Van je videoproblemenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:05 schreef Cerbie het volgende:
Als je even elk gebied opent, opslaat en sluit, dan heb je op het regioview overal donker waterHet sluit alleen niet helemaal goed aan bij mij, als ik stadsgrenzen uitzet (die witte lijnen) zit daar op een aantal plekken nog wel lichtblauw standaardwater.
@AMD64, van regio of een stad?
Weet ik. Had ik op het moment alleen niet zoveel zin in. Dus dat doe ik nog wel een keer.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:05 schreef Cerbie het volgende:
Als je even elk gebied opent, opslaat en sluit, dan heb je op het regioview overal donker waterHet sluit alleen niet helemaal goed aan bij mij, als ik stadsgrenzen uitzet (die witte lijnen) zit daar op een aantal plekken nog wel lichtblauw standaardwater.
Andere optie: Nieuwe videokaart misschien?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:12 schreef Cerbie het volgende:
Even een andere DVDdrive opzoeken, deze doet weer kut
EDIT
[afbeelding]
Even snel in een nieuwe regio gemaakt, hier is het wel duidelijk denk ik. De waterrand is niet okay, en bij het neerleggen van een zone vallen er gewoon stukken weg (ze worden wel neergelegd, het is puur visueel).
Het gebeurt als je gaat bewegen, dus een stukje naar links of rechts schuift, net alsof er een layer blijft liggen
Iets aan de videoinstellingen in het spel veranderen helpt niet helaas
Je hebt al een Radeon 9600Pro 256MB voor 99 euroquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:30 schreef Cerbie het volgende:
Het moederbord is al pas vervangen (doorgebrand), heb geen zin om weer geld aan dat ding uit te geven omdat één spel kut doet. Ik probeer straks/morgen wel de onboardvideo
Ziet er zeer mooi uitquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:12 schreef Dezz het volgende:
Hallo allemaal, ik ben bezig geweest met het maken van een realistische stad. Hierover ga ik binnenkort ook een CJ starten op SimTropolis. Hiermee begin ik als de binnenring van de stad volledig is bebouwd
Ik gebruik gigantisch veel mods/bats/lots daardoor wordt het allemaal een stuk mooier en realistischer vind ik. Dit komt natuurlijk ook omdat er veel meer keus is uit parken en gebouwen. Ik kan ook iedereen aanraden flink te downloaden
Hier alvast wat voorproefjes![]()
PS: voor scherp beeld, even op de plaatjes klikken!
[plaatjes]
Ik heb nog geen enkele plugin voor SC4quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ziet er zeer mooi uit![]()
. Mijn complimenten.
Ik heb er ook al een aantal. Mijn pluginfolder is op het moment 205 MB. Maar zijn er qua mods/bats/lots nog aanraders? Want volgens mij heb ik sommige nog niet.
Dat registeren is een kleine moeite voor wat je ervoor terug krijgtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:23 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele plugin voor SC4
heb geen zin om daarvoor eerst te registreren.
Je moet zeker nog iets downloaden om de plugins te installeren?
Je zit dan toch niet ergens aan verbonden he? Zoals mails/spam?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:25 schreef Dezz het volgende:
[..]
Dat registeren is een kleine moeite voor wat je ervoor terug krijgt
Nee hoor en er is zoveel te downloadenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je zit dan toch niet ergens aan verbonden he? Zoals mails/spam?
Weet je wat. Ik ga gek doen en registreren/downloaden/installeren.quote:
Zo, dat ziet er geweldig uit, vooral de Citadel vind ik erg mooi geworden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:12 schreef Dezz het volgende:
Hallo allemaal, ik ben bezig geweest met het maken van een realistische stad. Hierover ga ik binnenkort ook een CJ starten op SimTropolis. Hiermee begin ik als de binnenring van de stad volledig is bebouwd
Ik gebruik gigantisch veel mods/bats/lots daardoor wordt het allemaal een stuk mooier en realistischer vind ik. Dit komt natuurlijk ook omdat er veel meer keus is uit parken en gebouwen. Ik kan ook iedereen aanraden flink te downloaden
Hier alvast wat voorproefjes![]()
PS: voor scherp beeld, even op de plaatjes klikken!
*screenies*
Dus gewoon een nieuwe aanmaken is de beste optie?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:59 schreef Cerbie het volgende:
Er was ook een klein programma om die dingen te maken, ik weet de naam alleen niet meer.. Het is wel handig, al maak ik zelf geen grote gebieden omdat dat helemaal traag gaat.
Voor iedereen die dit wel doen, let op de post boven deze, net als ik al eerder zei, het is niet goed voor je bestaande regio als je de config.bmp gaat wijzigen
Het meerendeel zijn inderdaad modtorens. Moet je bij Simtropolis bij BAT Files onder 'Commercial' kijken. Daar staan genoeg torens in. Daar kan je ook dat winkelcentrum vinden dat ik hier op een plaatje heb gepost.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:02 schreef AMD64 het volgende:
Wat een torens zeg![]()
[afbeelding]
Zijn dit mods, of echtvan het spel zelf?
Aha. Bedankt. Ga morgen maar registrerenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het meerendeel zijn inderdaad modtorens. Moet je bij Simtropolis bij BAT Files onder 'Commercial' kijken. Daar staan genoeg torens in. Daar kan je ook dat winkelcentrum vinden dat ik hier op een plaatje heb gepost.
Een aantal torens zijn mods maar er zijn er ook een aantal die standaard al in het spel zittenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:28 schreef Xenwolfie het volgende:
Het lijken mij eigenlijk mods (Vooral die grote witte toren), allen ik ben nog nooit boven de 250.000 gekomen met een stad dus ik weet het niet zeker.![]()
Heb je nog meer tips om van die grote commerciële torens te krijgen? Want ik krijg altijd veel van die wat kleinere torens. En daardoor is er altijd te weinig vraag naar Co$$$/Cs$$$quote:Op zondag 15 mei 2005 14:08 schreef Dezz het volgende:
[..]
Een aantal torens zijn mods maar er zijn er ook een aantal die standaard al in het spel zittenJe moet gewoon grote stukken high density commercial van 5x5 en 6x6 zonen. Dit doe je door control in te houden als je aan het 'zonen' bent.
Hoe staan je belastingen ingesteld?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb je nog meer tips om van die grote commerciële torens te krijgen? Want ik krijg altijd veel van die wat kleinere torens. En daardoor is er altijd te weinig vraag naar Co$$$/Cs$$$![]()
Vanderaap heeft leuke Amsterdamse grachtenpandjes, Oppie heeft ook leuke Nederlandse dingen, zoals de Albert Heyn en de Gammaquote:Op zondag 15 mei 2005 17:06 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb nu een Simtropolis acccount aangemaak, en nu maar vol op los aan het downloaden
Iemand tips/aanraders?
Lol!quote:Op zondag 15 mei 2005 19:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vanderaap heeft leuke Amsterdamse grachtenpandjes, Oppie heeft ook leuke Nederlandse dingen, zoals de Albert Heyn en de Gamma![]()
Hier staan wat gebouwen die vanderaap heeft gemaakt, de meeste zijn growable (oftewel, ze groeien uit een zone) een aantal anderen zijn plopable, dan zijn vaak landmarks of hebben een functie (zo is bijvoorbeeld het Anne-Frank-huis een museum)quote:Op zondag 15 mei 2005 19:45 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Lol!
Heb je misschien directe download linkjes voor mij?
Dank. En ik download alleen maar growable gebouwen. Toch het meest realistische!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hier staan wat gebouwen die vanderaap heeft gemaakt, de meeste zijn growable (oftewel, ze groeien uit een zone) een aantal anderen zijn plopable, dan zijn vaak landmarks of hebben een functie (zo is bijvoorbeeld het Anne-Frank-huis een museum)
Zou ik niet doen. Sommige gebouwen (zoals mijn conferentiehal e.d.) zijn ploppable omdat je die meestal maar 1 hebt in een stadquote:Op zondag 15 mei 2005 21:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dank. En ik download alleen maar growable gebouwen. Toch het meest realistische!
Ok. Maar dan komt het in je Bonus mapje te staan?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:29 schreef Dezz het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Sommige gebouwen (zoals mijn conferentiehal e.d.) zijn ploppable omdat je die meestal maar 1 hebt in een stad
Mitsubishi Tower?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:37 schreef Cerbie het volgende:
Ik doe ook alleen maar growable. Als een opvallend gebouw als de mitsubishi tower te vaak komt heb ik vaak toch genoeg geld om er een paar plat te gooien
Ik moet nog de patch installeren bedenk ik me nu trouwens.![]()
Kan je even een screenshot maken van het gebouw?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:44 schreef Cerbie het volgende:
Ja zo heette dat gebouw geloof ikOp mijn screenshots dat puntige ding, valt nogal op
Er was ook een update om een aantal bats/lots beter te laten werken, die je alleen kon downloaden als je je registreerde. Heeft iemand een linkje daarna, weet niet waar die staat op de duidelijke EA simcity site
Ow. als dat werkt. Meldt dan even hoe ik dat kan doen aub!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:50 schreef Cerbie het volgende:
Is goed, moest toch kijken of m'n eigen muziek erin nu werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |