abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16307230
Door Niels, 15-1-2004 bruteforce.nl

Onze samenleving.....wat is dat nou precies?

Onze samenleving, is een land dat bekend is als "Nederland", waar mensen met verschillende afkomsten samen werken en wonen. Men praat er over intergratie, maar weet niet wat het is...overal waar je kijkt, zie je hier duidelijke voobeelden van, vaak vooral in de vorm van een probleem......en nog veel vaker in de vorm van een probleem, dat niet erkend wordt.

Iedereen weet net als ik, dat je niet mag discrimineren, maar is het fout om te zeggen dat ik duidelijke verschillen zie tussen de bevolkings groepen die in Nederland wonen ? Ik denk het niet, want ik neem iets waar....ik neem waar dat mensen met een moslim geloof, vaak agresief zijn, en stoer willen doen....
ik mag dit zeggen, want ik heb daar de vrijheid voor...
ook valt me op dat 85% van de probleem jongeren in NL, van buitenlandse afkomst is.

maar nogmaals, is dit discriminatie ?? ik zeg weer nee, en om de volgende reden......
iedereen praat over intergratie, maar onder tussen leven de moslim jongen in ons land in 2 werelden........onze vrije wereld, en de wereld van hun ouders, waar geloof en eer eerst lijkt te komen, en dan de wet...de jongeren gaan constant van wereld naar wereld, op elke dag dat ze naar school gaan, of met hun vrienden rond gaan hangen....
dit is voor mij 1 van de oorzaken dat juist deze mensen, de jongeren van buitelandse afkomst, zoveel problemen veroorzaken....

thuis worden ze geslagen en is alles streng, en Allah komt eerst.......
Dat is fout. Dat is niet intregeren, dat is je eigen wereldje mee op reis nemen, en niet los willen laten....
Veel Nederlanders weten dit, of willen het liever niet horen.....het is ook niet ons proleem...waarom zouden wij in 4 talen de informatie voor deze maand van de gemeente in onze kranten afdrukken ? nu passen WIJ ons aan!!!!!
wat klopt hier niet!???

Murat D. kreeg vandaag opelijke steun voor zijn daad....van mensen van dezelfde afkomst als hij.........Turken in dit geval. Maar zijn ze te dom om te snappen dat ze die kerel in Turkije NOOIT MEER was vrij gekomen ???????????????? ze hadden het over "ik hoop dat je snel vrij komt"..........NEEEEEEEEE!!!!!!!!!

NIET DUS!!!! zij passen zich maar aaan!!! we moeten een signaal geven!!!! ze hebben er voor gekozen hier heen te komen en ze hebben ons en oonze geloven, meningen en gebruiken maar te accepteren!! rot op met je zwarte sinterklaas en je blauwe zwarte piet!!!!! leer nederlands en respecteer onze wetten!!!!! DAT IS SAMENLEVEN en zorgen voor een goede intregatie!!!!!!!!!!

ik heb er schoon genoeg van, en we moeten nu met z'n allen een signaal af geven!!!!! sluit die kerel 20 jaar op, want hij is een moordenaar!!!! 17 jaar pas ??? er zielig, maar het is niet anders!!!!
ontoerekingsvatbaar ? jammer dan!!!!!!!! opsluiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de nederlandse wet zorgt er ongetwijfeld voor dat die kerel snel vrij komt, en dan gaan we dit véél vaker zien!!!!!!!!!!! de straffen moeten omhoog, en het lijtk me meer dan redelijk als iemand van moslimse afkomst 5 jaar extra cel krijgt, als blijkt dat hij niet genoeg z'n best geeft gedaan om mee te kunnen komen in Nederland!!!!

we zijn met z'n alle veels te makkelijk geweest......wat ik zeg is toch niet meer dan logisch!????? WIJ passen ons aan!!!! FOUT!!!!!! en niet zeggen dat dat best mag, want dat is NIET zo!!!

ik wordst hier echt kotsmisselijk van, en ik weet zeker dat 90% van de nederlanders vind dat die mensen zich maar aan moeten passen!!!!

wie gaat er morgen mee naar Turkije, om een kerk te bouwen voor 'ons' geloof ??? wie gaat er morgen mee, om te zorgen dat er in Marokko elke dag minstens 3 uur een progamma op tv is, waarbij de ondertitels Nederlands, en daarna Marrokaans zijn!!??

Hier in NL is dat wel.......mensen dat klopt niet.......
nu aanpassen, anders weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zodra er iemand in de regering komt die dit ook vind, stem ik meteen op hem......en nu denk ik even aan Pim.....een slimme man die vermoord is om zijn mening, terwijl er vandaargeen groep turken een betoog hield voor Murat D., en hoe zielig hij wel niet was.........DENK NA!!!

keej ik ben klaar, en haat iedereen die voor Murat D. is, en hoop dat je snel dood gaat.....hij is een moordenaar, en als hij het heeft gedaan omdat dat volgens turkse gebruiken mag, dan mag dat géén inloed hebben op z'n straf!!!! WE MOETEN NU EEN SIGNAAL AFGEVEN!!!

pi_16307244
quote:
ook valt me op dat 85% van de probleem jongeren in NL, van buitenlandse afkomst is.
Waar haal je die cijfers vandaan?
Het is zo gemakkelijk om dit te roepen en iedereen te laten denken dat het waar is. Het is ongehoord! Onderbouw dit eerst want zonder onderbouwing ben je een racist... Het spijt me verschrikkelijk
quote:
thuis worden ze geslagen en is alles streng, en Allah komt eerst.......
Duidelijk iemand aan het woord die niet op de hoogte is van de zaken.
Natuurlijk zijn er idioten die zulke dingen uitspoken en dat onder het geloof verstaan. Maar als je een beetje beter was geinformeerd zijn dat alleen de extreme moslims die hier aan doen. Erg goedkoop om alle moslims zo te stigmatiseren.

[Dit bericht is gewijzigd door DaPinky op 16-01-2004 09:58]

"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
pi_16307277
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 09:54 schreef DaPinky het volgende:

[..]

Waar haal je die cijfers vandaan?
Het is zo gemakkelijk om dit te roepen en iedereen te laten denken dat het waar is. Het is ongehoord! Onderbouw dit eerst want zonder onderbouwing ben je een racist... Het spijt me verschrikkelijk

*mee eens is
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_16307287
Om eerlijk te zijn weet ik wel een paar oplossingen voor deze problemen maar goed doet de overheid toch niet we zitten er nu al te diep in.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 09:57:24 #5
68041 NeMe
Yho ass gots its own zipcode!
pi_16307290
ik voorspel een slotje
pi_16307311
ik voorspel dat iemand zegt dat je niet zo moet slijmen.

Je moet niet zo slijmen man n00b

pi_16307327
Mijn koninkrijk voor een ban voor deze racist
"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
  vrijdag 16 januari 2004 @ 09:59:51 #8
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_16307338
Wat een ontzettend simpel, ondoordacht en onleesbaar stukje tekst

Maak het eerst ook eens wat leesbaarder.. Er is nu geen doorkomen aan

De hele grote gemene wereld in!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 10:00:37 #9
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_16307351
Ik heb niet een hekel aan zwarte, maar ook aan blanke overmatig-hoofdlettergebruikers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga naar huis.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 januari 2004 @ 10:01:15 #10
18921 freud
Who's John Galt?
pi_16307367
Beetje erg kort door de bocht allemaal. Gal spuwen is niet echt een manier om zaken op te lossen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  Admin vrijdag 16 januari 2004 @ 10:01:41 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16307376
Zo, en klaar, er zijn987687569548654 lopende topics over en op dit soort dom geblaat zitten we niet te wachten
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')