* getrapt worden, en dan gaan lopen flamen..
Op maandag 09 juli 2001 09:11 schreef Da hopman het volgende:
Maar ik vind het wel grappig hoe daar een discussie uit ontstaat die ook nog interesant genoeg is om te volgen.
Maar wel cool dat deze discussie weer bijtrekt.
Voor mij heeft Blink 182 de stelling bewezen dat ik een band pas definitief beoordeel als ik ze live gezien heb.. En bands met goede live-reputatie hebben bij mij zeker een streepje voor.
quote:Het spijt me echt, maar ik heb toch echt geen fan van Blink182 zien flamen hier
Op maandag 09 juli 2001 10:25 schreef weerdo het volgende:[..]
Ik vind deze discussie ook wel cool, tot het moment dat je merkt dat fans op hun *bliep* getrapt worden, en dan gaan lopen flamen..
Maar wel cool dat deze discussie weer bijtrekt.
Voor mij heeft Blink 182 de stelling bewezen dat ik een band pas definitief beoordeel als ik ze live gezien heb.. En bands met goede live-reputatie hebben bij mij zeker een streepje voor.
En ik probeer om alleen te reageren op onwaarheden, niet op smaakverschillen want dat leidt toch alleen maar tot eindeloze 'discussies'
Echt niet cool!
quote:Het is de harde waarheid...
Op maandag 09 juli 2001 13:52 schreef =HellFire= het volgende:
Pff, als ik met dat Blink t-shirt door de stad ofzo loop, hoor ik her en der wel es iemand mompelen "Blink sux man...".Echt niet cool!
![]()
![]()
quote:Maar blink 182 geeft zelf toe maar wat te doen
Op maandag 02 juli 2001 16:45 schreef weerdo het volgende:
Verschillen?? jah eeuuh de ene was punk ofzo en de ander rock ofzo..Overeenkomsten:
Allebei nep..Kunnen geen van beiden fatsoenlijk spelen. Ik heb blink 182 live gezien, en dat was slecht, slecht, slecht... Onverstaanbaarheid ten top, talentloos geram, continue lopen lullen om maar niet te hoeven spelen..
![]()
Komt bij mij op no. 1 spot van slechtste optreden die ik ooit gezien heb.
quote:Oh dat zijn vast van die kleine jongetjes met een skateboard en KoRn trui zeker?
Op maandag 09 juli 2001 13:52 schreef =HellFire= het volgende:
Pff, als ik met dat Blink t-shirt door de stad ofzo loop, hoor ik her en der wel es iemand mompelen "Blink sux man...".Echt niet cool!
![]()
![]()
Gewoon terug schreeuwen dat KoRn suckt
quote:Hehe, of natuurlijk die mini fredjes met het karakteristieke rode petje.
Op maandag 09 juli 2001 14:30 schreef Noodles het volgende:[..]
Oh dat zijn vast van die kleine jongetjes met een skateboard en KoRn trui zeker?
Gewoon terug schreeuwen dat KoRn suckt
Ik krijg zo vaak te horen dat de muziek waar ik naar luister zuigt, slecht is of wat dan ook. Doet me niks, als zij zo kortzichtig willen zijn mij best. Maar ik bepaal wat ik leuk/mooi vind en niemand anders.
Kennen jullie die mensen die qua muziek altijd heel "interessant" proberen te doen. Gekenmerkt door uitspraken als:
"Ik kende ze al voordat ze commercieel waren"
"Ik hou alleen van het oudere werk"
Wat vinden jullie er nou van, zeg je zelf ook wel eens dat soort dingen of vind je het maar "interessantdoenerij"?
* Keroppi hoopt hiermee weer een leuke discussie uit te lokken
quote:Ehm, heel vaak is het wel zo dat het oudere werk toch beter is. <insert verhaal over Commercieelgedoe-is-aanpassen-aan-de-meute-en-daardoor-gaat-de-muziek-achteruit here>
Op maandag 09 juli 2001 15:04 schreef Keroppi het volgende:
"Ik hou alleen van het oudere werk"
Niks interessantdoenerij oid. ![]()
Maar dat is toch wel een bekend verhaal toch?
quote:Dat je alleen van het oudere werk zou houden, daar kan ik me wel van voorstellen dat je dat wel eens zegt, want er zijn bands die door de jaren heen minder zijn geworden (volgens mijn smaak dan
Ha nou start ik maar weer een nieuwe discussie (geen zin om er een heel topic over te openen)Kennen jullie die mensen die qua muziek altijd heel "interessant" proberen te doen. Gekenmerkt door uitspraken als:
"Ik hou alleen van het oudere werk"Wat vinden jullie er nou van, zeg je zelf ook wel eens dat soort dingen of vind je het maar "interessantdoenerij"?
* Keroppi hoopt hiermee weer een leuke discussie uit te lokken
![]()
Zeggen dat je een band alleen vroeger tof vond, voordat het bekend werd omdat je dan vindt dat je stoerder bent zal ik nooit doen. Dat laat ik over aan de wanna-be alto's
quote:Wanna-be alto's.... aaaaah *kalmeer* *kalmeer*
Op maandag 09 juli 2001 15:12 schreef diesel_boy het volgende:
Zeggen dat je een band alleen vroeger tof vond, voordat het bekend werd omdat je dan vindt dat je stoerder bent zal ik nooit doen. Dat laat ik over aan de wanna-be alto's
Ja daar kan ik nog een heleboel gal over spuwen. Vooral van die mutsen die denken: "goh ehm ik ehm hihi doe een bert & ernie shirtje aan hihihi en dan een wijde broek hihi enne... doe ik m'n haar een beetje kort en wild hihi en nu ben ik alto!
stomme mutsen
quote:voor 100 % mee eens
Op maandag 09 juli 2001 15:12 schreef diesel_boy het volgende:[..]
Dat je alleen van het oudere werk zou houden, daar kan ik me wel van voorstellen dat je dat wel eens zegt, want er zijn bands die door de jaren heen minder zijn geworden (volgens mijn smaak dan
)
quote:LOL@Keroppi!!
Op maandag 09 juli 2001 15:23 schreef Keroppi het volgende:[..]
Wanna-be alto's.... aaaaah *kalmeer* *kalmeer*
Ja daar kan ik nog een heleboel gal over spuwen. Vooral van die mutsen die denken: "goh ehm ik ehm hihi doe een bert & ernie shirtje aan hihihi en dan een wijde broek hihi enne... doe ik m'n haar een beetje kort en wild hihi en nu ben ik alto!
stomme mutsen
Wat een verrukkelijk herkenbaar beeld schets je daar even!
quote:Deze statements geven vaak aan dat degene die ze uitspreekt meer in de music 'incrowd' zit en zichzelf dus boven de andere plaatst.. Interessantdoenerij.
Kennen jullie die mensen die qua muziek altijd heel "interessant" proberen te doen. Gekenmerkt door uitspraken als:"Ik kende ze al voordat ze commercieel waren"
"Ik hou alleen van het oudere werk"Wat vinden jullie er nou van, zeg je zelf ook wel eens dat soort dingen of vind je het maar "interessantdoenerij"?
Statements waarbij gesteld wordt dat de 'laatste cd minder was' is trouwens geen dikdoenerij maar eerder de waarheid. Sommige bands gaan na een goede start (eeeste 1 cd) al gauw pulpen waardoor deze opmerkingen vaak wel een kern van waarheid bezitten.
Maar zoals altijd: Laat maar live zien wat ze kunnen. Spelen ze live het dak eraf: prima. Bakken ze er live niets van -> butbandje..
Net zoals Kane op bevrijdingsfestival in Zwolle afgelopen jaar. Vorig jaar *ijzersterk* gespeeld, dit jaar een halve vertoning, afgeraffeld tot en met. (de opmerking 'u2 cover-bandje bracht menig glimlach op de gezichten. En hoe Dinand daarmee omsprong was ook niet echt een teken van respect. Eerder van misplaatst arrogantie. Kane heeft door dat optreden bij mij zwaar minpunten gescoord.
Dat terwijl Skik als openingsact (op bevrijdingsfestival) een prima concertje weggaf waarbij het publiek werd betrokken en grappen over de pers werden gemaakt. Skik voelde het publiek prima aan, en daar was bij Kane niets van te merken..
Pluspunten voor Skik,Skik ,Skik ,Skik (alsmede ook voor Brainpower, vond ik ook wel aardig)
(edit: niet voor Kane zoals ik net typode..)
[Dit bericht is gewijzigd door weerdo op 09-07-2001 15:43]
Om als voorbeeldje blink maar weer eens te noemen. Mensen willen dan nog wel eens zeggen ik vond ze al leuk vanaf what's my age again. Das allemaal leuk en aardig maar ze hebben daarvoor al drie albums gemaakt.
En what's my age again is het nummer waar ze mee doorbraken in nederland, in amerika was dat met dammit van dude ranch, maar ook hun enigste hit.
Maar goed ik kan over deze band ook roepen dat het eerdere werk beter is, maar dat doe ik niet, aangezien ik enema beter vind en ik ze ook pas van dat album af ken, al moet ik zeggen dat dude ranch ook een erg lekkere plaat is.
Je kan wel lachen om die types, zoals een vriend van mij, die hip hop fan is. Hij luistert dan ook veel naar outkast enzo. Dus wil je hem op de kast krijgen zeg dan dat het commercieel is en dat ie pas sinds ms. jackson luistert. Dan krijg je dus idd te horen ik luisterde al voor dat ze bekend waren. Maar goed in zijn geval ook waar.
Gelukkig zijn er maar weinig mensen in mijn omgeving die dit soort uitspraken doen. Helaas houden ze niet allemaal van dezefde muziek als ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |