quote:Bron: www.mojo.nl
Een kale Fred Durst in de videoclip van Behind blue eyes, een kale Fred Durst op het podium straks? We zullen zien, want in maart komt Limp Bizkit weer naar Nederland. De band heeft vorig jaar een nieuw album uitgebracht, Results may vary getiteld. Of ze naast bovengenoemde Who-cover en megahit ook oudere nummers als Nookie en Faith zullen spelen, blijft nog een verrassing.De vorige keer dat Limp Bizkit hier was, verliep het optreden door technische problemen niet helemaal vlekkeloos. Gelukkig laten de bandleden zich hier niet door afschrikken en komen ze opnieuw naar Amsterdam. Na tournees met onder andere Korn, Deftones en House of Pain en optredens op Lowlands en Pinkpop heeft de band wel een sterke live-reputatie hoog te houden. De afgelopen maanden was Limp Bizkit weer met de bevriende band Korn op tournee door Amerika en Azië.
MTV presents Limp Bizkit
Maandag 15 maart 2004
Pepsi Stage Amsterdam
Entree: € 35 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uurKaartverkoop begint aanstaande zaterdag om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVVs en GWKs, 0900-3001250(45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen. "
Ik moest er wel om lachen: dat ze ondanks het ultrasneue nieuwe album, het afzeggen van Fields of Rock en de blamage van het vorige optreden in de HMH het nu gewoon weer proberen!!
Ik zeg: Lekker negeren die logge vuurwerk-numetal zonder enige potentie.
Zijn er mensen die zich weer laten strikken door stripfiguur Fred en zich 35 euro uit de zak laten kloppen?
quote:Niet iedereen... het is prima als je het leuke muziek vindt.
Op donderdag 15 januari 2004 23:53 schreef rena het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n hekel aan die band?
Ik vind het bagger omdat het al tijden niets meer te maken heeft met integer muziek maken. Alles draait om imago, showbizz en dat soort randverschijnselen. Als ze daarbij nog goede muziek maakten, ala, maar LB is een parodie op zichzelf geworden, alles wordt via een uitgekouwde formule gemaakt.
Daarbij is de livereputatie tijdens de laatste twee shows ook als een kaartenhuis in elkaar gestort. Dus zeg ik: kutband.
quote:Significant Other ging ook nog wel maar wat daarna kwam ging nergens over
Op donderdag 15 januari 2004 23:55 schreef BunnyBeast het volgende:
Fred Durst had na $3 Bill Y'all gewoon kapotgeschoten moeten worden. Waren ze tenminste met iets fatsoenlijks ge-eindigd
Of nou ja ... ze hadden er in ieder geval gewoon mee op moeten houden.
Eerst loopt iedereen te zeiken dat het sellouts zijn (ok zijn het ook wel).
Komen ze met een nieuw album, dat toch best wel afwijkt van al het voorgaande werk en dan zeikt iedereen weer.
Ik vind het juist wel een verfrissing binnen het Limp Bizkit verhaal.
Live zijn ze ook best te pruimen. Dat laatste optreden zal best wel slecht geweest zijn want daar heb ik helemaal niets positiefs over gehoord maar ze zijn live best lekker. Alleen blijft het jammer dat FD zo nodig elke keer weer de kindervriend moet spelen.
En 35 euro???? Denken ze dat we helemaal debiel zijn ofzo??? wat een belachelijke prijs om naar het pepsi stage te moeten. Voor 20 was ik misschien nog wel gegaan maar 35 is echt een belachelijke prijs!!!
quote:35 euro is op zich helemaal geen uitzonderlijke prijs voor een concert van een bekende band tegenwoordig. Of dat belachelijk is, is natuurlijk een tweede
Op vrijdag 16 januari 2004 00:49 schreef Komakie het volgende:
En 35 euro???? Denken ze dat we helemaal debiel zijn ofzo??? wat een belachelijke prijs om naar het pepsi stage te moeten. Voor 20 was ik misschien nog wel gegaan maar 35 is echt een belachelijke prijs!!!
* Litpho is vorig jaar nog een coverbandje gaan zien voor ¤ 40 *
quote:Da's jouw fout!
Op vrijdag 16 januari 2004 14:20 schreef Litpho het volgende:
* Litpho is vorig jaar nog een coverbandje gaan zien voor ¤ 40*
Limpbizkit ken ik wel
(ja limpbizkit heet de band, onze fred vond dat dat zo moest zijn.... )
Maar toen waren ze nog goed omdat Wes Borland erbij was
quote:Ik vond de show op Pinkpop anders kneiterdgoed.
Op vrijdag 16 januari 2004 00:00 schreef Wrirreljorkel het volgende:
Daarbij is de livereputatie tijdens de laatste twee shows ook als een kaartenhuis in elkaar gestort. Dus zeg ik: kutband.
quote:De laatste show was de HMH, die daarvoor op Pinkpop 2001. Die was wel goed naar het schijnt (als je er van houdt...heb het niet gezien, was aan het wachten op Tool).
Op vrijdag 16 januari 2004 17:48 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ik vond de show op Pinkpop anders kneiterdgoed.
Met de twee laatste shows bedoelde ik bedoel eigenlijk de afzegging van Fields of Rock (met schijtreden) en de blamage in de HMH. Pinkpop bedoelde ik niet.
Je hebt dus gelijk. De laaste show was kut en de afzegging voor Fields of Rock was ook al geen goede zet. Dat bedoelde ik dus met een ingestorte livereputatie.
quote:Wat is er nou zo sneu aan het nieuwe album? Kan je er niet tegen dat er veel ballads op staan? Het is jammer dat er minder harde nummers op staan ivm. oude albums ja, maar om nou te zeggen ultrasneu vind ik wel erg overdreven. Liever de nieuwe Limp Bizkit dan de nieuwe Metallica
Ik moest er wel om lachen: dat ze ondanks het ultrasneue nieuwe album
quote:Was is dat nou voor gezeik, Chocolate Starfish groovde nog steeds zo hard als de oude platen (My Generation en Rollin zijn goede voorbeelden).
Fred Durst had na $3 Bill Y'all gewoon kapotgeschoten moeten worden. Waren ze tenminste met iets fatsoenlijks ge-eindigd
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-01-2004 20:34]
quote:neej maar op de pepsi stage vind ik wel wat anders dan dan Ahoy of ergens anders een fatsoenlijke zaal.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:20 schreef Litpho het volgende:[..]
35 euro is op zich helemaal geen uitzonderlijke prijs voor een concert van een bekende band tegenwoordig. Of dat belachelijk is, is natuurlijk een tweede
.
* Litpho is vorig jaar nog een coverbandje gaan zien voor ¤ 40
*
quote:Dat was echt geen fout
Op vrijdag 16 januari 2004 17:30 schreef BDisOKE het volgende:
Da's jouw fout!![]()
Pepsi Stage vind ik een veel beter geluid hebben dan Ahoy.
quote:Zeker, maar dat is dan ook niet zo uitzonderlijk
Op vrijdag 16 januari 2004 21:00 schreef Litpho het volgende:[..]
Dat was echt geen fout
.
Pepsi Stage vind ik een veel beter geluid hebben dan Ahoy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |