Het mooiste vind ik een lichtgele 850 T5 met zwarte spaak velgen
Hoe zijn die turbocompressors.. Gaan die vaak defect?
quote:Dude, wacht gewoon tot Ballebek komt, Volvo's zijn gewoon zeldzaam bij dit forum. Ballebek moet er meer van af weten aangezien die Volvofreak is
Op donderdag 15 januari 2004 22:50 schreef KonnieKipke het volgende:
vraag me vooral af wat er zeg maar 200.000 km aan de volvo kapot kan gaan... bij opel heb je bepaalde kwaaltjes, wat is dat bij 850's.Hoe zijn die turbocompressors.. Gaan die vaak defect?
quote:Jah, met 250k+ km
Op donderdag 15 januari 2004 23:05 schreef KonnieKipke het volgende:
dei 850T5R heb je al voor 5000 - 6000 euro..
quote:Maar er moeten toch zeker zaken zijn die stuk gaan bij hoge kilometrages.. Hoe is de carroserie bijvoorbeeld en de electrieke shit?
Op donderdag 15 januari 2004 23:05 schreef -Muse- het volgende:
Ik ben ook volvo freak, maar ik kan zo geen bekende mankementen opnoemen :s
Al 10 jaar in bezit, nog NIKS mee gehad ( afkloppen ) behalve een passat die met 70 achterop knalde.. en de passat is er niet meer, en wij hadden alleen een losse bumper en verbogen uitlaat
quote:LoL, mijn opa had een 850glt, daarmee had hij een bmw 3-serie tot snot gereden, niemand dood, maar de bmw was echt helemaal kapot, en bij de volvo moest alleen de bumper vervangen worden
Op donderdag 15 januari 2004 23:21 schreef Thermo het volgende:
Wij hebben thuis ook nog een Volvo 850 GLT , oftewel 2.5 20v 170pk.Al 10 jaar in bezit, nog NIKS mee gehad ( afkloppen ) behalve een passat die met 70 achterop knalde.. en de passat is er niet meer, en wij hadden alleen een losse bumper en verbogen uitlaat
Echt rete sterke wagens, dat zeg ik je
Super veilige wagen, goeie wegligging, heerlijk rijgedrag. En toch power genoeg.
Niks mis mee zou ik zo zeggen.
Wat ook mooi is, en wat toch simpel is, is de grille vervangen door een Polar-grille. Geeft mooi effect.
Bij de sedan raad ik je een rear-spoiler af, maar bij de estate ziet dat er zeer goed uit
quote:Valt nog wel mee dacht ik gemiddeld 1 op 9 a 10 dacht ik
Op vrijdag 16 januari 2004 09:58 schreef LSD het volgende:
de 850 T5(R) is ook een van mijn favorieten! maarreh. . hoeveel verbruikt zoiets?
mja wegenbelasting betaal je je helemaal scheel aan, en bij een t5r ook aan de verzekering denkik.
Dus ja tis een volvo en hij is wat duurder als standaard in vast onderhoud, maar als er normaal is gereden dan kun je er op 200.000 km. nog makkelijk tzelfde bijdraaien ook bij een benzine uitvoering
* jozef444 out (de 2e volvofreak hier op pta ja )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |