toen ik 14 was zei ik tegen mijn ouders dat ik bij een vriendin bleef slapen en mijn vriendin zei tegen haar ouders dat ze bij mij bleef slapen. snacht op stap naar zevenhuizen. twee vrienden mee. zij op een brommer met 1 van die vrienden achterop. ik en nog een vriend op de fiets en slepen maar
heenweg ging goed terugweg wat minder. 1 vriend ( achterop brommer ) viel elke keer in slaap... dus zij snel naar huis met hem gereden om daarna weer terug te komen. daarna ik bij haar achterop de brommer en de andere vriend op fiets.. slepen maar
op een geven moment wassie ineens weg wij terug ( geloof me op die klotefietspaden in het noorden kan het heel donker zijn
) wassie over een boomstronk gereden met de fiets.... gevolg hele arm open.... wij weer op weg..... fiets helemaal naar zijn grootjes was bijna niet meer op te fietsen gewoon.... ik zat nu dus op die fiets
die jongen had zijn hele arm kapot.
in het dorp aangekomen met hem naar de dokter... eerst naar mijn arts maar die eikel wou hem niet helpen.. de sukkel.... een andere arts gelukkig wel nog een kopje thee gehad zelfs....
was een heel avontuur.. vooral als je 14 bent mijn ouders hebben dit nooit geweten
en wie heeft ook geheimen voor zijn ouders over wat je ooit hebt gedaan ?
quote:ik ook niet...
Op vrijdag 16 januari 2004 02:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb mijn ouders nooit verteld dat ik wel eens een blowtje gerookt heb.
er werd altijd gedreigd met "ik breek allebei je poten als ik merk dat je blowt" geen fijn vooruitzicht dus
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 02:15 schreef snakelady het volgende:
ik heb zoveel gedaan wat mijn ouders niet weten, maar het ergste is denk ik wel dat ik op mijn 15de naar een hardcoreparty ging in buslo (gelloof ik) en pas om 8 uur in de ochtend thuis kwam, ook ik bleef bij een vriendin slapen.
[Dit bericht is gewijzigd door giovan op 16-01-2004 02:19]
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 02:16 schreef nikky het volgende:
ik ook niet...er werd altijd gedreigd met "ik breek allebei je poten als ik merk dat je blowt" geen fijn vooruitzicht dus
quote:Dus omdat jouw broer over jouw heen heeft gezeken..
Op vrijdag 16 januari 2004 02:17 schreef giovan het volgende:
Dat ik een keer 's nachts een cafedeur in elkaar geramd heb met een honkbalknuppel. Mijn broer wist het wel want die had er 's nachts gezeten en me bij thuiskomst in m'n slaap onder staan zeiken (hij was zo zat dat hij dacht dat ik de WC was).
Ik uit wraak toen die met z'n zatte kop in bed lag naar dat cafe gegaan en die hele deur bewerkt en glazen ingeslagen (om 4:00 uur).
Volgende dag kwam die geschokt thuis..krijg nou wat dat cafe is bewerkt..toen heb ik hem als hint de honkbalknuppel laten zien (met deuken en al).
Lekker logisch?
quote:Gefeliciteerd!
Op vrijdag 16 januari 2004 02:27 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een keer of 15 vastgezeten, mijn ouders weten maar van 5 keer.
quote:lol
Op vrijdag 16 januari 2004 02:27 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een keer of 15 vastgezeten, mijn ouders weten maar van 5 keer.
quote:Wat is stoer?
Op vrijdag 16 januari 2004 02:28 schreef snakelady het volgende:
nou zeg, wat stoer
quote:een leraar door zijn hoofd schieten
Op vrijdag 16 januari 2004 02:31 schreef Conflict het volgende:[..]
Wat is stoer?
quote:ik heb geen leraar. Wat is nog meer stoer?
Op vrijdag 16 januari 2004 02:35 schreef NDAsilenced het volgende:[..]
een leraar door zijn hoofd schieten
quote:jouw nutteloze bijdrage aan dit topic.
Op vrijdag 16 januari 2004 02:31 schreef Conflict het volgende:[..]
Wat is stoer?
quote:moet er niet aan denken later leraar te worden!
Op vrijdag 16 januari 2004 02:35 schreef NDAsilenced het volgende:[..]
een leraar door zijn hoofd schieten
quote:wat valt onder de term "poten" ???
Op vrijdag 16 januari 2004 02:16 schreef nikky het volgende:[..]
ik ook niet...
er werd altijd gedreigd met "ik breek allebei je poten als ik merk dat je blowt" geen fijn vooruitzicht dus
maja, geen fijn vooruitzicht indeed..... maarehm
ik heb altijd heel vaak, stiekem me boterhammen weg gegooit, en heel vaak gaan eten bij de snackbar.. ......en dat weten me ouders niet...
Oja, ook credit card gegevens die ik heb bemachtigd (tot 2x toe) maar verder nix mee heb gedaan.
Ow en ook een keer dat ik naar een soort-tienerdisco ben gegaan terwijl mijn ouders d8en dat het een gewone disco was (niet verteld om dat pedo-gezeik te voorkomen)
quote:"potenrammen"
Op vrijdag 16 januari 2004 02:38 schreef Haikuh het volgende:[..]
wat valt onder de term "poten" ???
want namelijk allebei, zijn der 2 .. dus als nou allebei je benen worden gebroken , kun je lekker door blowen...Ghéhé .....maja, geen fijn vooruitzicht indeed..... maarehm
ik heb altijd heel vaak, stiekem me boterhammen weg gegooit, en heel vaak gaan eten bij de snackbar.. ......en dat weten me ouders niet...
quote:Hier ook.
En roken kwamen ze pas heel laat achter . Daarvoor altijd stiekem roken
. Was een leuke tijd
.
quote:Breek me de bek niet open
Op vrijdag 16 januari 2004 02:12 schreef nikky het volgende:
waar je ouders nu nog niks van weten?
Het is een paar jaartjes geleden, maar de auto stond dus in de garage. Ik ging erin zitten en deed hem van de handrem af, me broertje ging duwen. Ooooow wat leuk
En ik dus op het laatste moment remmen voor de muur, maar ik drukte de rem een klein beetje in ipv helemaal naar beneden drukken. Dus hij stopte niet snel genoeg en ging boem tegen de muur aan
Gelukkig was er helemaal niets te zien, alleen een beetje witte verf op de bumper
Helemaal in paniek dat ding een beetje terugduwen naar de oorspronkelijke plaats, en dzo snel mogelijk. Want het was in Marokko, en de garage zat dus onder het huis met daarnaast de trap omhoog. En dat galmde echt heel erg na. Waarschijnlijk hebben ze het ook gehoord maar ze dachten misschien dat het gewoon een dichtklappende deur was ofzo
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 07:01 schreef V-Unit het volgende:
Geblowd en dan tegen me ouders zeggen dat ik last heb van hooikoorts!
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 09:35 schreef Tha_Ramsush het volgende:
De achtervolingen van de politie zijn nog niet bekend.
quote:Mysteryland?! (hoe noemen ze dat tegenwoordig?!) Bussloo, dat stukkie tussen Apeldoorn en Deventer, of heb ik nou de verkeerde voor me?!
Op vrijdag 16 januari 2004 02:15 schreef snakelady het volgende:
ik heb zoveel gedaan wat mijn ouders niet weten, maar het ergste is denk ik wel dat ik op mijn 15de naar een hardcoreparty ging in buslo (gellof ik) en pas om 8 uur in de ochtend thuis kwam, ook ik bleef bij een vriendin slapen.
Luuk
quote:klopt dat was mysteryland 96 geloof ik.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:21 schreef Luuksor het volgende:[..]
Mysteryland?! (hoe noemen ze dat tegenwoordig?!) Bussloo, dat stukkie tussen Apeldoorn en Deventer, of heb ik nou de verkeerde voor me?!
