abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16300821
ik vraag me eigen af waar jullie het lef vandaan halen om iemand te beschuldigen van iets wat hij misschien niet eens gedaan heeft.

op 9 nov is er een zwaar ongeluk gebeurd op de tractaatweg richting terneuzen. hierbij is een meisje (de vriendin van die jongen) overleden het andere meisje is sinds kort thuis en voor 95 procent komt het daar goed mee.

de bestuurster die de jongen er van beschuldigd! heeft NIETS alleen beschuldigingen richting die jongen.
die jongen zit thuis en is voor zijn leven getekend vooral om dat zijn "vrienden" en zelfs onbekenden hem beschuldigen voor MOORD!
denken jullie niet na???

de bestuurdster gaat door het leven als iemand die altijd liegt en bedriegt...

de bestuurster haar verhaal klopt niet.
de bestruuster had een hekel aan die jongen.

die jongen is veroordeeld op praatjes van een bestuurster die niet eens een ademtest of bloedproef heeft hoeven doen. wie gelooft blondie??? nou ikke niet

het is jammer dat jullie niet verder kijken ga b.v eens kijken naar de sporen op de weg?? want die kloppen niet met haar verhaal. ga b.v. eens na ze zegt dat hij lammertje zat was IEMAND DIE LAM IS HEEFT NIET EENS DE KRACHT OM ZIJN GLAS NOG OP TE TILLEN LAAT STAAN EEN HANDREM AAN TE TREKKEN!!!

ook al heeft die jongen het gedaan dan is het niet zijn bedoeling geweest om iemand de dood in te jagen!! hij heeft zijn straf dan ook al gehad.

hij heeft geen afscheid kunnen nemen niet naar haar begrafenis gekunnen. is dat geen straf en hoe denken jullie hoe het voor b.v zijn zusje is die ook regel matig op stap gaat en geconfronteerd word met feiten die niet eens waar zijn.

leg mij dat dan maar eens uit want dit is het verhaaltje van zijn ZUSJE!!!!!!!!!!!!!!!

en kom maar met die verhaaltjes

pi_16300865
Rustig.
  Milf donderdag 15 januari 2004 @ 23:30:14 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16300875
quote:
ook al heeft die jongen het gedaan dan is het niet zijn bedoeling geweest om iemand de dood in te jagen!! hij heeft zijn straf dan ook al gehad.

en waarop slaat deze zin dan

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 15 januari 2004 @ 23:30:40 #4
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_16300886
Haal eerst eens rustig adem.
Je gaat toch niet ontkennen dat het in ieder geval bijzonder onverantwoordelijk was wat hij deed?
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_16300893
Dit heb je net ook al in dat andere topic gepost, ik krijg een vreemd gevoel bij dit gedrag van je.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_16300894
-en daar kom je nu mee
- en moet dat zo agressief
-wie beschuldigt er hallo je hebt het hier tegen het hele forum
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_16300900
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:30 schreef dagizmo het volgende:
Rustig.
waar heeft dit ineens betrekking op?

edit: niet de quote natuurlijk, maar de topicstart verhaal!

[Dit bericht is gewijzigd door atp-5 op 15-01-2004 23:31]

donderdag 15 januari 2004 @ 23:31:23 #8
48715 FRaGMaN
jajajajajajajaja!!
pi_16300912
Doe ff normaal man.
Mors principium est
pi_16300922
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:28 schreef xxmulanxx het volgende:
en kom maar met die verhaaltjes
Dan moet je bij de desbetreffende personen zijn, heel Fok zat niet in de auto.
pi_16300935
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:31 schreef atp-5 het volgende:

[..]

waar heeft dit ineens betrekking op?

TS.
  donderdag 15 januari 2004 @ 23:32:24 #11
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_16300954
Ik woon enigzins in Terneuzen, en als je K. bedoelt... het is inderdaad een misselijkmakend verhaal. Dat die gast de guts heeft om te doen of er niks aan de hand is...
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  Milf donderdag 15 januari 2004 @ 23:32:33 #12
16000 nikky
pi_16300960
als hij ook al in dat andere topic...wat daarober gaat dus... heeft gepost kan deze wel dicht

ga daar maar verder Ongeluk Axel

Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 15 januari 2004 @ 23:32:45 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16300972
Waar ben jij helemaal mee bezig?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_16300985
iedereen gaat uit van 1 verhaal waar ik niet tegen kan iedereen doet net of hij /zij er bij is geweest ook ik word in de stad aangesproken dat mijn broer een moordenaar is terwijl de politie nog onderzoekt wat er is gebeurd ook ik houd in mijn achter hoofd dat hij het Misschien heeft gedaan ik ken mijn broer en hij zou het nooit doen om zijn vriendin de dood in te jagen dat bedoel ik hier mee te zeggen weet je hoe pijn dat doet dat er zo over je familie word gesproken
  Milf donderdag 15 januari 2004 @ 23:33:22 #15
16000 nikky
pi_16300993
slotje vergeten.. ander topic verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')