abonnement Unibet Coolblue
pi_16309228
En het lullige is, we kunnen niet bij FOk! Radio terecht, want dan zijn we al dicht!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:34:31 #52
593 sjak
Juffie Bloem
pi_16309315
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:23 schreef ZusterChantal het volgende:
Rosalie en ik hebben inmiddels besloten dat we geen blauwen neuken, pijpen e.d.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:24 schreef superbam het volgende:
hebben ze weer meer tijd voor Kasper en mij
Lekker douchen!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:36:42 #53
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_16309363
vreemd ik lees net voor het eerst eigenlijk de policy door, zijn toch wel enkele zinnen die nu in een vreemd daglicht komen te staan:

Verder is iedere gebruiker zelf volledig verantwoordelijk voor de inhoud van zijn of haar posts.

Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig kwetsend of storend tegenover anderen.

De redactie behoudt zich het recht voor in te grijpen waar nodig. Tevens is de redactie niet aansprakelijk voor de inhoud van het forum.

De redactie hoopt dat iedereen bij het posten zijn of haar gezond verstand gebruikt. Zo blijft het voor iedereen leuk en hoeft er niet voor politieagentje gespeeld te worden.

Dan vraag ik U waarom dan sluiten als je als argument geeft dat er te weinig users zijn die te weinig posten? Volgens de policy zegt de redactie dat ze niet aansprakelijk is voor de inhoud, maar ze grijpen nu wel in met de inhoud als argument.
Of denk ik te krom? en moet ik met mijn armen over elkaar gaan zitten en mijn houden?

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:36:57 #54
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16309368
zeg, lijkt het maar zo of wordt er her en der gesuggereerd dat EIL plaats moet maken voor een ander sub-forum 'waar veel vraag naar is'
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_16309411
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:36 schreef Abbadon het volgende:
zeg, lijkt het maar zo of wordt er her en der gesuggereerd dat EIL plaats moet maken voor een ander sub-forum 'waar veel vraag naar is'
Het enige dat ik denk is dat niet alle kaarten op tafel worden gelegd. En dat is jammer.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:40:25 #56
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16309445
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:38 schreef Jarno het volgende:

Het enige dat ik denk is dat niet alle kaarten op tafel worden gelegd. En dat is jammer.


da's wel duidelijk ondertussen....en er wordt een precedent geschapen voor bij andere sub-fora
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_16309506
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:36 schreef Abbadon het volgende:
zeg, lijkt het maar zo of wordt er her en der gesuggereerd dat EIL plaats moet maken voor een ander sub-forum 'waar veel vraag naar is'
Ik gok op een Fantasy forum

Maar ach...

* Khadgar wijst subtiel op z'n sig.

pi_16309528
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:34 schreef sjak het volgende:

[..]


[..]


er is nog plaats genoeg hoor, kom gerust langs

het blijft toch fok-eiland

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:45:38 #59
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_16309580
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:44 schreef superbam het volgende:
er is nog plaats genoeg hoor, kom gerust langs
Die 2 dames staan voor iedereen open.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_16309592
Tsja. Als ik de crew een beetje ken, zwijgen ze de boel nu gewoon dood en halen ze op een stil moment de knop om. Daarna worden er wat bans uitgedeeld aan mensen met een mening en klaar. Dat we niet de illusie hebben dat er hier naar mensen geluisterd wordt he.

.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:49:21 #61
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_16309666
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:46 schreef Jarno het volgende:
Tsja. Als ik de crew een beetje ken, zwijgen ze de boel nu gewoon dood en halen ze op een stil moment de knop om. Daarna worden er wat bans uitgedeeld aan mensen met een mening en klaar. Dat we niet de illusie hebben dat er hier naar mensen geluisterd wordt he.

.


True true....
Die illusie was je toch al een tijdje kwijt Jarno?
Vandaar dat er spin-offs zijn toch?
life is all about priorities
  Admin vrijdag 16 januari 2004 @ 11:52:23 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16309749
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het enige dat ik denk is dat niet alle kaarten op tafel worden gelegd. En dat is jammer.


Jaaaa, daar istie, de complot theorie, ik zat er op te wachten

Maar goed, ik heb net je posts in admin nagelezen als Luigi, leuke topics over EIL en kleine fora,
interessante kost.


Alles is beantwoord, alles is gezegd, .
Helaas heeft de discussie over een stuk of wat topics en fora moeten lopen, maar je komt er heus wel uit.

Ik wil nogmaals benadrukken dat de beslissing gevallen is na 2 jaar, en er door alle FA's en admins en eiland mod voor WAARDIG, en let vooral op het woord waardig afzinken besloten is.

Je kunt nu de mensen hier die toch al beroerd zijn van het besluit natuurlijk nog even verder voeren jarno, ze kennen je natuurlijk niet zoals wij je kennen.
Maar voor iemand die eilanders altijd bestempeld heeft als een stel randdebielen vind ik dit een beeeeetje hypocriet.


Laat de eilanders de eilanders jarno. en ga ze niet voeren met je wilde complot theorieen.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_16309753
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:46 schreef Jarno het volgende:
Tsja. Als ik de crew een beetje ken, zwijgen ze de boel nu gewoon dood en halen ze op een stil moment de knop om. Daarna worden er wat bans uitgedeeld aan mensen met een mening en klaar. Dat we niet de illusie hebben dat er hier naar mensen geluisterd wordt he.

.


Hoezo stil moment ? er staat duidelijk dat het zondag dicht gaat.
quote:
NAAR VERWACHTING ZAL EEN ENORME VLOEDGOLF OP
ZONDAGAVOND A.S.
DE KUST VAN FOK!EILAND BEREIKEN.

BEREKENINGEN HEBBEN UITGEWEZEN DAT FOK!EILAND
EEN DERGELIJK NATUURGEWELD NIET ZAL OVERLEVEN.

NEEM AFSCHEID VAN UW WONING EN DE VRIENDEN EN KENNISSEN DIE U HIER HEEFT.
WISSEL ADRESSEN UIT.
VERLAAT TIJDIG DIT EILAND MAAR VERLIES ELKAAR NIET UIT HET OOG!!


Sorie voor de caps, zo is het origineel ook. Dus tot zondagavond heeft iedereen de tijd om op een normale manier zijn/haar spullen te pakken.
Ik noem dat nite echt een stil moment.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_16309793
zeker tijdens studio sport...

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:55:21 #65
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_16309839
OEjah, het is een complot...

yvonne, waar is de tweede schutter????

life is all about priorities
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:55:32 #66
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_16309846
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:52 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Hoezo stil moment ? er staat duidelijk dat het zondag dicht gaat.
[..]

Sorie voor de caps, zo is het origineel ook. Dus tot zondagavond heeft iedereen de tijd om op een normale manier zijn/haar spullen te pakken.
Ik noem dat nite echt een stil moment.


Volgens mij was het in eerste instantie de bedoeling om gisteravond de stekker er al uit te trekken LD.
Maar na hevige protesten heeft men (wederom ongetwijfeld democratisch) besloten om het eiland tot zondag open te laten.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_16309861
Waarom luisteren jullie niet naar de users hier yvonne? Je tikt een mooi verhaal, hypocrisie en alles, prachtig ik zit er niet mee, maar waar het op neerkomt is dat jullie de gasten hier kei en keihard laten vallen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_16309877
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:52 schreef yvonne het volgende:

.....en eiland mod voor WAARDIG, en let vooral op het woord waardig afzinken besloten is.


afzinken is niet waardig...

in het harnas èn in Chantal... dat is waardig afscheid nemen

Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
pi_16309881
En om nou weer te gaan hakketakken op dat complotgebeuren?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_16309954
quote:
Ik wil nogmaals benadrukken dat de beslissing gevallen is na 2 jaar, en er door alle FA's en admins en eiland mod voor WAARDIG, en let vooral op het woord waardig afzinken besloten is.
Lekker waardig.

"jongens we doen de boel dicht tabee he!"

Zo voelt het wel, namelijk. Nee, dit is echt geen stijl.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_16309958
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:55 schreef kasper het volgende:

[..]

Volgens mij was het in eerste instantie de bedoeling om gisteravond de stekker er al uit te trekken LD.
Maar na hevige protesten heeft men (wederom ongetwijfeld democratisch) besloten om het eiland tot zondag open te laten.


Klopt, er is aan Phoentje gevraagt wanneer het dicht moest, zij heeft gezegt zondag avond , dan kan iedereen normaal afscheid nemen. Anders had het idd al dicht gezeten.

En als we echt zo streng zouden zijn en het verdriet niet zouden begrijpen, dan had MED inmiddels volgestaan met gebande eilanders die doodsverwensingen en andere niet zulke leuke zaken uitgesproken hebben. Daarom is het ook jammer dat de eilanders niet op de eigen eilandse manier met de zaak omgaan.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:59:24 #72
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16309968
er wordt de hele tijd met het woord 'waardig' gesmeten, maar het lijkt erop dat dat inhoud dat we gewoon onze bek moeten houden en alles maar slikken. Met waardig heeft deze genante vertoning inderdaad weinig te maken, en dat is zeker niet de schuld van de users...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_16309982
ZE WILLEN HUN FORUM BEHOUDEN EN NIET NETJES VOLGENS JULLIE MUZIEKJE DANSEN!!! NIKS FORUMWAARDIGS AAN!!!

Gvd zeg nog aan toe.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 16 januari 2004 @ 12:00:03 #74
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_16309990
Jezus Jarno, we hadden jou als eiland-mod moeten hebben.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_16310005
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:59 schreef Lord Dreamer het volgende:
Daarom is het ook jammer dat de eilanders niet op de eigen eilandse manier met de zaak omgaan.
das makkelijk lullen....
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')