Luuk
De laatste bus zou gaan om half 12, aangezien de band waarvoor we kwamen begonnen was om iets over elf zouden we maar 5 minuten kunnen zien oid (ivm teruglopen naar station) dus toen zijn we maar gebleven en ben ik om even over half twaalf naar buiten gelopen om naar huis te bellen dat ik de bus "gemist" had en dat ik wel bij een vriend in Groningen zou blijven slapen, naja was allemaal oke voor een keertje.
Wij die band verder kijken, na die tijd echt nog tot 3 uur oid in Simplon rondgehangen met de bandmembers, je drinkt wat, je rookt wat, en je wordt eruit gekickt omdat ze gaan sluiten. Toen vonden enkele van de bandmembers het een leuk idee om nog ff uit te gaan. Dus ik die vriendin en wat lui van de band groningen in (ik moest de volgende dag naar school
) Ik belande in de meest vage cafe's ooit die ik echt nog nooit van mn leven gezien had.
Rond een uur of half 5 vonden we het wel leuk geweest en zouden de drummer, ik en de vriendin naar het huis van de zanger om daar te gaan slapen (de zanger en gitarist gingen nog ff door met cafetocht). Beland ik in de ergste aso buurt van Groningen. Staan we voor de deur is de drummer de sleutels vergeten, dus wij weer terug met die auto hij de zanger opzoeken sleutels vragen en gekregen, en we stonden na een korte rit weer voor de deur.
Eenmaal binnen een weg gezocht tussen de teringzooi door kreeg ik een "bed" aangeboden in de woonkamer, de 2 anderen sliepen in een andere kamer. Dus ik ga daar liggen rond 10 voor 5 en val in slaap. Opeens hoor ik keihard een deurbel en geschreeuw, zie de drummer richting voordeur rennen, en ja hoor de gitarist en zanger waren thuis. twas 10 over 5 had dus net 20 minuten geslapen.Drummer weer naar bed en de zanger en gitarist vestigden zich in de woonkamer en vroegen of ik het erg vond als ze nog ff gingen wijn drinken onder het genot van een muziekje. Naja oke tis jouw huis (zanger) dus ik vind et best, mn nacht is toch al fucktup.
Rond een uur of 7 heb ik maar eens gevraagd hoe ik vanaf daar naar het Centraal station zou komen aangezien mn school om 8:15 begon. Die vriendin van me zou blijven slapen en ergens in de middag naar het station gaan om de trein naar Zwolle te pakken. Ik was niet echt nuchter toen zoals je begrijpt dus tis een beetje vaag ondertussen. De zanger zou me wel ff naar een busding brengen, dus wij lopen daar heen, en ik neem de eerste de beste bus naar Groningen CS, nou ik heb me een omweg gemaakt, dat wil je niet weten.
twas net een touristische route door Groningen.
Anyways ik ben op het CS aangekomen, en ook op school (een kwartier te laat maargoed). Achteraf was het echt een coole ervaring en ik denk er met plezier aan terug.
quote:NERD!!!
quote:idd
Op vrijdag 16 januari 2004 02:26 schreef Bill_E het volgende:[..]
Dus omdat jouw broer over jouw heen heeft gezeken..
Heb jij een deur van een cafe waar jouw broer toevallig was gemold?Lekker logisch?
quote:Yep, ik begrijp jullie reactie. Maar ik had toen een haat tegen slijterijen en drankgelegenheden en die heb ik er toen maar uitgeslagen.
Op vrijdag 16 januari 2004 16:30 schreef Aurelium het volgende:[..]
idd
ik heb dat verhaal 3 keer door gelezen maar elke keer kwam ik tot dezelfde conclusie...
Ik zou mijn broer eerder bewerken met een honkbal knuppel als hij me snachts, terwijl ik lekker lig te slapen, begint onder te zeiken.
Ook weten ze niet van al mijn vriendjes af. omdat sommigen gewoon niet interessant waren.
dat ik binnenkort naar een psycholoog moet. Ik ben bang dat zij gaan twijfelen of ze wat fout hebben gedaan bij mijn opvoeding. Dit is misschien ook een klein beetje zo (is zo'n 10 % van de reden dat ik naar de psycholoog moet) , maar niet zoveel dat ik hun wereldje wil verstoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |