toen ik 14 was zei ik tegen mijn ouders dat ik bij een vriendin bleef slapen en mijn vriendin zei tegen haar ouders dat ze bij mij bleef slapen. snacht op stap naar zevenhuizen. twee vrienden mee. zij op een brommer met 1 van die vrienden achterop. ik en nog een vriend op de fiets en slepen maar
heenweg ging goed terugweg wat minder. 1 vriend ( achterop brommer ) viel elke keer in slaap... dus zij snel naar huis met hem gereden om daarna weer terug te komen. daarna ik bij haar achterop de brommer en de andere vriend op fiets.. slepen maar
op een geven moment wassie ineens weg wij terug ( geloof me op die klotefietspaden in het noorden kan het heel donker zijn
) wassie over een boomstronk gereden met de fiets.... gevolg hele arm open.... wij weer op weg..... fiets helemaal naar zijn grootjes was bijna niet meer op te fietsen gewoon.... ik zat nu dus op die fiets
die jongen had zijn hele arm kapot.
in het dorp aangekomen met hem naar de dokter... eerst naar mijn arts maar die eikel wou hem niet helpen.. de sukkel.... een andere arts gelukkig wel nog een kopje thee gehad zelfs....
was een heel avontuur.. vooral als je 14 bent mijn ouders hebben dit nooit geweten
en wie heeft ook geheimen voor zijn ouders over wat je ooit hebt gedaan ?
quote:ik ook niet...
Op vrijdag 16 januari 2004 02:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb mijn ouders nooit verteld dat ik wel eens een blowtje gerookt heb.
er werd altijd gedreigd met "ik breek allebei je poten als ik merk dat je blowt" geen fijn vooruitzicht dus
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 02:15 schreef snakelady het volgende:
ik heb zoveel gedaan wat mijn ouders niet weten, maar het ergste is denk ik wel dat ik op mijn 15de naar een hardcoreparty ging in buslo (gelloof ik) en pas om 8 uur in de ochtend thuis kwam, ook ik bleef bij een vriendin slapen.
[Dit bericht is gewijzigd door giovan op 16-01-2004 02:19]
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 02:16 schreef nikky het volgende:
ik ook niet...er werd altijd gedreigd met "ik breek allebei je poten als ik merk dat je blowt" geen fijn vooruitzicht dus
quote:Dus omdat jouw broer over jouw heen heeft gezeken..
Op vrijdag 16 januari 2004 02:17 schreef giovan het volgende:
Dat ik een keer 's nachts een cafedeur in elkaar geramd heb met een honkbalknuppel. Mijn broer wist het wel want die had er 's nachts gezeten en me bij thuiskomst in m'n slaap onder staan zeiken (hij was zo zat dat hij dacht dat ik de WC was).
Ik uit wraak toen die met z'n zatte kop in bed lag naar dat cafe gegaan en die hele deur bewerkt en glazen ingeslagen (om 4:00 uur).
Volgende dag kwam die geschokt thuis..krijg nou wat dat cafe is bewerkt..toen heb ik hem als hint de honkbalknuppel laten zien (met deuken en al).
Lekker logisch?
quote:Gefeliciteerd!
Op vrijdag 16 januari 2004 02:27 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een keer of 15 vastgezeten, mijn ouders weten maar van 5 keer.
quote:lol
Op vrijdag 16 januari 2004 02:27 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een keer of 15 vastgezeten, mijn ouders weten maar van 5 keer.
quote:Wat is stoer?
Op vrijdag 16 januari 2004 02:28 schreef snakelady het volgende:
nou zeg, wat stoer
quote:een leraar door zijn hoofd schieten
Op vrijdag 16 januari 2004 02:31 schreef Conflict het volgende:[..]
Wat is stoer?
quote:ik heb geen leraar. Wat is nog meer stoer?
Op vrijdag 16 januari 2004 02:35 schreef NDAsilenced het volgende:[..]
een leraar door zijn hoofd schieten
quote:jouw nutteloze bijdrage aan dit topic.
Op vrijdag 16 januari 2004 02:31 schreef Conflict het volgende:[..]
Wat is stoer?
quote:moet er niet aan denken later leraar te worden!
Op vrijdag 16 januari 2004 02:35 schreef NDAsilenced het volgende:[..]
een leraar door zijn hoofd schieten
quote:wat valt onder de term "poten" ???
Op vrijdag 16 januari 2004 02:16 schreef nikky het volgende:[..]
ik ook niet...
er werd altijd gedreigd met "ik breek allebei je poten als ik merk dat je blowt" geen fijn vooruitzicht dus
maja, geen fijn vooruitzicht indeed..... maarehm
ik heb altijd heel vaak, stiekem me boterhammen weg gegooit, en heel vaak gaan eten bij de snackbar.. ......en dat weten me ouders niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |