quote:Eerder een feestelijk ontvangst als ik de reactie van de buurt en zijn vrienden mag geloven.
Op vrijdag 16 januari 2004 10:14 schreef Dunadain het volgende:
Dat dacht ik dus ff niet iedereen weet ongeveer nu wel wie hij is. Door zijn vmbo vriendjes weet geloof ik ook iedereen zijn woon omgeving hahaha moet je voorstellen als dat sukkeltje vrijkomt, volgens mij staat er dan echt een hele rosploeg hem op te wachten.
quote:ja inderdaad lekker opsluiten die gast voor heeel lang maar kans zit er dik in dat ie over 3 jaar al weer buiten staat
Op vrijdag 16 januari 2004 10:15 schreef realist_ik het volgende:
nee hoor... die krijgt een nieuwe identiteit aangeboden en mag op kosten van de maatschappij ergens rustig een nieuw leven beginnen.
quote:Ik denk dat je iets te hoog inzet nu
Op vrijdag 16 januari 2004 10:16 schreef martijntie het volgende:[..]
ja inderdaad lekker opsluiten die gast voor heeel lang maar kans zit er dik in dat ie over 3 jaar al weer buiten staat
quote:Discriminatie! ban!
Op vrijdag 16 januari 2004 10:17 schreef Kiedis het volgende:
murat moeten ze ophangen
quote:hhmmzz, dit is de eerste reactie die gaat over het slechte image dat die vrienden VMBO-ers in het algemeen geven. De andere replies hebben het over het in een slecht daglicht zetten van alle allochtonen.
Op vrijdag 16 januari 2004 10:18 schreef Dunadain het volgende:
Echt die vrienden van hem zijn geen goede reklame voor het vmbo. Ik zeg niet dat alle VMBO'ers zo zijn maar het heerst er wel een beetje dat stoer doen met vechten en lui neerslaan.
interessant
Na zijn verdiende harde straf van 3 jaar jeugdetentie zal hij dan lekker weer gaan moorden.
quote:Wel eerst een vergunning aanvragen
Op vrijdag 16 januari 2004 10:20 schreef Dunadain het volgende:
Ik vraag me dus af heh als wij nu met zijn alleen naar buiten gaan met borden met 'Murad moet dood' dan worden we waarschijnlijk in een politie busje gezet. En als die mogolen staan te juichen ja het is goed dat ze hun mening uiten WTF? Soms kan zelfs een mening er niet mee door.
[Dit bericht is gewijzigd door Rooligan op 16-01-2004 10:21]
Hou het netjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |